Skip to content

Jak utworzyć bezpłatny niestandardowy szablon dla Arkuszy Google (przykład)

12 de luty de 2021

Jeśli jesteś jednym z tych użytkowników, którzy mają już praktykę z Dokumenty Google, Jest całkiem prawdopodobne, że nauczyłeś się już korzystać z narzędzia obliczeniowego znanego jako Arkusze Google.

To narzędzie jest znane jako, w kilku słowach, najlepszy arkusz kalkulacyjny, jakiego możesz użyć, ponieważ zawiera plik interaktywne narzędzie, które mogą być używane wspólnie, o ile autor tego samego na to zezwala.

Posiada bazę danych, który znajduje się w chmurze, dzięki czemu umożliwia wszystkim swoim użytkownikom tworzenie prostych arkuszy kalkulacyjnych lub nawet tych, które są bardzo złożone i mają możliwość zamówienia na różne sposoby.

To narzędzie ma kilka ważnych elementów, które chcemy Ci wyjaśnić w tym poście, ponieważ są one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania i użytkowania tego narzędzia.

Jakie są wymagania, aby utworzyć szablon Arkuszy Google?

Najważniejsze w każdym przypadku jest to, że mamy konto Google, za pomocą którego możemy uzyskać dostęp do początkowej platformy, a tym samym móc rozwijać nasz projekt. Gdy już jesteśmy w środku Strona internetowa, możemy zapoznać się z różnymi szablonami arkusza kalkulacyjnego, które znajdziesz w sekcji niestandardowej.

Niezależnie od narzędzia, z którym będziesz pracować, nie będzie to miało znaczenia, ponieważ zawsze możesz skopiować i wkleić ich zawartość w potrzebne miejsce, tak jak w przypadku konieczności wstawiania dat.

Jeśli z drugiej strony szablon, którego używasz, nie pochodzi początkowo z biblioteki multimediów, ważne jest, aby nie zostały one załadowane do dysk Google chyba że chcesz, aby zostały przekonwertowane na domyślny format Google.

Edycja istniejącego szablonu

Jeśli to, czego szukasz w tej okazji, to fakt zmodyfikuj dowolny z szablonów, które są już dostępne, wystarczy wykonać następujące czynności:

  1. Aby rozpocząć, zacznij od otwarcia dowolnego z szablonów, które znajdują się w Galeria szablonów w aplikacji Arkusze Google.
  2. Gdy już tam będziesz, musisz rozpocząć edycję wspomnianego szablonu, wyłącznie w celu dostosowania go do potrzeb projektu lub zadania, w tym za pomocą menu rozwijanych.
  3. Po zakończeniu edycji po prostu użyj Klawisze „Enter / Return” które są na klawiaturze, aby zapisać wpisaną nazwę i to wszystko. Teraz wystarczy zamknąć plik i zweryfikować miejsce, w którym ma się znajdować, aby zakończyć proces.

Jak dodać nowe szablony?

Proces dodawania nowych szablonów do platformy jest prosty, a gdy już to zrobisz, zobaczysz, że łatwo będzie zrobić tyle razy, ile chcesz, zacznij od następujących czynności:

niestandardowe arkusze szablonów

  1. Zacznij od przejścia do folder szablonów które utworzyłeś lub dodałeś w poprzednich krokach, dla których możesz nadać im odpowiednią nazwę.
  2. Ustaw się na przycisku „Nowy”, a następnie naciśnij opcję „Arkusze Google”, co spowoduje utworzenie nowego i pustego pliku, tak jak w przypadku pustego arkusza kalkulacyjnego
    To jest właściwe miejsce, w którym skopiujesz zawartość szablonu, który chcesz dla tej konkretnej przestrzeni.
  3. Następnie przejdź do otwarcia szablonu niestandardowego, który najbardziej zalecany musi zostać utworzony przez lokalną aplikację pakiet biurowy Microsoft Office lub Darmowe biuro.
  4. Gdy znajdziesz się w tym arkuszu kalkulacyjnym, wystarczy, że wybierzesz zawartość, która znajduje się w szablonie jednocześnie, używając kombinacji klawiszy Ctrl + A na klawiaturze.
  5. Podobnie musisz po prostu przystąpić do kopiowania zaznaczonego tekstu, naciskając jednocześnie Ctrl + C
  6. Wróć jeszcze raz do arkusza kalkulacyjnego, który niedawno utworzyłeś w Google i wklej całą zawartość, która powinna się w nim znajdować Twój własny szablon jednocześnie wciskając Ctrl + V.

dołącz do naszego kanału telegram