Skip to content

Jak usunąć błąd aktywacji iMessage? – iPhone’a i iPada

24 de styczeń de 2022

Najlepszą aplikacją do przesyłania wiadomości, z której korzystają karty SIM, jest iMessage. iMessage to aplikacja, która jest dostępne tylko na urządzeniach Apple którymi są iPhone i iPad. Aby móc korzystać z tej aplikacji, bardzo ważne jest jej aktywowanie.

Aktywując iMessage, aby z niego korzystać, możesz mieć pewne problemy, które można rozwiązać tylko poprzez wykonanie określonych czynności. Wkrótce pokażemy ci dlaczego otrzymuję te błędy w iMessage?, jak usunąć ten błąd aktywacji i kiedy zapisać, aby taki błąd został usunięty.

Dlaczego występują błędy aktywacji iMessage?

Problemy z aktywacją w iMessage są prawie zawsze spowodowane przez jakiś krok, który został wykonany nieprawidłowo podczas aktywacji aplikacji, aby z niej korzystać. Chociaż jest to bardzo mało prawdopodobne, może się to zdarzyć. Wiesz już, że po aktywacji iMessage musisz wykonać każdy ze wskazanych kroków.

Innym powodem występowania błędów aktywacji iMessage jest a awaria telefonu komórkowego w zakresie usług aplikacji. Gdy aplikacja iMessage w dziwny sposób ma awarie, pokazuje to, podając błędy do aktywacji.

Teraz, jeśli korzystałeś z iMessage po cichu i nagle aplikacja powiadomi Cię o błędzie w jego aktywacji, nie musisz się martwić. Każdy z błędów aktywacji wyświetlanych przez iMessage można naprawić.

Należy zauważyć, że dzięki iMessage istnieje szybki sposób na usunięcie każdej wiadomości, zarówno tych, które wysłałeś, jak i tych, które otrzymałeś. Jeśli nie rozmawiałeś z nikim przez długi czas i chcesz uwolnić wszystkie te rozmowy stare, wystarczy przeprowadzić masowe czyszczenie wiadomości.

Nawiasem mówiąc, dzięki iMessage możesz nie tylko wyczyścić wysłane i odebrane wiadomości, ale istnieje również sposób na usunięcie konta i numeru telefonu.

Jak usunąć błąd aktywacji w iMessage?

ten problemy z aktywacją że masz swój iMessage, możesz je rozwiązać, jeśli spróbujesz co najmniej trzech rzeczy. Te trzy rzeczy, które możesz wypróbować, to sprawdzić, czy data telefonu komórkowego jest poprawna, czy konfiguracja iMessage jest poprawna i ponownie uruchomić usługi aplikacji.

Następnie wyjaśnimy, jaki jest pożytek z wykonywania każdej z tych czynności i jak są one przeprowadzane, aby spróbować usunąć ten problem z aktywacją.

Sprawdź datę i godzinę urządzenia

osoba patrząca na godzinę na zegarze

Gdy urządzenie nie ma daty, a tym bardziej czasu rzeczywistego, iMessage ma trudności synchronizować w czasie rzeczywistym swoje usługi. Usługi, które uruchamia iMessage, są nawet związane z zegarem mobilnym. Dlatego musisz być na bieżąco w czasie rzeczywistym.

Najłatwiej jednak sprawdzić, czy data i godzina twojego telefonu komórkowego jest poprawne wpisanie Google Chrome do umieszczenia w wyszukiwaniu „Data i godzina”. W wynikach wyszukiwania powinieneś od razu zobaczyć aktualny czas w Twoim kraju, a przede wszystkim, jaka jest aktualna data. Kiedy masz czas, musisz go zmienić:

  1. Przejdź do ustawień
  2. Poszukaj sekcji z napisem „Data/godzina” i wprowadź ją
  3. Znajdź opcję, która pozwala zmienić zarówno datę, jak i godzinę telefonu komórkowego
  4. Na koniec wpisz datę, którą podaje Google, także datę i zapisz zmiany

Kiedy skończysz robić to wszystko, aby zmienić datę na telefonie komórkowym, możesz zobaczyć, jak aplikacja iMessage jest ukryta bez zauważenia nikogo.

Sprawdź, czy urządzenie jest poprawnie skonfigurowane

Inną rzeczą, którą powinieneś sprawdzić, czy po ustaleniu czasu nadal masz te błędy aktywacji, jest konfiguracja telefonu komórkowego. Ma to na celu upewnienie się, że aplikacja ma wystarczające uprawnienia do prawidłowego działania. Aby to zrobić, musisz:

logo konfiguracji

  1. Wprowadź ustawienia mobilne
  2. Przejdź do sekcji „Aplikacje”
  3. Wybierz aplikację iMessage
  4. Zobacz wszystkie swoje ustawienia i aktywuj uprawnienia, które zostały ograniczone przez telefon komórkowy

Po zakończeniu tej czynności ważne jest, aby ponownie uruchomić telefon komórkowy, aby zmiany zostały pomyślnie przeprowadzone.

Wyłącz i uruchom ponownie aplikację

Ostatnią rzeczą do wypróbowania jest to, co da ci ostateczne rozwiązanie Twojego problemu aktorskiego z iMessage. Musisz całkowicie wyłączyć aplikację iMessage i ponownie uruchomić telefon, zobacz, co powinieneś zrobić:

  1. Przejdź do ustawień mobilnych
  2. Przejdź do szczegółów iMessage
  3. Wyłącz aplikację iMessage
  4. Teraz wyłącza również aplikację FaceTime
  5. Poniżej znajduje się ponowne uruchomienie telefonu komórkowego
  6. Wreszcie, po ponownym włączeniu telefonu komórkowego, ponownie aktywuje iMessage i FaceTime, a problem powinien zostać rozwiązany.

Jak długo trzeba czekać na usunięcie tego błędu z iMessage?

Stosując ostatni wspomniany proces, problem aktywacji przedstawiony przez iMessage Twojego telefonu komórkowego powinien zostać rozwiązany. Innymi słowy, rozwiązaniem takiego błędu przez prawo powinno być: naprawiony natychmiast po zastosowaniu któregokolwiek z procesów, które podaliśmy powyżej.

Teraz, na wypadek, gdyby po wykonaniu każdego z nich nadal nadal masz problemy z aktywacją w iMessage, powinieneś udać się do pomocy technicznej iMessage. Na tej stronie poprosisz bezpośrednio twórców swojego telefonu komórkowego, aby zobaczyli, co można zrobić.