W poniższym przewodniku odpowiemy na pytanie Jaka jest zależność między „elastycznością cenową” a „całkowitym dochodem”? W rzeczywistości występuje tu wiele czynników, w rzeczywistości związek, który istnieje między „stopą procentową” a „inflacją”, jest zwykle w pewnym stopniu istotny dla elastyczności cen i całkowitego dochodu, dlatego wygodnie jest znać podstawowe aspekty w tym zakresie.
Jaka jest elastyczność cenowa i całkowity dochód?
Przed rozpoczęciem należy znać aspekty teoretyczne elastyczności cenowej i całkowitego dochodu, w ten sposób możemy stwierdzić, jak każdy z nich wpływa na siebie nawzajem.
Elastyczność ceny
Elastyczność cen jest odpowiedzią na zjawisko, w którym ustalono, że klienci będą mniej skłonni do zakupu produktu, gdy jego wartość wzrośnie. Reaguje na zjawiska zmienności i ich wpływ na biznes na poziomie ogólnym.
To tylko jedna strona prawo popytu i wielokrotnie zostało to udowodnione. W rzeczywistości sprzedaż spada, gdy cena produktu rośnie. Kiedy tak się dzieje, dochodzimy do wniosku, że wystąpiła elastyczność.
Innymi słowy, dochodzimy do wniosku, że elastyczność to wrażliwość klientów na zmiany cen. Oczywiście istnieje wiele odmian tej propozycji, ponieważ na niektóre produkty w tej dziedzinie ma to większy wpływ niż na inne.
Zauważono, że sytuacja niektórych produktów, takich jak produkty z branży technologicznej, jest gorsza z powodu wzrostu cen. Najczęściej ludzie kupują takie produkty, gdy cena jest w konkurencyjnym punkcie. Mimo to istnieją inne produkty, na które nie ma to takiego wpływu i które nie powodują elastyczności cenowej.
Na przykład niektóre podstawowe produkty, które zdobyły zaufanie klientów, mogą być wytwarzane wzrost ceny bez tak dużego wpływu na sprzedaż. W każdym razie sektor musi zostać dokładnie przeanalizowany, aby zweryfikować, czy elastyczność cenowa będzie obecna, czy nie. Jednak wiedza o tym, jak najlepiej reklamować podwyżkę cen, pomaga również uniknąć utraty klientów.
Łączne przychody
Kiedy mówimy o całkowitym dochodzie, mamy na myśli kwotę pieniędzy produkt sprzedaży produktówInnymi słowy, reprezentują przychód po wszystkich procesach produkcji i sprzedaży.
Należy zauważyć, że całkowity dochód nie obejmuje wszystkich wydatków, które zostały poniesione przed sprzedażą. To znaczy, mówi o całkowitej wartości, za jaką produkt jest sprzedawany. Na przykład urządzenie mobilne zostało sprzedane bezpośrednio od firmy produkcyjnej za 90 euro, podczas gdy wartość produkcji wyniosła 70 euro.
Całkowity dochód nadal wynosi 90 euro, chociaż wyraźnie nie oznacza to dokładnie zysku. Innymi słowy, nie bierze się pod uwagę takich aspektów, jak relacja między krańcowym produktem pracy a kosztami krańcowymi.
Najwyraźniej jednym ze sposobów na uzyskanie lepszego dochodu jest zwiększenie całkowitego dochodu i tu właśnie zmiany cen interweniują. Wzrost cen produktu jest zwykle odpowiedzią na potrzebę generowania przez firmę większych przychodów.
Jaka jest zależność między „elastycznością cenową” a „całkowitym dochodem”?
Rozumiejąc wspomniane powyżej zasady, związek istniejący między elastycznością cenową a Łączne przychody jest wąska. W rzeczywistości oba są niczym innym jak czynnikami związanymi z gospodarką, jaką znamy.
Podczas zwiększania całkowitego dochodu należy dokładnie rozważyć elastyczność cenową, wraz z czynnikami, takimi jak wahania stóp procentowych inwestycji. Jak wskazaliśmy wcześniej, niektóre produkty są podatne na to zjawisko, w którym występuje Klienci powstrzymują się od kupowania.
Dobry ekonomista lub handlowiec weźmie pod uwagę te czynniki, aby wiedzieć, kiedy zwiększyć ceny całkowite. W ten sam sposób, również za pomocą dogłębnej analizy, można ustalić, w jakim procencie nie spada ujemna elastyczność cenowa dla przedsiębiorstwa.