Różne platformy internetowe zapewniają niezwykle rygorystyczną usługę wykonywania przelewów pieniężnych przez Internet, jednocześnie chroniąc integralność i interesy swoich użytkowników. Tak jest w przypadku Zelle, że aby skutecznie zastosować ten wymóg, utrzymuje pełna historia z każdą transakcją dokonany przez użytkownika na swoim koncie Zelle. Każda osoba posiadająca konto na platformie Zelle może mieć dostęp do takiej historii, jeśli zastosuje się w tym celu odpowiednią procedurę.
Jakie informacje pojawiają się, gdy przeglądasz swoje transakcje w Zelle?
Historia handlowa platformy Zelle zapewnia kompleksowy przegląd każdego parametru, który określiłeś w momencie dokonywania transakcji. Tak więc, po uzyskaniu dostępu do rejestru swoich operacji i wybraniu w szczególności jednej, będziesz w stanie oszacować kwotę pieniędzy składający się na przesyłkę. Podobnie będziesz mógł poznać nazwę odbiorcy odbierającego, temat, który jest specyficzny dla przesyłki, jeśli została pomyślnie zakończona.
Jak możesz zobaczyć wszystkie transakcje dokonane na Zelle?
Aby pomyślnie ocenić transakcje dokonane na koncie Zelle, musisz uzyskaj dostęp do swojego konta na platformie z banku, w którym powiązane jest Twoje konto Zelle. Może to być aplikacja mobilna tej samej platformy lub platforma internetowa; jeśli nie, możesz uzyskać do niego dostęp z oficjalnej platformy Zelle.
Po zalogowaniu się na swoje konto musisz wybrać opcję zidentyfikowaną jako „Wyślij pieniądze za pomocą Zelle”, aby uzyskać dostęp do menu dostępnych opcji. Wśród nich będziesz musiał wybierz tzw. „Aktywność” aby zobaczyć transakcje, które wykonałeś na swoim koncie. Transakcje, które zostały już zakończone, zostaną znalezione w sekcji „Przeszłość”, więc wybierz ją, aby ocenić szczegóły.
W ten sposób będziesz mógł uzyskać dostęp do listy składającej się ze wszystkich transakcji, które wykonałeś na swoim koncie Zelle. Przeprowadzając ten proces, będziesz miał dostęp do szczegółów każdej operacji w dowolnym momencie.
Co zrobić, aby poznać transakcje, które kosztowały na tej stronie?
Przelewy pieniężne, które wykonujesz podczas korzystania z platformy Zelle, generalnie będą nie generują żadnych prowizji lub koszt w transakcji, ale są one bezpłatne. Jednak koszt transakcji może podlegać określonym opłatom banku, z którym jesteś powiązany, jeśli połączyłeś platformę Zelle z jej środowiskiem.
Dlatego, jeśli tak jest w Twoim przypadku, abyś mógł poznać w szczególności koszt każdego rodzaju transakcji, będziesz musiał skontaktować się z obsługą klienta banku, z którym jesteś powiązany i żądać opłat transakcyjnych w Zelle. W ten sposób dowiesz się, które transakcje doprowadziły do rabatu na Twoje saldo i jaka była wartość rabatu. Ponadto będziesz mógł oszacować koszt transakcji, które planujesz przeprowadzić w przyszłości.
Dlaczego przelew dokonany w ramach tej platformy nie pojawia się?
Domyślnie transakcje Zelle są realizowane w ciągu kilku minut po określeniu przez użytkownika parametrów wysyłki. Jednak biorąc pod uwagę niezawodność interfejsu Zelle i jego polityki ochrony integralności użytkowników podczas dokonywania lub otrzymywania płatności online, w tym za pomocą ich kart, możliwe jest, że niektóre z tych transakcji nie są realizowane a nawet zostać zablokowanym.
Dzieje się tak, ponieważ niektóre z wprowadzonych danych o odbiorcy nie odpowiadają pozostałym lub są uważane za niebezpieczne przez serwery Zelle. W każdym razie masz możliwość sprawdzenia statusu operacji, którą zleciłeś w Zelle.
Sprawdź, czy transakcja została potwierdzona
Pierwszym krokiem jest uzyskanie dostępu do interfejsu Zelle, do którego możesz skorzystać z oficjalnej strony internetowej, jeśli korzystasz z platformy Zelle niezależnie; Jeśli nie możesz uzyskaj dostęp do swojej domeny bankowej, z aplikacji lub z witryny internetowej. W każdym przypadku konieczne będzie następnie udanie się do skrzynki oznaczonej jako „Wyślij pieniądze z Zelle”.
W ten sposób wejdziesz do menu dostępnych opcji i będziesz musiał wybrać sekcję dla swojej „Aktywności” w Zelle. Tutaj przechowywany jest zapis każdej transakcji, o którą prosiłeś na swoim koncie Zelle. Aby sprawdzić, czy operacja zakończyła się pomyślnie, będziesz musiał wejść w zakładkę zidentyfikowaną jako „Przepustki”.
Z drugiej strony, jeśli uważasz, że operacja, którą wykonałeś na swoim koncie nie została potwierdzona lub nie widnieje na liście tych, które wykonujesz, będziesz musiał zweryfikować status operacji w zakładce „Oczekujące”. Tam możesz ocenić aktualny status transakcji, czyli czego brakuje do potwierdzenia lub czy została z jakiegoś powodu zablokowana.