Starken to firma transportowa pochodząca z Chile, z bogatą historią, która czyni ją jedną z najbardziej polecanych w kraju. W każdym razie, jeśli masz wątpliwości lub dokonujesz pierwszej wysyłki, najlepiej o tym wiedzieć jak sprawdzić, gdzie jest moje zamówienie Starken, śledząc.
Pamiętaj, że poniższe informacje są przeznaczone dla Chile, ale zawsze istnieje możliwość wysłania paczki lub produktu za pośrednictwem Wallapop w Hiszpanii.
Dowiedz się, gdzie jest moje zamówienie Starken, śledząc
Podobnie jak w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, należy wziąć pod uwagę zasady wysyłania paczek w FedEx, a Starken zapoznał się z przepisami. W każdym razie, gdy są wykonywane na żywo, pojawia się kwestia kontynuacji. Jak każda inna firma, Starken dostarcza narzędzia do sprawdzić status przesyłki. Aby śledzić lub spakować paczkę z firmą Starken, wykonaj następujące kroki:
- Proces śledzenia przesyłki ze Starken jest praktycznie taki sam, jak w przypadku większości firm. W tym celu musimy uzyskać dostęp do oficjalnej strony internetowej Starkena.
- Jak widać, poprzedni link przekieruje Cię bezpośrednio do przestrzeni monitoringu platformy. Pod „Wprowadź zlecenie frachtowe” Będziesz musiał podać numer śledzenia, który został podany przed wysyłką.
- Po poprawnym wprowadzeniu numeru przewodnika / śledzenia wystarczy kliknąć przycisk „Szukać”.
System śledzenia Starkena
Z pewnością system śledzenia jest bardzo intuicyjny i łatwy do zrozumienia, ale nauczymy Cię rozumieć każdy ze stanów, które pojawiają się podczas śledzenia przesyłki.
- Odebrane w oddziale: Jeśli pojawi się ten komunikat, oznacza to, że paczka została dostarczona do firmy w celu późniejszej wysyłki.
- W centrum dystrybucyjnym: ten komunikat wskazuje, że pakiet zostanie wysłany. Innymi słowy, jest to wskazówka, że znajduje się już w miejscu, z którego będzie dystrybuowany do miejsca docelowego.
- W tranzycie: jak sama nazwa wskazuje, status „W tranzycie” wskazuje, że paczka zmierza do miejsca przeznaczenia.
- Przygotowanie dostawy: Stan przygotowania dostawy oznacza, że paczka została odebrana w miejscu przeznaczenia lub najbliższym miejscu przeznaczenia (w przypadku adresu).
- W drodze do domu: Oznacza to, że paczka znajduje się w Twojej miejscowości i jest bliska dostarczenia pod adres docelowy.
- Dostarczone: status ten zostanie wyświetlony po pomyślnym dostarczeniu paczki.
Oprócz powyższych informacji zostaną one również wyświetlone inne dane związane z przesyłką. Tutaj możesz zobaczyć rodzaj usługi, rodzaj dostawy, jeśli jest to adres lub lokal, rodzaj płatności, miasto pochodzenia, miejsce przeznaczenia, dowód wpłaty i wreszcie osobę, która odbierze przesyłkę .
Nie znaleziono zlecenia frachtu. Wychodzi powiadomienie
W przypadku pojawienia się błędu „Zlecenie frachtu nie znaleziono” oznacza to w większości przypadków podany numer jest nieprawidłowy. Biorąc to pod uwagę, najlepiej jest zweryfikować numer, który został Ci nadany, na wypadek, gdybyś to Ty go otrzymał.
Jeśli zamiast tego to Ty wysyłasz, sprawdź, czy numer przewodni jest taki sam, jaki podał Ci Starken w momencie wysyłki, najlepsze jest to, że skontaktuj się bezpośrednio z obsługą klienta lub udaj się do biura, z którego nadano przesyłkę.
Z drugiej strony, jeśli z jakiegoś powodu masz jakieś niedogodności, np. Utratę paczki z firmą Starken, możesz skontaktować się bezpośrednio pod ich numer 600 2000 710, W tej przestrzeni będą Ci pomagać od poniedziałku do piątku w godzinach pracy, będąc procesem bardzo podobnym do odebrania zagubionej paczki z USPS w Stanach Zjednoczonych, za pomocą którego z pewnością znajdziesz swoją paczkę.