Amerykańska firma Gallup Inc, założona w 1935 roku; słynie z sondaży i testów opinii na całym świecie. Zapowiedział, że tylko 13% pracowników na świecie, czują się zaangażowani w swoje zatrudnienie. Nieodparty powód, aby wiedzieć, które gry i dynamika są najlepsze, aby zmotywować zespół sprzedaży.
Chociaż pieniądze są ważne w naszym życiu, społeczeństwie i firmach, czasami potrzeba czegoś więcej, aby zmotywować nas w środowisku pracy. Ponieważ jest to niezbędny element dla każdej firmy, bo tak jest wprost proporcjonalne do jego produktywności.
Kiedy już mamy strukturę organizacyjną, która gwarantuje sukces naszej firmy; ważne jest, aby nasi pracownicy mieli narzędzia, które pobudzają Twoją motywacjępoprzez działania i gry, które pomagają w tym celu.
Co nazywamy dynamiką grupy i jakie są jej zalety?
Dynamika grupy to działania ukształtowane i zaprojektowane tak, aby pewna grupa ludzi zaangażować się i mieć wspólny cel; w tym przypadku zachęta do ich zatrudnienia poprzez zajęcia rekreacyjne lub zabawne gry, które zaowocują później.
Z drugiej strony pomaga zmierzyć się z działaniami, które nie podobają się pracownikowi, a także zwiększyć jego osobistą samoocenę, utrwalić sposób komunikacji z zespołem i przełożonymi, bo mają uzyskał członkostwo w tym samym.
Zauważymy ulepszenia w części kreatywnej i personel partycypacyjny. Ważna kwestia, jeśli chcemy opracować plan strategii marketingowej w naszej firmie; W tym celu musimy wiedzieć, jakie są najlepsze i najskuteczniejsze strategie sprzedaży dla naszej firmy.
Jakie warunki musi spełniać dynamika, aby stymulować zespół sprzedażowy?
- Po pierwsze wzbudzić zainteresowanie wszystkich uczestników, aby uzyskać pożądany efekt. Należy wziąć pod uwagę interesy indywidualne i grupowe, a także atrakcyjne nagrody.
- Dynamika gry musi być łatwa do zrozumienia, z dobrze określonym celem aby nie zostały źle zrozumiane lub popełniono błędy, które prowadzą do niepotrzebnych sporów.
- Wyniki muszą być uczciwe, bez oszukiwania i bardzo obiektywne, w tym celu należy promować bezpieczne i niezawodne środowisko; oczywiście wypełnij obiecaną nagrodę.
Jakie są najlepsze gry i dynamiki, aby zmotywować zespół sprzedaży?
Istnieje kilka gier motywacyjnychtakie jak: „Bohater”, „Rzuć kostką”, „Vendelotodo” oraz dwie gry na telefony komórkowe, pobierając aplikację z „Playmotivu” o nazwie: „Wyścig nieustraszonych podróżników” i „Ostateczna wspinaczka na Everest” ; wyjaśnimy niektóre z nich.
W grze „Bohater” każdy zawodnik musi napisać na kartce papieru, krótka historia, osobista i anonimowa, o jakimś doświadczeniu, o którym nikt nie wie; następnie zostaną złożone do szuflady, a później każdy uczestnik weźmie jedną.
Następnie Każdy członek będzie musiał wyjaśnić, który otrzymałpomijając słowa, które zostały wcześniej podkreślone przez osobę kierującą grą; pierwszy, który odgadnie, czyja to historia, zdobędzie dwa punkty, a ten, który opowiedział, jeśli zastosuje się do zasad, jeden punkt ”, a osoba z najwyższym wynikiem otrzyma nagrodę.
W przypadku gry „Rzuć kostką” należy ustalić, jak często będą to robić, do tego potrzebna jest bardzo duża kostka, która, musi mieć zapisane 4 twarze takie jak „Zagraj ponownie” lub „Daj kolej innemu”, a pozostałe 2 twarze z opisem wygranych nagród.
Istnieją wirtualne gry poprzez aplikację Playmotiv, które należy bezpłatnie pobrać z telefonu komórkowego, wśród nich jest „Wyścig nieustraszonych podróżników”, przygodówka, w której trzeba przeprowadzić narrację w różnych krajobrazach i misjach planety.
Chodzi o to, aby dostać się tam pierwszy i ukończ misję w każdej z faz, zdobywasz publiczny kredyt, a punkty na końcu są przekształcane w nagrody, które możesz następnie wybrać spośród przedmiotów Amazon.
Widzieliśmy, jak ważne jest utrzymanie pliku zmotywowany i przede wszystkim zmotywowany zespół roboczy; wyzwanie, któremu muszą sprostać wszystkie firmy; ponieważ poprawia to postawę pracownika, zachowując bardzo pozytywną energię w pracy.