Właśnie otworzyłeś spa, ale nie wiesz, jak przyciągnąć klientów, nie martw się, że jesteś we właściwym miejscu, ponieważ ten artykuł Ci pokaże kilka promocyjnych pomysłów marketingowych na odnoszące sukcesy spa; Przestrzeganie tych pomysłów pozwoli Ci zwiększyć liczbę klientów bez wydawania dużych pieniędzy.
O czym należy pamiętać przed promowaniem spa
Przed promocją swojego spa powinieneś upewnić się, że Twój list serwisowy być atrakcyjnyDlatego musisz mieć najpopularniejsze usługi na rynku i uwzględniać takie, które wyróżniają Cię na tle innych uzdrowisk. Wśród usług można skorzystać z zabiegów upiększających, masaży, gorących źródeł, obiegów wodnych, specjalnych dni, okładów z wodorostów, łaźni tureckiej i sauny.
Ważne jest również, aby Twoje spa miało dobra sztuka ścienna Ponieważ nie ma sensu mieć dobrych promocji, a miejsce, w którym przeprowadzane są zabiegi jest brudne, brzydkie i niechlujne, ponieważ będziesz mógł tylko trzymać klientów z daleka. Upewnij się, że Twoje spa przenosi spokój i ciszę, więc używaj jasnych kolorów, ustaw lustra, udekoruj roślinami, świecami i wiklinowymi koszami; również miejsce musi być zawsze schludne i czyste.
Promocyjne pomysły marketingowe na udane SPA
Dobre promocje pomagają firmom przyciągać klientów, ale trzeba pamiętać, że te promocje powinny być przeprowadzane często, ale nigdy tego samego nie powtarzać, być innowacyjnym i zawsze oferować coś innego, aby nie nudzić klientów.
Twórz atrakcyjne pakiety usług: Zaprojektuj od 5 do 8 pakietów z różnymi usługami i cenami, ale upewnij się, że różnią się od innych spa, które masz w pobliżu. Możesz tworzyć specjalne pakiety na określone daty w roku, takie jak Dzień Ojca, Dzień Matki, Walentynki, Dzień Przyjaciół, Dzień Relaksu, 2×1, Relaks rodzinny, Welon weselny, Dzień Kobiet itp.
Użyj kart podarunkowych: Oferuj firmom pakiety, które mogą służyć jako prezenty dla ich pracowników, zawrzyj sojusz z innymi firmami, aby rozdawać swoje karty podarunkowe, jeśli kupią określoną kwotę pieniędzy w tym miejscu. Możesz również podarować kartę swoim stałym klientom, jeśli kupią najdroższy pakiet lub wyjeżdżają kilka razy w miesiącu.
Oferuj zniżki: Oferuj rabaty dla zwykli klienci Pomoże Ci to zachować lojalność wspomnianych klientów, a oni będą komentować swoim przyjaciołom i rodzinie nagrody, jakie uzyskują, odwiedzając Twoje Spa. Możesz nawet zrobić specjalną zniżkę, jeśli odwiedzasz uzdrowisko po raz pierwszy, i zniżki za polecenia z innych miejsc lub stałych klientów.
Uruchom konkursy: Korzystaj z mediów społecznościowych do organizowania konkursów, ta taktyka jest dziś szeroko stosowana, ponieważ Twoi obserwatorzy mogą udostępniać Twój konkurs innym osobom, co pomoże Ci rozpowszechnić informacje o konkursie, zdobyć obserwujących i przyciągnąć potencjalnych klientów do Twojego spa.
Gdzie zgłaszać promocje Spa?
Media społecznościowe: Korzystaj z sieci społecznościowych, takich jak Facebook lub Instagram, aby reklamować swoje spa; Ponadto na tych kontach możesz przesyłać zdjęcia, filmy, ciekawe dane, organizować konkursy, wchodzić w interakcje z klientami oraz dołączać dane i usługi spa. Ważne jest, aby publikować interesujące treści kilka razy w tygodniu.
Strona internetowa: Stworzenie strony internetowej pozwoli Ci pokazać lokalizację uzdrowiska, numery kontaktowe, pakiety i promocje; Ważne jest również, aby publikować zdjęcia i filmy, aby pokazać klientom, czym jest spam i jakie usługi są oferowane. Nie zapomnij dodać sekcji, która na to pozwala zarezerwuj spotkania.
Google Moja Firma: Większość wyszukiwań odbywa się w Google, więc korzystanie z Google Moja Firma to doskonałe bezpłatne narzędzie, które pozwala zarządzać obecnością spa online w produktach Google.
Zaproś blogerów i influencerów z branży: Influencerzy i blogerzy w branży mają zwykle wystarczającą liczbę obserwujących, którzy postępują zgodnie z sugestiami i zaleceniami, które dają; Z tego powodu zaproś ich któregoś dnia do swojego spa, pokaż im miejsce i poproś o wypróbowanie niektórych Twoich usług, jeśli zapewniasz usługi wysokiej jakości, ta osoba dokona doskonałej recenzji Twojego miejsca.
Zapamiętaj utrzymuj kontakt z klientami aby wysyłać im promocje, pakiety lub nowe usługi, możesz nawet przesłać im wskazówki dotyczące zachowania zdrowego ciała i umysłu; sukces Twojego spa będzie zależał od tego, jak będziesz ewoluować i dostosowywać się do potrzeb klientów.