Skip to content

Jak szybko i łatwo zaplanować spotkanie w Google Meet (przykład)

6 de marzec de 2021

Google Meet to platforma, którą firma Google uruchomiła z myślą o ułatwieniu użytkownikom tworzenia wideokonferencji, dzięki której można współpracować i łączyć się w czasie rzeczywistym z bliskimi i współpracownikami, zapewnia, że wideokonferencje są wysokiej jakości i ma możliwość jednoczesnego dodania do 250 osób online. W ten sposób ci powiemy musisz mieć możliwość korzystania z Google Meet i w pełni z niego korzystać.

Główne cechy:

  • możliwość prowadzić i nagrywać spotkania Google Meet w bezpieczny sposób, ponieważ wideokonferencje są szyfrowane i ma proaktywne środki zapobiegające nadużyciom.
  • Organizuj swoje wideokonferencje w nieograniczony sposób w wysokiej rozdzielczości.
  • Możliwość udostępniania ekranu innym użytkownikom, na którym można wyświetlać treści takie jak dokumenty, slajdy itp.
  • Łatwy dostęp, udostępniając link swoim gościom, będziesz mógł dać im możliwość dołączenia jednym kliknięciem z dowolnej przeglądarki komputer stacjonarny lub telefon komórkowy, w tym drugim musimy mieć aplikację Meet.
  • Możliwość tworzenia prezentacji z napisami w czasie rzeczywistym dzięki technologii Voice-to-Text dostępnej w Google.

Jak zaplanować spotkanie w Google Meet?

  1. Aby rozpocząć, musimy wejść na nasze konto Google, a następnie wejść na stronę Meet (www.meet.google.com).
  2. Po wejściu na stronę będziesz miał możliwość dołączenia lub utworzenia spotkania, poniżej znajduje się lista oczekujących spotkań.
  3. Klikniemy opcję „Dołącz do spotkania lub utwórz spotkanie”, otworzy się tam wyskakujące okienko z prośbą o podanie pseudonimu lub kodu spotkania na wypadek, gdybyśmy chcieli do niego dołączyć. Aby zaplanować własne spotkanie, możesz wpisać pseudonim lub pozostawić to pole puste i kliknąć „kontynuuj”.
  4. Przekieruje Cię do nowej strony, na której możesz zobaczyć, jak Meet przygotowuje wideokonferencję oraz podgląd kamery internetowej, aby skonfigurować dźwięk i obraz na komputerze lub telefonie komórkowym.
  5. Tuż obok aparatu znajdziesz przycisk „Dołącz teraz” a poprzez kliknięcie przejdziesz na nową stronę, na której będziesz mógł dodać inne osoby do swojej wideokonferencji.
  6. Pierwsza opcja, jaką daje, to skopiowanie linku, w którym musisz wysłać każdą osobę, aby mogła uczestniczyć w spotkaniu. Drugą opcją jest kliknięcie w przycisk „dodaj osoby”, co spowoduje przejście do listy kontaktów, na której znajduje się Twój adres e-mail, i tam będziesz mógł zaprosić każdego z nich.
  7. Po wybraniu kontaktów musisz kliknąć przycisk wyślij zaproszenie.aplikacja do wideokonferencji google Meet
  8. W ten sposób utworzysz i skonfigurujesz swój spotkanie w Meet, będziesz mógł oglądać ekran i widzieć swoich gości w czasie rzeczywistym z doskonałą jakością. U dołu znajdują się przyciski, które pozwalają na przerwanie wideokonferencji, wyciszenie mikrofonu i wyłączenie wideo.
  9. W prawym górnym rogu znajdziemy zakładkę „czat”, w której możesz wejść do menu, w którym masz pokój czatu dla grupy gości oraz inny indywidualny pokój czatu, w którym możesz wysyłać prywatne wiadomości do każdego uczestnika wideokonferencji.
  10. Dodatkowo w prawym dolnym rogu zobaczysz ikonę, która pozwoli Ci udostępniać swój ekran w czasie rzeczywistym innym osobom uczestniczącym w Twojej wideokonferencji. Meet ma możliwość usunąć członków ze spotkania wystarczy kliknąć opcję „usuń”.
  11. Obok przycisku udostępniania „znajdziemy” menu „opcje”, w którym na zakończenie wideokonferencji będziemy mogli nagrać spotkanie i uzyskać dostęp do wideo na komputerze lub telefonie komórkowym. Tam znajdziesz opcje „aktywować napisy„,„ Zmień układ ”,„ pełny ekran ”,„ ustawienia ”i nie tylko.

dołącz do naszego kanału telegram