Skip to content

Jakie są wymagania FAA, aby uzyskać licencję A&P?

13 de marzec de 2021

Praca dla FAA to marzenie wielu osób, więc uzyskać licencję A&P Może to być całkiem proste, jeśli spełnione są wymagania i postępuje się zgodnie z odpowiednimi krokami.

A&P, jak wskazuje jego akronim w języku angielskim, to Licencja „Płatowiec i zespół napędowy”, która zapewnia przywileje nadzorowania i wykonywania konserwacji prewencyjnej lub zmian samolotu lub śmigłowca i jego części.

Utrzymywanie samolotu w doskonałym stanie to podstawowa praca; i od której zależy życie każdego pasażera, który mu ufa.

Wymagania do uzyskania licencji A&P

Aby uzyskać licencję A&P, ważne jest opanowanie podstawowego języka angielskiego, który pozwala nam mówić, czytać i rozumieć; ponieważ podręczniki, które mają procedury są w tym języku, dlatego ważne jest, aby nauczyć się angielskiego przed złożeniem wniosku.

Zgodnie z częścią D FAA 65, musisz mieć co najmniej 18 lat; i zdali wszystkie wcześniej ustalone egzaminy w okresie 24 miesięcy. Ponadto, aby zachować zgodność z wymagania dotyczące doświadczenia.

Aby uzyskać licencję A&P, konieczne jest posiadanie 30-miesięcznego doświadczenia w tym zakresie pokaż, że masz doświadczenie w konserwacji kadłuba i silnika

W przypadku braku wymaganego minimalnego czasu doświadczenia; Osoby, które chcą złożyć wniosek, mogą przedstawić dowód, że ukończyły szkołę zatwierdzoną przez FAA, taką jak AMT.

Kroki w celu uzyskania licencji A&P

Uzyskaj licencję A&P, mimo że jesteś długi proces Zwykle jest to dość proste, ale wymaga dużo badań, a kroki do wykonania są następujące:

  • Prześlij list z doświadczeniem, list z doświadczeniem musi być napisane w języku angielskim, certyfikowane i opieczętowane. Uzyskanie licencji A&P wymaga co najmniej 30 miesięcy doświadczenia, aby spełnić oba ratingi FAA. Jako dodatkowa wskazówka, jeśli jesteś obcokrajowcem, FAA nie wymaga listu od podmiot regulacyjny kraju pierwotnie; ale jest wysoce zalecane, ponieważ potwierdza doświadczenie.
  • Egzaminy pisemne w celu uzyskania licencji A&P, musi zdać egzaminy przeprowadzone przez FAA, czyli 3, egzamin ogólny składający się z 60 pytań, płatowiec ze 100 pytań i zespół napędowy z tych samych 100 pytań. Pytania egzaminacyjne pochodzą z banku pytań, z którym kandydaci mogą i powinni się zapoznać przed złożeniem wniosku, jeśli chcą uzyskać licencję A&P.
  • Po zdaniu egzaminów przeprowadzany jest wywiad z inspektorem FAA, termin rozmowy kwalifikacyjnej ustalany jest z góry. Dokumenty, które należy przesłać podczas rozmowy to paszport i formularz 8610-2. Zadaniem inspektora jest poznanie doświadczenia, weryfikacja dokumentów oraz znajomość języka angielskiego, ponieważ wybór licencji jest niezbędny.
  • Nie jest to wymagane przez FAA, ale jeśli chcesz uzyskać licencję A&P, zdecydowanie zaleca się zrobienie tego „Kurs przygotowujący do egzaminu ustnego i praktycznego”, które zazwyczaj trwają 24 godziny.

Egzamin ustny i praktyczny składa się z minimum 4 pytań i maksymalnie 7; Po przedstawieniu egzaminów, których jest w sumie 10, będą one ważne 24 miesiące.

Korzyści z licencji A&P

Uzyskanie licencji A&P przez FAA zapewnia liczne korzyści, ponieważ kwalifikuje nas jako mechanik ogólny do pracy na samolotach lub helikopterach.

Technik Faa licencjonowany w ayp

Oprócz dużego rynku pracy, który istnieje na całym świecie dla mechaników FAA, którzy posiadają licencję A&P, otrzymują oni lepsze wynagrodzenie w porównaniu do innych zawodów.

Szacuje się, że mechanik FAA średnio pracuje około 2000 godzin rocznie; możesz otrzymać dochód w wysokości 70 480 USD. Nie licząc możliwości zostania pilotem i podróżowania po świecie.

Zwykły mechanik lotniczy może generować do 20 USD na godzinę podczas gdy mechanik z licencją A&P może zarobić 74 godziny na godzinę.

dołącz do naszego kanału telegram