Wdrożenie planu marketingowego w centrum handlowym pozwala na zwiększenie wizyt i sprzedaży w sklepach; myśląc o tym, jak ważne jest zaplanowanie dobrej strategii marketingowej, powiemy Ci Jakie są strategiczne pomysły na reklamę, aby wzmocnić centrum handlowe?
Kroki do rozważenia przed opracowaniem strategii reklamowej:
- Przed rozpoczęciem planu marketingowego ważne jest, aby przeanalizować sytuacja w centrum handlowym; czyli jak wyglądała sprzedaż i napływ ludzi w poprzednim roku, jaka jest struktura i jaki jest budżet na taką reklamę.
- Pomoże Ci również przeprowadzić analizę SWOT (znaną również jako SWOT), aby zobaczyć, jakie są słabe i mocne strony centrum handlowego na tle konkurencji. To jest ważne przeanalizować konkurencję stworzenie strategii reklamowej różniącej się od innych centrów handlowych.
- Ustal swoje cele co chcesz osiągnąć dzięki wspomnianemu planowi marketingowemu; Na przykład, czy chcesz zwiększyć napływ ludzi? Jaką publiczność chcesz przyciągnąć? czy chcesz zwiększyć liczbę kupców ?; Jasne określenie, co chcesz osiągnąć dzięki swojej strategii reklamowej, pomoże Ci skoncentrować się na tego rodzaju użytkownikach.
- Utwórz kalendarz, w którym określisz godziny lub daty w roku, w których reklamy będą najbardziej intensywne; na przykład między innymi czarny piątek, boże narodzenie, dzień matki, ojciec, dziecko, światowy dzień kobiet.
Strategiczne pomysły reklamowe do promocji centrum handlowego:
Strona internetowa:
Możesz zatrudnić profesjonalistę, który pomoże Ci stworzyć nowoczesną, przyciągającą wzrok i oryginalną stronę internetową, która przykuwa uwagę użytkowników szukających w Internecie informacji o centrum handlowym. Wysokiej jakości strona internetowa zawiera profesjonalne zdjęcia obiektów, personelu i gości, a także informacje kontaktowe, lokalizację i sklepy, które można znaleźć w centrum handlowym.
Ważne jest również, aby zwrócić uwagę, czy centrum handlowe ma windy i schody ruchome, (jest to przydatne dla użytkowników wózków inwalidzkich lub wózków dziecięcych); strefa na parkingu dla osób niepełnosprawnych, kina, punkty gastronomiczne, banki i miejsca rozrywki dla rodziny. Nie zapomnij dodać rabatów i promocji, z których użytkownicy mogą korzystać co miesiąc w sklepach.
Media społecznościowe:
Reklama w sieciach społecznościowych jest dziś najskuteczniejszym narzędziem, ponieważ może szybko dotrzeć do większej liczby użytkowników. Aby reklamować centrum handlowe, korzystaj z sieci społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram i Facebook które mają dużą liczbę użytkowników i oferują funkcje, które pomagają przyciągnąć ich uwagę.
W tych sieciach możesz przesyłać informacje, które zawierają stronę internetową centrum handlowego; Należy również podkreślić nadchodzące wydarzenia, konkursy, rabaty lub oferty, które mają sklepy. Nie zapomnij montować zdjęcia i filmyponieważ są dwoma skutecznymi narzędziami docierania do użytkowników; Inną funkcją, której nie powinieneś przestać używać w sieciach takich jak Instagram i Facebook, jest częste przesyłanie historii.
Promocje:
Słowa loteria, konkurs, oferta, rabat i promocje nigdy nie przestały wychodzić z mody, ponieważ wszyscy lubimy co roku cieszyć się dobrymi cenami. Opublikuj na swojej stronie internetowej i w sieciach społecznościowych oferty, z których użytkownicy mogą korzystać w różnych sklepach centrum handlowego; także używać mediów społecznościowych do częstego przeprowadzania konkursów gdzie użytkownicy mogą uczestniczyć.
Wirtualne wycieczki:
Korzystanie z rzeczywistości wirtualnej i rzeczywistości rozszerzonej jest obecnie modne; jeśli pozwala na to Twój budżet, utwórz wirtualne wycieczki, w których użytkownicy może wizualizować ofertę centrum handlowego. Skorzystaj z tej wycieczki, aby pokazać najzabawniejsze obszary, najpopularniejsze sklepy, kina i punkty gastronomiczne, jeśli w centrum handlowym są miejsca, w których ludzie mogą usiąść i porozmawiać o tym podczas wycieczki.
Trzymaj wydarzenia:
Jeśli pozwala na to przestrzeń, kilka razy w roku organizuje imprezy, takie jak koncerty, wystawy, konkursy mody, premiery nowych produktów, imprezy gastronomiczne; Wydarzenia te należy promować za pomocą plakatu w centrum handlowym, w mediach społecznościowych i na stronie internetowej. Organizuj różne imprezy w centrum handlowym ma na celu przyciągnięcie wielu użytkowników którzy w końcu są zachęcani do zakupu czegoś w sklepach.