Skip to content
GPS

Jak się dowiedzieć, kiedy osoba wyłącza Life360? – Zobacz lokalizację

5 de grudzień de 2021

Life360 to dostępna aplikacja, która wykorzystuje technologię GPS do oferowania usługi lokalizacji. Ta aplikacja pozwala użytkownikom rozmawiać z grupą ludzi, którzy są w kręgu Life360.

Ta aplikacja ma dość dokładną usługę lokalizacji i trudne do oszukania przez użytkowników. Dlatego jest znany jako najlepsza aplikacja lokalizacyjna, a ponadto umożliwia interakcję między grupą osób należących do jednego lub więcej „Kręgów” Life360.

Ta aplikacja jest używana przez ludzi, którzy chcą przeglądać lokalizację kilku osób jednocześnie; Są rodzice, którzy tworzą kręgi Life360 i włączają swoje dzieci, aby wiedziały, gdzie się znajdują, jest to również wykorzystywane przez firmy, które chcą mieć oko na lokalizację swoich pracowników ze względów bezpieczeństwa.

Co się stanie, gdy ktoś wyłączy Life360?

Jeśli którykolwiek użytkownik wyłączy usługę Life360, pojawi się komunikat „Wstrzymano udostępnianą lokalizację„wewnątrz twojego profilu (pod latarnią). Oprócz tego komunikatu pokazującego profil, mapa odzwierciedla ostatnią zarejestrowaną lokalizację.

Po wyświetleniu komunikatu „Udostępniona lokalizacja wstrzymana”, członkowie kręgu Life360 nie będą mogli zobaczyć lokalizacji, przebytych tras ani kierunku, w którym podąża użytkownik. Chyba że usługa zostanie ponownie aktywowana.

Współdzielona usługa lokalizacji może zostać naruszona, jeśli telefon komórkowy użytkownika ma włączony tryb „Oszczędzanie baterii”, ponieważ wiadomo, że usługi lokalizacji zużywają znaczną część baterii telefonu z użyciem lub po prostu utrzymując je w stanie aktywnym.

Jak sprawdzić, czy dana osoba wyłącza Life360?

Gdy użytkownik wyłączy Life360, dzielenie się zatrzymuje. Chociaż kolokację można wyłączyć z różnych powodów, aplikacja jest w stanie powiadomić innych członków kręgu, dlaczego kolokacja została zatrzymana. Należy wspomnieć, że wyłączenie aplikacji można pomylić z wyłączeniem telefonu komórkowego lub niewystarczającą baterią do dalszego korzystania z aplikacji.

W przypadkach innych niż wyłączenie Life360, aplikacja może przestać udostępniać dane o lokalizacji członka profilu w kręgu, jeśli połączenie internetowe zostanie przypadkowo przerwane i nie ma związku z awarią połączenia lub problemami z sygnałem, w tym przypadku mówimy o telefonie połączenie; Wynika to z faktu, że istnieje kilku operatorów, którzy dezaktywują połączenie internetowe podczas rozmowy telefonicznej.

W tego typu przerwach spowodowanych rozmowami telefonicznymi inni członkowie kręgu Life360, do którego należysz, będą mogli zobaczyć w Twoim telefonie komunikaty takie jak „Brak sieci”, „Telefon wyłączony”, „GPS wyłączony” lub „Lokalizacja wyłączona”. profil. Do czasu zakończenia rozmowy telefonicznej udostępniona lokalizacja zostanie ponownie pokazany innym.

Gdy pojawi się komunikat „Wstrzymano udostępnianą lokalizację”

Komunikat „Udostępniana lokalizacja wstrzymana” jest widoczny dla innych członków kręgu Life360 kiedy wchodzą do profilu tej osoby. Jeśli ten użytkownik wyłączył aplikację, będziesz mógł się o tym dowiedzieć za pomocą wiadomości.

czaty w życiu360
Jednak powiadomienie to może być również widoczne w przypadku, gdy użytkownik wyłączył udostępnianie poprzez ustawienia aplikacji, jest to możliwe, ponieważ z powodu kontrowersji aplikacja nie może w sposób wymuszony utrzymać udostępnianej lokalizacji. Należy wspomnieć, że niektórzy użytkownicy zgłaszali, że komunikat „Udostępniona lokalizacja wstrzymana” był również obecny, gdy wyjdź z aplikacji.

Jak odróżnić kogoś, kto wyłączył Life360, od kogoś, kto usunął aplikację?

Łatwo jest odróżnić kogoś, kto wyłączył usługi Life360, od kogoś, kto usunął aplikację lub swoje konto w tej usłudze. Głównie dlatego, że gdy użytkownik zamknął Life360, wyświetlany komunikat lub powiadomienie to „Wstrzymano udostępnianą lokalizację”, jest on widoczny dla członków, którzy w kręgu, do którego należy.

członkowie kręgu w życiu360
Ponieważ Life360 oferuje dość dokładną usługę pod względem lokalizacji swoich użytkowników, niektórzy decydują się na instalację aplikacji, ponieważ może powodować dyskomfort, że ich lokalizacja jest udostępniana nieprzerwanie. Chociaż istnieją również sposoby na wyłączenie lokalizacji bez usuwania aplikacji, wielu użytkowników wybiera prostotę tego środka.

Life360 nie wysyła powiadomień do innych członków kręgu lub administratora, jeśli członek usunął aplikację, ponieważ aplikacja nie ma dostępu do ustawień mobilnych. Ponieważ nie ma możliwości powiadomienia innych, że użytkownik usunął usługę, pozostali członkowie kręgu nie zdają sobie z tego sprawy dopóki nie zauważą zniknięcia profilu.

Jeśli użytkownik usunie aplikację Life360, inni członkowie mogą zauważyć w profilu, że znajduje się komunikat informujący, że lokalizacja jest tymczasowo wyłączona, oprócz tego, że aktualizacja danych zatrzymuje się w lokalizacji użytkownika.

dane lokalizacji
Mogą wystąpić pomyłki, ponieważ dane o lokalizacji nie zawsze są zatrzymywane z powodu usunięcia aplikacji lub konta; Usługi Life360 wymagają stałego połączenia z internetem w celu przetworzenia danych i ich aktualizacji, więc w przypadku przerwania połączenia internetowego (WiFi lub danych mobilnych) aktualizacja danych o lokalizacji może zostać zatrzymana.

Może również powodować przerwy, jeśli poziom naładowania baterii telefonu jest poniżej 20%, również wtedy, gdy użytkownik zdecyduje wyłącz śledzenie Poprzez ustawienia aplikacji lub ręcznie dezaktywując opcje umożliwiające połączenie z aplikacją (tryb samolotowy lub dezaktywacja GPS).

Jeśli ktoś usunie swoje konto Life360, historię jednostek, przypięte miejsca i beacon z profilu użytkownika są całkowicie wyeliminowane, nie będzie możliwości odnalezienia profilu, jeśli został on usunięty z aplikacji.