Obrazy oferowane przez Google Images są prawie nieskończone. Te obrazy pochodzą z wielu stron internetowych, witryn, publicznych repozytoriów, każdej sieci społecznościowej lub publicznego znaku każdej strony, która istnieje w Internecie i została przesłana przez kogoś na świecie. Nic dziwnego, że wiele osób, szukając konkretnego obrazu, używa więcej obrazy znalezione przez google niż w innej wyszukiwarce.
Co wprawia ludzi w zakłopotanie. Oraz wielu twórcom treści z pytaniem, co powinienem zrobić, aby moje obrazy znalazły się w wyszukiwarce grafiki Google?
Aby odpowiedzieć na to pytanie, w tym artykule znajdziesz przewodnik dotyczący publikowania obrazów domeny i zasięgu publicznego, które mogą pojawiać się w wynikach wyszukiwania grafiki Google na urządzeniach mobilnych. Odpowiedzi na pytanie, jak działa ta wyszukiwarka, aby znaleźć każdy obraz i jak sprawić, by nasz obraz był jednym z wyników tych wyszukiwań.
Dzięki temu każdy będzie mógł szybko i łatwo znaleźć nasze treści multimedialne jako obrazy w Google Images.
Upewnij się, że nazwa obrazu jest publiczna
Obrazy Google działa i działa, szukając wyników twoich obrazów z różnych stron internetowych, które mogą istnieć na świecie. Te obrazy są oryginalne, stworzone i przesłane przez ludzi.
Ludzie nie mogą bezpośrednio przesyłać swoich zdjęć bezpośrednio. Za to drugie odpowiada Google: analizuje, porządkuje i pozycjonuje obrazy tak, aby wyniki były jak najlepsze, w każdym wyszukiwaniu użytkownika. Aby to zrobić, musisz przesłać obraz i upewnij się, że to jest publiczne. Dowiedz się, jak wyszukiwać obrazy w Google bez znaku wodnego.
W ten sposób, Google Możesz wziąć to zdjęcie wraz z witryną, z której pochodzi, i umieścić je jako jeden z milionów wyników, które się na nim pojawiają. Pamiętaj, że obraz jest i musi znajdować się w domenie publicznej, aby mógł zostać wzięty pod uwagę.
imię jest niezbędne
Kiedy szukamy obrazu, umieszczamy słowo w wyszukiwarce i pojawia się żądany wynik. Z tego powodu ważne jest umieszczenie nazwy pliku ze zdjęciem, a tym samym ułatwienie zamawiania i wyszukiwania w wyszukiwarce. Obrazy Googleustal priorytety i odpowiednio umieść je i zacznij zapisywać lub pobierać obrazy z Google Images
Twórz dokładne opisy i etykiety na swoim obrazie
Ważne jest, aby na naszym wizerunku umieszczać dobre opisy, którym towarzyszą: słowa kluczowe aby pozycjonowanie naszego obrazu było priorytetem dla grafiki Google. W bankach obrazów takich jak Flickr, Foter, Shuttertockopisy są umieszczane w formie etykiet.
Bądź cierpliwy i ciesz się swoim wizerunkiem!
Po wykonaniu wszystkich zabiegów musimy uzbroić się w cierpliwość. Repozytorium obrazów Google nie jest tak szybkie, aby rozpoznać i wykorzystać nasz obraz. Indeksowanie zajmuje dni zdjęcia, a także to, że pojawia się w ostatnich wynikach.
Spróbuj wyszukać swój obraz po upływie 7 dni. I spróbuj przeszukać każdą stronę, ponieważ prawdopodobnie się pojawi, a w końcu zobaczysz obraz, który udostępniłeś w Grafice Google.
Pojawia się jako jedna z pierwszych w wyszukiwarce Google
Wiesz już, jak przesłać obraz w wyszukiwarkach Google, teraz powiemy ci jak możesz dołączyć swoją witrynę? i że pojawia się w wynikach wyszukiwania; Jest bezpłatny, łatwy i prosty w wykonaniu.
Pierwszą rzeczą, którą powinieneś wiedzieć, jest to, że Google ma narzędzie, które jest odpowiedzialne za śledzenie witryn, które są nowe w sieci, aby uwzględnić je na swojej liście; główną metodą jest użyj linków ze znanych stron abym mógł dostać się do Twojej witryny.
Następnie przystępuje do indeksowania informacji; po przeszukaniu witryny przejdź do przeprowadzić badanie treści aby określić, czy ma wartość. W tej ocenie przejrzysz każdy plik, obraz, tekst i wideo, zapisując je w ten sposób w indeksie Google.
Wreszcie masz publikację i pozycjonowanie, w tym przypadku z wykorzystaniem informacji z Twojej strony internetowej google określa, czy treść ma wartość lub jest to związane z przeprowadzanym wyszukiwaniem, aby znaleźć swoją witrynę wśród pierwszych wyników wyszukiwania.
Jeśli użyjemy wszystkich informacji dostosowujących nasze treści do sieci, zawsze masz gwarancję, że pojawisz się wśród pierwszych wyników.