Skip to content

Jakie są promocyjne pomysły marketingowe na udane SPA?

27 de luty de 2021

Właśnie otworzyłeś spa, ale nie wiesz, jak przyciągnąć klientów, nie martw się, że jesteś we właściwym miejscu, ponieważ ten artykuł Ci pokaże kilka promocyjnych pomysłów marketingowych na odnoszące sukcesy spa; Przestrzeganie tych pomysłów pozwoli Ci zwiększyć liczbę klientów bez wydawania dużych pieniędzy.

O czym należy pamiętać przed promowaniem spa

Przed promocją swojego spa powinieneś upewnić się, że Twój list serwisowy być atrakcyjnyDlatego musisz mieć najpopularniejsze usługi na rynku i uwzględniać takie, które wyróżniają Cię na tle innych uzdrowisk. Wśród usług można skorzystać z zabiegów upiększających, masaży, gorących źródeł, obiegów wodnych, specjalnych dni, okładów z wodorostów, łaźni tureckiej i sauny.

Ważne jest również, aby Twoje spa miało dobra sztuka ścienna Ponieważ nie ma sensu mieć dobrych promocji, a miejsce, w którym przeprowadzane są zabiegi jest brudne, brzydkie i niechlujne, ponieważ będziesz mógł tylko trzymać klientów z daleka. Upewnij się, że Twoje spa przenosi spokój i ciszę, więc używaj jasnych kolorów, ustaw lustra, udekoruj roślinami, świecami i wiklinowymi koszami; również miejsce musi być zawsze schludne i czyste.

Promocyjne pomysły marketingowe na udane SPA

Dobre promocje pomagają firmom przyciągać klientów, ale trzeba pamiętać, że te promocje powinny być przeprowadzane często, ale nigdy tego samego nie powtarzać, być innowacyjnym i zawsze oferować coś innego, aby nie nudzić klientów.

Twórz atrakcyjne pakiety usług: Zaprojektuj od 5 do 8 pakietów z różnymi usługami i cenami, ale upewnij się, że różnią się od innych spa, które masz w pobliżu. Możesz tworzyć specjalne pakiety na określone daty w roku, takie jak Dzień Ojca, Dzień Matki, Walentynki, Dzień Przyjaciół, Dzień Relaksu, 2×1, Relaks rodzinny, Welon weselny, Dzień Kobiet itp.

Użyj kart podarunkowych: Oferuj firmom pakiety, które mogą służyć jako prezenty dla ich pracowników, zawrzyj sojusz z innymi firmami, aby rozdawać swoje karty podarunkowe, jeśli kupią określoną kwotę pieniędzy w tym miejscu. Możesz również podarować kartę swoim stałym klientom, jeśli kupią najdroższy pakiet lub wyjeżdżają kilka razy w miesiącu.

Oferuj zniżki: Oferuj rabaty dla zwykli klienci Pomoże Ci to zachować lojalność wspomnianych klientów, a oni będą komentować swoim przyjaciołom i rodzinie nagrody, jakie uzyskują, odwiedzając Twoje Spa. Możesz nawet zrobić specjalną zniżkę, jeśli odwiedzasz uzdrowisko po raz pierwszy, i zniżki za polecenia z innych miejsc lub stałych klientów.

Uruchom konkursy: Korzystaj z mediów społecznościowych do organizowania konkursów, ta taktyka jest dziś szeroko stosowana, ponieważ Twoi obserwatorzy mogą udostępniać Twój konkurs innym osobom, co pomoże Ci rozpowszechnić informacje o konkursie, zdobyć obserwujących i przyciągnąć potencjalnych klientów do Twojego spa.

Gdzie zgłaszać promocje Spa?

Media społecznościowe: Korzystaj z sieci społecznościowych, takich jak Facebook lub Instagram, aby reklamować swoje spa; Ponadto na tych kontach możesz przesyłać zdjęcia, filmy, ciekawe dane, organizować konkursy, wchodzić w interakcje z klientami oraz dołączać dane i usługi spa. Ważne jest, aby publikować interesujące treści kilka razy w tygodniu.

Strona internetowa: Stworzenie strony internetowej pozwoli Ci pokazać lokalizację uzdrowiska, numery kontaktowe, pakiety i promocje; Ważne jest również, aby publikować zdjęcia i filmy, aby pokazać klientom, czym jest spam i jakie usługi są oferowane. Nie zapomnij dodać sekcji, która na to pozwala zarezerwuj spotkania.

świece i kwiaty do dekoracji przestrzeni spa

Google Moja Firma: Większość wyszukiwań odbywa się w Google, więc korzystanie z Google Moja Firma to doskonałe bezpłatne narzędzie, które pozwala zarządzać obecnością spa online w produktach Google.

Zaproś blogerów i influencerów z branży: Influencerzy i blogerzy w branży mają zwykle wystarczającą liczbę obserwujących, którzy postępują zgodnie z sugestiami i zaleceniami, które dają; Z tego powodu zaproś ich któregoś dnia do swojego spa, pokaż im miejsce i poproś o wypróbowanie niektórych Twoich usług, jeśli zapewniasz usługi wysokiej jakości, ta osoba dokona doskonałej recenzji Twojego miejsca.

Zapamiętaj utrzymuj kontakt z klientami aby wysyłać im promocje, pakiety lub nowe usługi, możesz nawet przesłać im wskazówki dotyczące zachowania zdrowego ciała i umysłu; sukces Twojego spa będzie zależał od tego, jak będziesz ewoluować i dostosowywać się do potrzeb klientów.