Skip to content

Ile kosztuje Glovo w restauracjach? Jak umieścić moją restaurację w Glovo

31 de styczeń de 2021

Jeśli masz restaurację z dużą liczbą klientów i chcesz wybrać alternatywę „dostawy” przez Glovo, zalecamy przeczytanie tego artykułu, dzięki któremu dowiesz się Ile kosztuje restauracje Glovo? Jak umieścić moją restaurację w Glovo

Glovo i firmy

Powiązanie między Glovo a firmami jest ściśle określone proces ewolucji. Jeśli firma jest odpowiednia, istnieje możliwość skontaktowania się w tym celu z odpowiednim obszarem z Glovo w celu uzyskania szczegółowych informacji. Na liście Glovo znajduje się wiele firm fast food. Z tego powodu klienci mogą bez problemu zamówić MacDonalds, Burger King czy KFC od Glovo.

Jakie są korzyści z umieszczenia mojej restauracji na Glovo?

Wśród korzyści, które a dołączając do Glovo Obejmują one pominięcie kosztów instalacji, wzrost dochodów, możliwość dotarcia do znacznie większej liczby klientów oraz ubezpieczenie towaru (do 2000 euro).

Podobnie firma może dowiedzieć się jeszcze więcej o potrzebach użytkowników i ich preferencjach dzięki badania rynku. Ta strategia jest tworzona za pośrednictwem platformy i pomaga firmom oferować najpopularniejsze produkty zgodnie z zapotrzebowaniem.

Jakie są wady sprzedaży za pośrednictwem platformy Glovo?

Jedna z wad sprzedawać przez Glovo To brak kontroli. Chociaż Twoja firma może być wymieniona jako „współpracownik”, nie ma żadnej kontroli nad informacjami publikowanymi przez platformę Glovo.

Kolejnym negatywnym aspektem jest pobór prowizji które mogą wpłynąć na Twoją rentowność. Podobnie, zła reklama, którą platforma rejestruje, gdy zamówienie nie zostanie pomyślnie zakończone, jest dodawana, co wpływa na reputację Twojej firmy.

Ile kosztuje restauracje Glovo? Jak umieścić moją restaurację w Glovo

Firma Glovo umożliwia stworzenie pliku stowarzyszenie z restauracjami w momencie formalizowania relacji i oferowania treści na swojej platformie. Następnie wyjaśniamy, ile Glovo obciąża restauracje i kroki, które należy wykonać, aby umieścić swoją restaurację na Glovo.

Ile kosztuje restauracje Glovo

Warto wspomnieć, że firma Glovo pobiera prowizję w wysokości do 43% bez podatku VAT. Dokładnie, Glovo musi dostać 35% prowizji dodając stałą opłatę w wysokości 50 euro tygodniowo. Nie licząc podatku od wartości dodanej, zatrzymujesz prawie połowę tego, co jest fakturowane w Twojej restauracji, aby dostawcy wysyłali jedzenie do Twojego domu.

Każda restauracja musi uiścić stałą opłatę w wysokości do 100 euro. Jednak dokładna wysokość opłaty stałej będzie zależała od umowy i negocjacji, które będą odbywać się z Twoją firmą.

Jak jest rozdzielana prowizja?

Według Glovo, wraz z prowizją pobieraną od firmy, spłata cyfryzacji biznesu odbywa się bez wcześniejszej inwestycji, pozycjonowanie w aplikacji a wynagrodzenie jest przekazywane dystrybutorom lub „Glovers”.

Ważne jest, aby pamiętać, że oferty, rabaty i promocje są kosztem Twojej restauracji. Twoje dobre lub złe ustawienie będzie zależeć od tych elementów. Aplikacja firmy. Dlatego ważne jest, aby wiedzieć, czym jest aplikacja Glovo i jak z niej korzystać, aby uzyskać jak największe korzyści.

Restauracje Glovo

Jak ustawić swoją restaurację w Glovo?

Jeśli jesteś zainteresowany, jak umieść swoją restaurację w Glovo, musisz wykonać następujące kroki:

Skontaktuj się z firmą Glovo

Jeśli chcesz zostać partnerem Glovo, masz dwie możliwości: przejdź do biura Glovo lub zarejestruj się na stronie internetowej business.glovoapp. W ten sposób można przeprowadzić ewentualne negocjacje i połączenie z platformą.

Poczekaj, aż Glovo przeprowadzi ocenę

Gdy uda Ci się skontaktować z firmą lub zarejestrować się za pośrednictwem aplikacji, Glovo wykonuje proces ewolucji aw przypadku zatwierdzenia zażądają serii dodatkowych danych.

Podaj informacje o swojej firmie

Gdy uda Ci się umieścić swoją restaurację na Glovo, zostaniesz poproszony o udostępnienie treści za pośrednictwem aplikacji. Na tym etapie nie jest wymagany minimalny zakup, a wszystkie płatności będą zależeć od prowizji i stała opłata określone przez firmę kurierską.