Flickr to witryna używana głównie przez fotografowie i projektanci chętnie publikują swoją pracę w sieci społecznościowej, która pozwala utrzymać porządek i jakość ich produktów; licząc rok 2013 z około 87 milionami użytkowników na całym świecie, pozwala użytkownikom na obecność w Internecie, a nawet pobieranie zdjęć i filmów na telefon komórkowy.
Ta strona internetowa rozpoczęła się jako projekt gry wideo kanadyjskiej firmy Ludicorp w 2004 roku, chociaż szybko pozbyli się tego pomysłu, widząc potencjał w tym, co jest teraz Flickr. Sukces komercyjny w swoim czasie był tak duży, że w 2005 roku Yahoo! decyduje się na zakup produktu, zastępując tym samym Yahoo Photos.
Jednak konkurencja o dominację na rynku w obrazy cyfrowe Wkrótce został mocno zaatakowany przez inne większe galerie, takie jak Pinterest i Instagram, które dzięki swojej dostępności, prostocie interfejsu w połączeniu z łatwością rozpowszechniania ich pracy jako źródła sprzedaży zyskały na popularności.
Dlatego w 2018 roku to, co obecnie nazywa się Flickr, przeszło w ręce SmugMug, płatnej usługi hostingu treści fotograficznych i audiowizualnych, która przejęła Flickr, mimo że nie jest to obecnie rentowna strona, pod założeniem uniknięcia zamknięcia i utraty kilku tysięcy zdjęcia, prace i użytkownicy.
Ta witryna pochodzi z łatwa obsługa i swobodny dostęp dla amatorów i profesjonalistów, którzy poświęcają się fotografii jako stylowi życia i głównemu sposobowi generowania dochodu w Internecie, upowszechniania swojej pracy innym użytkownikom i umożliwiania powiązania z ich profilem w innych sieciach społecznościowych, takich jak Facebook.
Jedną z najważniejszych zalet tej sieci społecznościowej jest możliwość udostępnienia użytkownikowi możliwości bezpłatnego przechowywania do 1000. zdjęcia i filmy w wysokiej jakości, zamawiając produkty w celu szybkiego dostępu i wyszukiwania, a także usługi ochrony praw autorskich.
Do tego wszystkiego płatna wersja Flickr, stylizowana na Flickr Pro, daje tym, którzy płacą wszystkie wyżej wymienione miesięcznie, ale przekraczają nieograniczoną liczbę pojemności, a także maksymalną rozdzielczość w swoich produktach, wymienialną jakość w porównaniu z konkurencją.
Proces dostosowywania
Jak używamy Flickr, Możemy umieścić nazwę, pod którą chcemy się znaleźć w sieci społecznościowej, albo naszą pseudonim zawodowy, nazwa firmy lub nasze prawdziwe imię i nazwisko jako pierwszy wybór; możemy bezpłatnie i szybko otworzyć konto za pomocą naszego adresu e-mail.
Po utworzeniu konta możemy przypisać zdjęcie profilowe, które najlepiej pasuje przystosować się i pokazać naszą pracę, ponieważ musimy również przejść do naszego e-maila, aby potwierdzić utworzenie konta, co spowoduje, że będziemy mieć oficjalne konto na stronie.
Motyw adresu URL
Wśród wszystkich opcji dostosowywania Flickr domyślnie przypisuje nam jeden URL, na przykład Flickr.com/photos/000012345!678 dla naszej galerii lub Flickr.com/user/000012345!678 dla naszego profilu, jednak można go łatwo zmienić i dostosować, wykonując następujące kroki.
Otwórz stronę Google, i wpisz wyszukiwarkę Flickr.com/profile_url.gne, a następnie kliknij pierwszy link, a natychmiast przeniesie Cię do strony Flickr, na której musisz się zalogować, chyba że jesteś zalogowany. Następnie wyświetli pole tekstowe, w którym umieścisz nazwę, pod którą chcesz się znaleźć.
Jeśli nazwa, którą wybrałeś, jest już używana, ta sama strona powiadomi Cię o tym i będziesz musiał wybrać inną, a gdy będzie dostępna, musisz mieć całkowitą pewność, że jest to użytkownik, którego chcesz, ponieważ ten proces można to zrobić tylko raz; na koniec kliknij „OK, CHROŃ”A zmiany zostaną zapisane.