Pinterest to platforma, na której możemy udostępniać obrazy. Daje nam to możliwość, aby nasze produkty były zauważalne w przypadku, gdy jest to firma, która wchodzi na tę platformę, w ten sposób nie musisz być profesjonalnym fotografem, aby reklamować to, co oferujesz. Po prostu trzeba mieć atrakcyjny i estetyczny profil.
Jednak niewiele osób wie, jak obsługiwać Pinterest, a tym bardziej jak stworzyć profil firmy na tej platformie. Jeśli nadal nie wiesz, jak to zrobić Tutaj Ci pokażemy!
Aby utworzyć konto firmowe lub profil firmowy w Pinterest Wejdź na stronę, aby utworzyć tego typu konto na Pintereście, w tym będziesz miał do wyboru dwie opcje, załóż konto od podstaw lub po prostu przekonwertuj profil, w którym miałeś już posty i promocje na profil biznesowy, a to pomoże Ci wypozycjonować swoje Marka.
Twoje dane osobowe to pierwsza rzecz, którą powinieneś tam umieścić, wraz z nazwą handlową Twojej firmy, a w ostatniej części da możliwość umieść adres URL swojego profilu firmy na platformie.
Profil firmy na Pintereście
W takich przypadkach zaleca się przede wszystkim umieszczenie w adresie URL nazwy firmy, w ten sposób link będzie bardziej elastyczny i świeży, aby użytkownicy, którzy wejdą na Twoją stronę, poczuli się wygodnie z nim.
Odkąd utworzyłeś profil swojej firmy, ta sama platforma daje Ci możliwość dodania linku do Twojej strony i z kolei jego weryfikacji, ten krok jest bardzo prosty, jeśli zwrócimy uwagę na instrukcje i wykonamy je po kolei, można to zrobić na dwa sposoby.
Przejście na serwer naszej strony i pobranie pliku weryfikacyjnego .html, w celu późniejszego wgrania go do katalogu głównego naszej strony lub w inny sposób, czyli generowanie metatagu, Pinterest pomoże Ci sprzedawać więcej.
Po weryfikacji witryny, jeśli Ci się spodoba, możesz połączyć swoje sieci społecznościowe ze swoim profil firmy na PintereścieMożna to zrobić za pomocą „Ustawień”, które można zrobić tylko w sieciach społecznościowych innych niż Facebook lub Google+, ponieważ pozwalają one tylko na połączenie kont osobistych.
Kiedy zakończysz cały ten proces, zdasz sobie sprawę, że skoro zweryfikowałeś konto, pojawi się ono z „sprawdzeniem” weryfikacyjnym, a sieci społecznościowe będą będą wizualizować tuż obok, w naszym profilu firmy; Zwiększy to interakcję między firmą a konsumentem.
Zaleca się dodanie linku do profil firmy na Pintereście na stronę internetową tego samego, dzięki czemu znacznie łatwiej jest zobaczyć oferowane przez Ciebie produkty.
Zalety, jakie Pinterest ma dla firm
Medium do reklamowania produktów i usług
Główną zaletą tej witryny jest to, że umożliwia ona zarejestrowanym użytkownikom reklamowanie swoich komercyjnych towarów i usług.
Odbywa się to poprzez tworzenie wielu postów na tym samym koncie za pomocą obrazów lub fotografii które zawierają drobne recenzje opisujące produkty i usługi oferowane przez firmę handlową, w celu przyciągnięcia potencjalnych konsumentów zainteresowanych nimi.
Interaktywna sieć społecznościowa
Pinterest to jedna z platform cyfrowych specjalizuje się w rozpowszechnianiu treści wizualnych obecnie wykorzystywanych na świecie przez firmy komercyjne i sklepy cyfrowe, które wykorzystują je do publikowania lub udostępniania wszelkiego rodzaju treści za pomocą obrazów.
Jego sława wynika z faktu, że funkcjonuje również jako sieć komunikacji społecznej, gdzie jest użytkownicy mogą swobodnie publikować i komentować czego chcą bez wielu ograniczeń, w przeciwieństwie do innych stron, takich jak Facebook.
Co pozwoliło przedsiębiorcy i konsumenci mogą wchodzić w interakcje na bieżąco między nimi, aby w prosty sposób wymieniać wszelkiego rodzaju opinie na temat oferowanych przez nich produktów lub usług.
Wiesz już, jakie korzyści możesz uzyskać, tworząc profil dla Twojej firmy lub firmy w ramach tej wspaniałej platformy cyfrowej. Dzięki którym możesz łatwo reklamować wszystkie oferowane produkty i usługi w nim w dynamiczny i prosty sposób za pomocą obrazków, ale jeśli znasz jakieś dodatkowe zalety, udostępnij je w sekcji komentarzy.