Z poniższego przewodnika dowiesz się jak skontaktować się telefonicznie z obsługą klienta lub wsparciem firmy DIDI. Coś przydatnego, jeśli masz problemy z usługami firmy.
Aplikacja Didi
Didi to ciekawa usługa transportowa pochodzenia chińskiego, która z czasem rozszerzyła się na różne kraje Ameryki Łacińskiej. Stara się być alternatywa dla UberaPodczas gdy wiele osób zastanawia się, który z nich jest lepszy do współpracy z Uber i Didi, z pewnością chińska firma oferuje kilka interesujących funkcji zarówno dla użytkowników, jak i pracowników.
Tak czy inaczej, Didi traktuje sprawy bardzo poważnie, w rzeczywistości jest to jeden z powodów, dla których Didi prosi o weryfikację. Jednocześnie udostępnia również centrum pomocy przeznaczone wyłącznie dla użytkowników korzystających z usług platformy.
Jak w przypadku każdej platformy o tych cechach, ważne jest, aby istniała przestrzeń, przez którą mogą omówić obawy. Dlatego jeśli masz jakiś problem lub problem ze sterownikiem lub usługami aplikacji, możesz skontaktować się z nimi za pośrednictwem pomocy technicznej Didi lub obsługi klienta.
Skontaktuj się z obsługą klienta DIDI telefonicznie, aby złożyć reklamację lub reklamację
Każda firma musi mieć centrum pomocy dla użytkowników, aw większości przypadków, w przypadku jakiejkolwiek ewentualności, konieczne będzie skontaktowanie się z osobą odpowiedzialną, która może Ci pomóc. W tym celu firma udostępnia swoją aplikację i oficjalną stronę internetową, za pośrednictwem której pojawia się centrum pomocy dla kraju, w którym się znajdujesz.
Tak czy inaczej, jeśli wolisz komunikować się telefonicznie, w większości przypadków Didi podaje numer kontaktowy. W związku z tym przeczytaj uważnie poniższe informacje, aby znaleźć sposób komunikacji z Didi niezależnie od kraju, w którym się znajdujesz.
czerwony pieprz
Firma Didi już od jakiegoś czasu oferuje swoje usługi w Chile, z kolei w każdej sprawie można się z nią kontaktować bezpośrednio pod ich oficjalnymi numerami. Dla pasażerów jest to liczba 2 3304 0931natomiast dla kierowców numer kontaktowy to 2 3304 0932.
Kolumbia
W przypadku Kolumbii firma wymaga uprzedniej rejestracji na platformie. Aby uzyskać dostęp do obsługi klienta, należy to zrobić bezpośrednio z aplikacji na telefonie komórkowym. Z drugiej strony, jeśli masz problemy z procesem rejestracji, możesz skontaktować się z 0314049979.
Kostaryka
Ten kraj Ameryki Środkowej ma również usługi oferowane przez Didi. Z kolei w przypadku jakichkolwiek reklamacji lub obaw firma dysponuje numerem wsparcia, pod którym można się skontaktować 4000-6947. W każdym razie firma zachęca do korzystania z opcji na urządzeniu mobilnym.
Meksyk
Meksyk to jeden z krajów, w którym Didi spotkał się z najlepszą akceptacją, w wielu przypadkach preferowany przed wielką konkurencją Ubera. W każdym razie, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub problemy, z którymi chcesz porozmawiać z menedżerem, pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się za pośrednictwem numeru dla Meksyku 800 988 8888.
Panama
Obecność Didi rozprzestrzeniła się na ten piękny kraj położony między Ameryką Południową a Środkową. W rzeczywistości stopniowo stała się jedną z najważniejszych firm transportowych. Mimo to, jeśli masz jakiś problem, nie wahaj się skontaktować z nami pod numerem 836 6219,.
Peru
Peru stopniowo otworzyło się na różne firmy transportowe, takie jak Uber czy Didi. W rzeczywistości powiedziałbym, że wykazał interesujący wzrost w tym kraju, a ponadto firma zapewnia opcje dla swoich użytkowników, aby byli zadowoleni. Dlatego jeśli z jakiegoś powodu potrzebujesz skontaktować się z pracownikiem Didi, możesz zadzwonić bezpośrednio pod numer (01) 510 2787 lub skorzystaj z aplikacji.
Pamiętaj, że aby normalnie korzystać z usług firmy, konieczna będzie rejestracja w Didi. Ponadto, jak wskazaliśmy wcześniej, również za pośrednictwem aplikacji będziesz miał środki do komunikacji z firmą.