Odkąd pojawiło się SEO, strony internetowe były zanurzone w ciągłych poszukiwaniach, aby zostać zauważonymi i dotrzeć do pożądanej pierwszej strony Google. Aby to zrobić, stosują pewne praktyki, które pomagają tym witrynom w rankingu, będąc jednym z najważniejszych obecność linków wstecznych, które zakotwiczają Twoją witrynę.
Posiadanie linków zwrotnych jest jednym z celów, do których należy dążyć, próbując zoptymalizować witrynę pod kątem SEO. Dlaczego? dlatego pomogą Ci uzyskać o wiele więcej odwiedzin, niż możesz liczyć na swoim blogu i stąd, poprawić swoje pozycjonowanie w sieci. Ale czym właściwie jest link zwrotny i jak mogę go skutecznie utworzyć?
Co to są linki zwrotne i jak je tworzyć?
Linki zwrotne to linki znajdujące się w różnych witrynach internetowych, które będą przekierowywać na naszą stronę. Oznacza to, że gdy osoba kliknie hiperłącze ze strony A i przekieruje Cię do strony B, innej niż pierwsza, to jest odsyłacz zwrotny ze strony A.
Im więcej masz linków zwrotnych, tym większy masz autorytet dla Google Ponieważ rekomendacje innych witryn dla Twojej witryny generują wiarygodność dla Wyszukiwarki.
Dlatego im większa liczba linków zwrotnych, tym lepsze pozycjonowanie w sieci. Ponadto przyciągniesz do witryny znacznie więcej użytkowników, zwiększając szanse, że staną się potencjalnymi klientami.
Ważne jest, aby było to jasne Google przywiązuje większą wagę do ważnych stron niż małych witryn bez dużego ruchu. Zasadniczo jeden link zwrotny na stronie takiej jak ABC jest wart więcej niż 100 na nowo utworzonych blogach.
Ze swojej strony praktyka tworzenia linków zwrotnych do Twojej witryny jest znana jako Budynek łączący. Ta strategia ma na celu zapewnienie większej liczby opcji wyszukiwania Twojej witryny w Internecie.
Jak budować link i dlaczego warto to zrobić?
Istnieje wiele sposobów budowania linków i uzyskiwania linków zwrotnych, ale są też metody, które są karane przez Google, więc musisz wiedzieć, jak to zrobić.
Aby dobrze zbudować link, musisz umieścić plik przyciągający wzrok zakotwiczony tekst i wzbogacają treści w swojej witrynie, co jest pomocne dla użytkowników, którzy tam trafiają.
Zakotwiczony tekst to ta fraza, którą czytamy, w większości przypadków innego koloru, która po kliknięciu przekieruje nas na inną stronę internetową. Musisz spróbować złapać czytelnika, aby po kliknięciu i wejściu na nową stronę mógł odpowiedzieć na jego pytanie.
Mimo wszystko należy pamiętać, że umieszczanie linków do Twojej witryny w innych witrynach poza Twoją stroną nie jest takie łatwe, ponieważ nie możemy zmusić innych osób do umieszczania linków w ich witrynach internetowych które prowadzą do twojego.
Z tego powodu wszystkie te strony internetowe muszą być zmotywowane do przeprowadzenia tego budowania linków. stając się punktem odniesienia w branży, w której pracujesz i generowanie przydatnych i wartościowych treści w Twojej witrynie.
Techniki dobrego budowania linków
Musisz mieć jasność co do tego, co robić podczas budowania linków i jakich technik użyć, aby osiągnąć cel dotrzeć do większej liczby osób Y unikaj błędów, na które Google nie patrzy.
Aby to zrobić, niektóre z najbardziej użytecznych, skutecznych i organicznych technik optymalnego i skutecznego budowania linków są następujące:
Blogowanie gości
Ta metoda składa się z napisz do cudzej witryny jako gość Współpracując z użytecznymi treściami, będziesz w stanie utworzyć link zwrotny, który wyśle do Twojej witryny. Posiadanie pozytywnych relacji z użytkownikami, którzy zajmują się tym samym tematem, co Ty, może być bardzo korzystne dla was obojga.
Treść dotycząca treści
Strategia składająca się z ponownie wykorzystaj zawartość i przekształć ją w inną część (audio, wideo, kolejny wpis na blogu), co czyni go idealnym dla różnych istniejących platform.
W ten sposób będziesz mieć różne treści dla różnych platform, mając możliwość uzyskania wielu linków zwrotnych.
Interakcja na blogu i portalach społecznościowych
Obecność w miejscach, w których koncentruje się duża liczba potencjalnych klientów, jest zawsze dobrym pomysłem. Możesz uczestniczyć w blogach, odpowiadać na pytania użytkowników i zaproś ich do swojej witryny za pomocą linku zwrotnego aby dowiedzieć się więcej na ten temat.