Mary Kay to firma oferująca m.in. produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Ich marka kosmetyków jest bardzo popularna na rynku, ponieważ ich działalność opiera się na sprzedaży bezpośredniej.
Może myślisz o założeniu firmy Mary Kay lub jesteś już konsultantem kosmetycznym w tej firmie i szukasz najlepszych pomysłów marketingowych. Trafiłeś we właściwe miejsce, bo w tym poście wyjaśnimy Jakie są najlepsze pomysły marketingowe na założenie firmy Mary Kay?
Najlepsze pomysły marketingowe na założenie firmy Mary Kay
Sama marka kosmetyków Mary Kay przyciąga jednak pewnych klientów Twój sukces jest powiązany z twoją zdolnością do wprowadzania tych produktów na rynek i dla siebie. Stąd tak ważne jest wykorzystanie najlepszych pomysłów marketingowych, a tym samym zwiększenie sprzedaży i dochodów. Oto najlepsze pomysły marketingowe, których możesz użyć:
Oferty Dzienne
Zostając konsultantem Mary Kay otrzymałeś stronę internetową, na której codziennie pojawia się przeceniony lub przeceniony produkt. Z wyprzedzeniem wysyłaj e-maile do swoich klientów i potencjalnych klientów o oferowanym produkcie lub rabacie. Dodaj bezpośredni link do produktu i gdzie go kupić. Możesz też dołączyć przycisk „Kup teraz” do marketingu e-mailowego. W ten sposób Twoi klienci mogą kupować bezpośrednio, bez konieczności odwiedzania Twojej witryny.
Weź udział w warsztatach kosmetycznych
Inną rzeczą, którą możesz zrobić, jest zorganizowanie warsztatu kosmetycznego, może to być w domu klienta lub we własnym domu. Zaproś swoich klientów na popołudniowe zabiegi i napoje w Spa. Pokaż wszystkim, jak działają produkty to świetny sposób, aby przekonać ich do zakupu.
Możesz również zorganizować loterie na kosze wypełnione produktami Mary Kay jako ostateczny prezent. W ten sposób uzyskasz nazwiska, adresy e-mail i pocztówkę. Możesz nawet zaoferować specjalną ofertę dla wszystkich kupujących produkty.
Biuletyn elektroniczny
Co tydzień lub co dwa tygodnie wysyła elektroniczny biuletyn. Możesz w nim dzielić się wskazówkami kosmetycznymi, zdrowotnymi, ofertami specjalnymi i poradami, jak osiągnąć zdrową skórę. Chodzi o to, aby pozostać widocznym i wzmocnić swoją reputację jak ekspert od urody. Ponadto możesz dołączyć specjalne produkty lub kupony rabatowe.
Skorzystaj z Facebooka, aby dać się poznać jako profesjonalista w dziedzinie urody i biznesu
Kiedy zaczynasz biznes w Mary Kay, masz za cel sprzedaż ich produktów musisz wiedzieć, gdzie są Twoi klienciOczywiście dostajesz je na Facebooku. Stąd tak ważne jest stworzenie strony biznesowej na Facebooku i zaproszenie klientów, przyjaciół i rodzinę do „polubienia” jej.
Twórz albumy ze zdjęciami na Facebooku swoich klientów z makijażem „przed i po”, a także siebie na lokalnych imprezach, które prowadziłaś, demonstrując techniki makijażu. Zrób również zdjęcia zrobionych koszy upominkowych.
Przynajmniej raz dziennie zamieszczaj informacje; Niemniej jednak, postaraj się, aby nie zawsze było to związane ze sprzedażą Twojej firmy. Możesz udostępniać linki do artykułów lub stron internetowych poświęconych pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, badaniach medycznych, poradach dotyczących makijażu i nowych trendach w modzie.
Tworząc tego typu posty, Twoi klienci zauważą, że Ci na nich zależy i nie chcesz tylko sprzedawać im produktów; chcesz ich edukować, dzieląc się cennymi informacjami, które mogą wykorzystać w ich codziennym życiu. Zwiększy to Twoją wiarygodność jako profesjonalisty biznesowego i kosmetycznego. Mamy nadzieję, że podobał Ci się ten post, zostaw nam swoje komentarze i pamiętaj, aby udostępnić go rodzinie i znajomym.