Skip to content

Jak stworzyć reklamową strategię marketingową, aby rozwinąć placówki medyczne

12 de marzec de 2021

Wielu pracowników służby zdrowia otwiera własne gabinety w nadziei na napływ pacjentów, ale niektórym się to nie udaje, ponieważ nie mają strategii marketingowej, która pozwoliłaby ich poznać. Jeśli chcesz, aby Twój gabinet miał większą liczbę pacjentów, ten post pokaże Ci, jak to zrobić stworzyć strategię marketingu reklamowego, aby rozwinąć praktyki medyczne.

Punkty do rozważenia przed rozpoczęciem strategii marketingowej:

Poznaj swoją konkurencję: Zanim zaczniesz swoją strategię marketingową, poznaj swoją konkurencję; na przykład dowiedz się, ile gabinetów lekarskich znajduje się w okolicy, jakie usługi oferują i jakie są ich ceny, w jakim stylu są gabinety i jaka jest ich strona internetowa. Dzięki tym informacjom stworzysz strategię marketingową, która pomoże Ci wyróżnić się na tle innych praktyk.

Poznaj pacjentów: Musisz mieć jasność co do typu pacjentów, którzy będą odwiedzać Twój gabinet i jakie są ich potrzeby, te informacje pomogą Ci stworzyć strategię marketingową skierowaną do tych użytkowników. Nielogiczne jest zamieszczanie reklam dla osób starszych, gdy w Twoim biurze są tylko dzieci.

Zaprojektuj swoje logo: Logo ma na celu powiązanie użytkowników z praktyką, dlatego logo Twojej praktyki musi być profesjonalne, atrakcyjne i związane z oferowaną przez Ciebie usługą.

Strategie marketingowe do wdrożenia w gabinecie lekarskim:

Utwórz stronę internetową:

Wyszukiwanie gabinetów lekarskich w sieci to nawyk wielu użytkowników, dlatego stworzenie strony internetowej dla Twojego gabinetu da Ci możliwość dotarcia do większej liczby użytkowników. Tworząc swoją stronę internetową nie używaj zbyt wielu terminów medycznych ponieważ większość użytkowników nie zna znaczenia tych słów.

Ważne jest, aby na stronie użyć ciepłych kolorów, profesjonalnych zdjęć biura, personelu i procedur, nie zapomnij dodać adresu, adresu e-mail, numerów kontaktowych, oferowanych usług i aktualnych cen. Możesz także przesyłać artykuły na tematy związane ze zdrowiem utwórz sekcję, w której odpowiadasz na pytania użytkowników lub prowadzić czat na żywo; nie zapomnij umieścić przycisku, aby umówić się na wizytę.

Media społecznościowe:

Sieci społecznościowe są obecnie najlepszym narzędziem reklamowym; Dlatego ważne jest, aby tworzyć profesjonalne konta, które mają duży wpływ wizualny. Utwórz konto pod adresem Facebook i Instagram i stale przesyłaj filmy, zdjęcia gabinetu i personelu, porady dotyczące opieki zdrowotnej, infografiki (łatwo stworzyć infografiki), wiadomości o nowych technikach i lekach w obszarze, w którym specjalizuje się Twoje biuro.

Możesz także używać Instagrama do transmitowania na żywo i interakcji ze swoimi obserwatorami; używaj hashtagów na Instagramie, Facebooku i Twitterze, aby pozycjonować zawartość swojego profilu, a ludzie będą wiedzieć więcej o Twojej praktyce. Ważne jest, aby profil Twojego biura zawierał lokalizację, numery kontaktowe i oferowane usługi.

Użyj Google Adwords:

Najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google, więc nie przegap ich program reklamowy Reklamy Google (zwane także Google Adwords) do tworzenia banerów reklamowych, które ludzie mogą zobaczyć podczas wyszukiwania gabinetów lekarskich.

Rozdaj ulotki:

Dla wielu ludzi ta metoda może wydawać się archaiczna, jednak tworzenie ulotek jest przydatne do nagłośnienia biznesu; Na przykład, jeśli Twoje biuro oferuje pediatrię lub psychologię dziecięcą, rozdaj ulotki w formacie parki, szkoły i przedszkola które znajdują się blisko Twojego biura.

lekarz trzyma w obu rękach szmatką serce

Promocje:

Promocje, rabaty i oferty to coś takiego przyciąga ludziZ tego powodu reklamuj zniżki lub promocje podczas niektórych konsultacji lub specjalnych badań przeprowadzonych przez Twoje biuro na swojej stronie internetowej i w sieciach społecznościowych.

Oferuje usługi biura pobliskim firmom lub firmom:

Jeśli Twoje biuro znajduje się w pobliżu budynków biznesowych lub firm, oferuje usługi biura w formie pakietów lub po niższych kosztach niż zwykłe konsultacje z pobliskimi firmami, które możesz wykonać. rutynowe kontrole pracowników.

Nigdy nie bądź skąpy, jeśli chodzi o inwestowanie czasu i pieniędzy w reklamę, ponieważ jeśli realizujesz tanią i kiepską jakość strategii reklamowej, pacjenci nie będą ufać Twojemu gabinetowi; wtedy zamiast ich przyciągać, odepchniesz je. Nie wahaj się zatrudnić specjalisty, który pomoże Ci stworzyć najlepszą stronę w internecie.

dołącz do naszego kanału telegram