Jeśli prowadzisz college lub uniwersytet, na pewno będziesz się czuł nieswojo za każdym razem, gdy zacznie się nowy rok akademicki, ponieważ nie wiesz, czy wypełnisz zapisy; myśląc o tej sytuacji, pokaże ci ten post jak tworzyć reklamy promujące szkoły i uniwersytety, aby przyciągnąć studentów.
Cele, które musisz zdefiniować przed rozpoczęciem strategii reklamowej
- Zdefiniuj populacja studentów który chcesz przyciągnąć. Aby przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową, musisz jasno określić profil ucznia, którego chcesz przyciągnąć.
- Stwórz program edukacyjny dla szkoły lub uczelni, która obejmuje między innymi sport, imprezy, zajęcia kulturalne, muzykę, bibliotekę.
- Przeanalizuj swoją konkurencję; Jeśli masz jakieś kolegia lub uniwersytety w pobliżu instytucji, przeanalizuj ich mocne i słabe strony, aby stworzyć dobrą strategię reklamową.
- Zacznij reklamować się na czas. Błędem jest rozpoczęcie kampanii reklamowej na miesiąc przed rozpoczęciem roku akademickiego; aby odnieść sukces, musisz rozpocząć około 6 miesięcy przed datą otwarcia.
Strategie reklamowe promujące szkoły i uniwersytety
Imprezy, wycieczki z przewodnikiem i konferencje orientacyjne
Zorganizuj jakieś wydarzenie, wizytę lub konferencję w ramach kolegium lub uniwersytetu, ma to na celu połączyć ucznia i jego rodziców z instytucją. Zainteresowanie, które generujesz w tych wydarzeniach, powinno sprawić, że będzie rosło poprzez sieci społecznościowe i stronę internetową.
Zaprojektuj stronę internetową
Wielu rodziców szuka w Internecie informacji o najlepszych szkołach w okolicy, a większość młodych ludzi korzysta z Internetu, aby znaleźć informacje o najlepszych uniwersytetach; dlatego tak ważne jest, aby stworzyć stronę internetową instytucja akademicka jest widoczna w wyszukiwarkach.
Na tej stronie należy umieścić dane kontaktowe, zdjęcia placówki, uczniów i nauczycieli, programy edukacyjne oferowane przez szkołę lub uczelnię, koszty i promocje, filmy ze świadectwami uczniów i rodziców. Pokaż w swojej witrynie, dlaczego Twoja uczelnia jest lepsza niż inne instytucje.
Korzystaj z Google Ads
Ponieważ najpopularniejszą przeglądarką jest Google, korzysta z programu reklamowego Google Ads (Adwords) w określonych porach roku, aby rodzice lub przyszli studenci mogli zobaczyć ogłoszenie Twojej instytucji podczas wyszukiwania uniwersytetów lub uczelni w Internecie.
Portale społecznościowe
Sieci społecznościowe są najlepszym narzędziem do reklamy, ponieważ wiele osób korzysta z takich sieci jak Facebook i Instagram nie tylko do śledzenia artystów, ale także do wyszukiwania produktów, kursów, szkół wyższych, a nawet uniwersytetów; Dodatkowo szybciej dotrzesz do młodych ludzi, którzy niebawem idą na studia.
Utwórz konto pod adresem Instagram i Facebook promować szkołę lub uniwersytet. W tych sieciach możesz często przesyłać treści, takie jak plan nauki, zdjęcia obiektów, uczniów, nauczycieli, oferty rabatów lub dodatkowych opłat za naukę lub miesięcznie, pamiętaj, że dobra oferta przyciąga klientów. Nie zapomnij dołączyć filmów z doświadczeniami innych uczniów lub rodziców.
Wirtualne wizyty
Obecnie korzystanie z wirtualnej rzeczywistości (VR) lub rzeczywistości rozszerzonej jest bardzo popularne wśród młodych ludzi; Jeśli pozwala na to Twój budżet, możesz odbyć wirtualne wycieczki, aby pokazać rodzicom i potencjalnym studentom, jak wygląda uczelnia lub szkoła. Skorzystaj z okazji i wybierz się na wirtualną wycieczkę po bardziej atrakcyjne i komfortowe obszary instytucji.
To prawda, że zdjęcia pomagają, ale poczucie, że przechodzą przez każdy z obszarów instytucji, da odwiedzającemu wyobrażenie o tym, czego może doświadczyć w instytucji; również ta technologia osiągnie aktywuj najgłębsze emocje młodzieży i rodziców wobec placówki.
Promocje
Wiele osób uważa, że oferty i promocje nie dotyczą systemu edukacji, ale takie myślenie jest błędem, ponieważ wielu rodziców i młodych ludzi chce cieszyć się dobrą edukacją za cenę, na którą mogą sobie pozwolić; dlatego oferujemy zniżki na rejestrację lub miesięczną opłatę, a nawet możliwość uzyskania stypendiów pomoże Ci przyciągnąć uczniów.
Aby objąć skuteczną strategię reklamową, czy to na uczelni, czy na uniwersytecie, potrzebujesz czasu, budżetu i akcesoriów specjalisty w niektórych dziedzinach; nigdy nie zapomnij skorzystać z technologii i sieci społecznościowych, aby dotrzeć do jak największej liczby osób.