Skip to content

Jak znaleźć informacje kontaktowe sprzedawców na Amazon — kompletny przewodnik

27 de grudzień de 2021

Amazon to najczęściej używana platforma internetowa do sprzedaży i kupowania na świecie, oferująca wszelkiego rodzaju produkty. Wystarczy umieścić nazwę produktu w wyszukiwarce na oficjalnej stronie Amazona, a pojawią się niezliczone oferty. Z tego powodu platforma oferuje opcje wyszukiwania według kategorii i różne filtry, aby ułatwić i przyspieszyć proces.

Coś, co może dotyczyć kupującego na Amazon, to: jak skontaktować się ze sprzedawcą tego sklepu aby uzyskać szczegółowe informacje na temat swoich produktów, przesyłek lub reklamacji. Gdy sprzedawca rejestruje się w sklepie internetowym, proszony jest o podanie podstawowych danych kontaktowych. Tymi danymi może być nazwa publiczna, osoba prawna, jeśli jest to firma lub osoba fizyczna, siedziba itp. Teraz, jeśli jesteś potencjalnym kupującym, gdzie możesz znaleźć te dane kontaktowe sprzedawców na Amazon? Oto jak.

Co powinieneś zrobić, aby znaleźć informacje o sprzedawcy na Amazon?

Jeśli planujesz kupić produkt na Amazon wskazane jest skontaktowanie się ze sprzedawcą poprosić o szczegóły. Może się również zdarzyć, że mamy problemy z produktem, czy nie dotarł, jest uszkodzony, czy nie jest tym, o co prosiliśmy. Aby skontaktować się ze sprzedawcą, musimy znaleźć jego dane kontaktowe.

Dzięki aplikacji mobilnej

Dzięki aplikacji Amazon Shopping na Androida Możesz korzystać z usług sklepu internetowego z telefonu komórkowego. Musimy mieć na uwadze, że nie wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym są oferowane przez Amazon. Wiele z tych produktów jest sprzedawanych przez strony trzecie, które osiągnęły porozumienie z firmą. To właśnie nazywa się Marketplace.

Aby poznać dane sprzedawcy na Amazon z telefonu komórkowego, musimy pobrać aplikację Amazon Shopping i zalogować się. Wpisz nazwę produktu, który chcesz kupić w wyszukiwarce sklepu. W wyświetlonym katalogu możesz użyć filtrów, aby uprościć wyszukiwanie. Gdy znajdziesz to, czego szukasz, kliknij na to, a na następnej stronie zobaczysz szczegóły produktu. Jeśli produkt jest nowy lub używany, jeśli jest to sklep, jego ocena itp. Aby dowiedzieć się więcej o profilu, kliknij ocenę sprzedającego.

Z oficjalnej strony internetowej

Jeśli zamówienie nie kwalifikuje się do Amazon Prime, sprzedawcy sami dbają o obsługę klienta dla własnych produktów, które wysyłają. Dlatego ważne jest, aby wiedzieć, gdzie znaleźć dane kontaktowe sprzedającego. Następnie wyjaśnimy, jak znaleźć dane sprzedawcy ze strony Amazon.

Wejdź na oficjalną stronę Amazon i zaloguj się na swoje konto. W wyszukiwarce tego samego wpisz nazwę produktu, który chcesz kupić. Możesz filtrować informacje, aby ułatwić wyszukiwanie. Gdy znajdziesz produkt, kliknij go, aby wyświetlić więcej szczegółów na jego temat. Pojawi się nazwa sklepu, który sprzedaje produkt, ocena, którą uzyskał na Amazon, zadawane pytania, między innymi. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich profilu, kliknij jego ocenę.

zwróć zamówienie na amazon

Wielokrotnie konieczne jest skontaktowanie się ze sprzedawcą, aby poproś o więcej szczegółów produktu przed zakupem lub po złożeniu zamówienia. To pozwoli nam bezpiecznie dokonać zakupu na Amazon. Następnie pokażemy, jak to zrobić w obu przypadkach.

Przed złożeniem zamówienia

Zaloguj się na swoje konto Amazon i zlokalizuj produkt, który chcesz kupić, umieszczając jego nazwę w pasku wyszukiwania witryny. Użyj filtrów, aby uprościć wyszukiwanie. Znalezienie tego, kliknij, aby zobaczyć szczegóły produktu. Tuż pod nazwą produktu pojawi się wiersz z napisem „Sprzedane przez (nazwa sprzedawcy)”. Kliknij nazwę sprzedającego.

Na nowym ekranie wybierz „Zadaj pytanie”, a następnie wybierz opcję na czacie „Asystent ds. komunikacji ze sprzedawcą„. Napisz wiadomość i wyślij ją za pośrednictwem usługi przesyłania wiadomości kupujący-sprzedawca. Poczekaj na odpowiedź e-mailem.

Po zamówieniu produktu

Jeśli masz problemy z zamówieniem i chcesz skontaktować się ze sprzedawcą, wykonaj następujące czynności: Zaloguj się do Amazon, w prawym górnym rogu wybierz zakładkę „Twoje zamówienia”. Znajdź swoje zamówienie na liście i wybierz „Problemy z zamówieniem”. Wybierz temat, który obejmuje temat, który chcesz poruszyć, a następnie „Skontaktuj się ze sprzedawcą”. Napisz wiadomość za pośrednictwem usługi kurierskiej Kupujący-Sprzedawca.

W obu przypadkach na otrzymanie odpowiedzi musisz poczekać do dwóch dni. Zazwyczaj zostanie odebrany przed tym terminem.

Co możesz zrobić, jeśli sprzedawca nie odpowie Ci po złożeniu zamówienia?

Amazon obsługa klienta

Transakcje na Amazon mają Gwarancję Ochrony do bezpiecznych zakupów od A do Z. System ten chroni klienta przed zakupionymi i wysłanymi przez sprzedawcę produktami. Obejmuje zarówno status produktu, jak i terminowość dostaw. Jeśli nie otrzymasz rozwiązania lub odpowiedzi od sprzedawcy, masz możliwość złożenia wniosku bezpośrednio od Amazon i zażądania zwrotu pieniędzy. Aby kwalifikować się do systemu gwarancji ochrony, Twoje zamówienie musi obejmować określone parametry, które zostaną określone przez zespół oceniający.