Czy produkujesz czekoladki rzemieślnicze? Chcesz, aby Twój produkt był znany wielu osobom? Jeśli nie masz pojęcia, od czego zacząć lub co zrobić, aby stworzyć udany plan marketingowy oparty na twoich czekoladkach, nie powinieneś się martwić ani denerwować. Dzieje się tak, ponieważ dzisiaj przynosimy Ci ten temat Jak promować za pomocą planu marketingowego rzemieślniczych czekoladek do sprzedaży online.
Promuj się z planem marketingowym rzemieślniczych czekoladek do sprzedaży online
Zadowolić konsumenta
Powinno to być Twoim priorytetem, ponieważ w ten sposób osiągniesz większe pozyskanie klientów, którzy kupią czekoladki, które przygotowujesz do sprzedaży; oczywiście, aby zadowolić swoich klientów, musisz najpierw znać ich gusta i preferencje.
Gdy już dowiedzą się, co wolą Twoi konsumenci, możesz na podstawie tego przygotować czekoladki zaspokoić te gustaosiągając w ten sposób, że zaspokajają swoje potrzeby i czują się zadowoleni z produktu.
Proces analizy mediów
- Popyt: to jest ten, który składa się z grupy klientów ogólnie konsumują czekoladki rzemieślnicze iw tym momencie możesz poświęcić się zastanowieniu, czy Twój produkt będzie przeznaczony dla określonej grupy populacji, czy też będzie przyjemny dla wszystkich. Możesz również krótko przejrzeć zagrożenia i szanse, które pojawiłyby się przy sprzedaży czekoladek.
- Konkurencja: konkurencją dla Twojego przedsięwzięcia są firmy i marki już istniejące na rynku, więc jest oczywiste, że ludzie są bardziej zainteresowani kupowaniem tych markowych produktów niż produktów rzemieślniczych.
- Ekonomiczne aspekty działalności: w związku z tym, ponieważ jest to produkt ręcznie robiony, materiały, z których jest on wykonany, są w większości dostępne i mają minimalny koszt. W związku z tym ważne jest, aby zdefiniować przyszłe zagrożenia gospodarcze, aby uniknąć bankructwa lub braku środków na dalszą produkcję czekoladek.
- Aspekty prawne: musisz zadbać o usunięcie wszystkich plików wymagane zezwolenia prawne, takich jak zdrowie, aby Twoja firma była zwolniona z popełnienia przestępstw prawnych.
- Elementy społeczno-kulturowe: tutaj możesz zrobić sobie przerwę i przeanalizować cechy demograficzne konsumentów i sprawdzić, czy wpłyną one negatywnie na zakup Twojego produktu.
- Elementy technologiczne: w tym przypadku, będąc wyrobem ręcznie robionym, charakteryzuje się minimalną ingerencją technologii i obróbki, co może spodobać się klientom preferującym produkt niski. bardziej naturalne możliwy.
Badania rynku
W tej części procesu musisz najpierw zidentyfikować swój obecny rynekkim są, kiedy konsumują Twój produkt oraz w jakim czasie i warunkach środowiskowych to robią. Następnie możesz przeanalizować swój potencjalny rynek i wybrać, co w najbliższej przyszłości możesz zrobić ze swoimi czekoladkami, aby docierały do innych ludzi.
Możesz również zidentyfikować rynek dystrybutorów, to znaczy, na którym kupujesz materiały do produkcji czekoladek, a rynek konsumencki odnosi się do czasu, w którym sprzedajesz więcej, określając konkretny miesiąc lub święto.
Później możesz zrobić Segmentacja rynku, gdzie musisz zapisać cechy swoich klientów, zmienne, które wpływają na nabycie produktu oraz cel lub cel, do którego chcesz dotrzeć ze swoimi rzemieślniczymi czekoladkami.
Strategia handlowa polegająca na sprzedaży rzemieślniczych czekoladek online
W tej części procesu podamy Ci kilka wskazówek, których możesz przestrzegać, aby Twoja sprzedaż rzemieślniczych czekoladek miała zagwarantowane miejsce w sprzedaży internetowej:
- Twórz sieci społecznościowe dla swojego produktu, gdziekolwiek jesteś bezpośrednia komunikacja z klientami Korzystając z marketingu relacji, możesz również udostępniać zdjęcia swoich produktów, filmy wideo pokazujące, jak je robisz i gdzie je przygotowujesz, w ten sposób będziesz mógł reklamować się w sieciach społecznościowych i nawiązywać bardziej osobiste relacje z klientami.
- Podaj swoim klientom szczegółowe informacje o pochodzeniu składników, podkreśl ich naturalność, właściwości i spraw, by poczuli, że potrzebują tych czekoladek.
- Dobrym pomysłem jest również założenie bloga lub sklepu internetowego z ciekawymi artykułami, które skłaniają klientów do zakupu Twoich produktów i gdzie są pokazywane jakość treści że ich przyciągasz, oprócz ofert, promocji i wszelkich innych technik, które uważasz za wykonalne w celu przyciągnięcia i utrzymania klientów.