Skip to content

Jak być popularnym tematem lub trendem na Twitterze Co jest potrzebne, aby wyróżnić post lub hastag?

5 de styczeń de 2022

Z pewnością zdarzyło Ci się, że publikujesz tweeta i nikt nie reaguje, mimo że poruszany przez nas temat jest interesujący. Teraz robimy kilka sugestii, aby to się nie powtórzyło i tak dalej możesz w pełni wykorzystać swój tweet.

Korzystaj z technik, które umieszczają tweeta w trendach

Bycie trendem w Tweetie nie jest magiczne, do tego musisz zastosuj kilka technik i wykonaj kilka zmiany w Twojej osobowości, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać swoją sieć społecznościową, oto kilka pomysłów, które mogą Ci pomóc:

Wstaw obrazy podsumowujące Twój tweet

Sprawdza się, czy te tweety, które mają dołączone obrazy generować wyższy wskaźnik zaangażowania lub lojalności, Postaraj się więc tworzyć tweety obrazkowe co trzy lub cztery tweety tekstowe, a tym samym lepiej pozycjonować się w kanale swoich obserwujących. Zobacz, jak możesz pozycjonować swoje tweety za pomocą obrazów:

Kiedy używasz obrazów najlepsze są wydłużone lub poziome do publikowania na Twitterze. SJeśli jest coś, co chcesz pokazać w tweecie, postaraj się jasno powiedzieć, że nie musisz tego przedłużać, w ten sposób Twoi obserwatorzy będą mogli łatwiej szybko zrozumieć, o czym jest Twój tweet i aby mogli zdecydować, czy chcą wejść, aby zobaczyć pozostawione przez Ciebie pisemne informacje, odpowiedzieć, umieścić się wśród swoich ulubionych lub przesłać dalej.

W poniższym przykładzie zobaczysz tweeta, który ma obraz, ale nie jest wydłużony, i z tego powodu dzieje się kilka rzeczy:

  • Wiadomość jest skrócona.
  • Logo marki jest wycięte.
  • Nie jest łatwo odróżnić, co chcą przekazać.

Zawsze bądź pozytywnie nastawiony

W sieci nikt nie lubi śledzić ludzi, którzy narzekają na wszystko, co dzieje się w ich życiu, uważają ich za toksycznych ludzi, zwykle ci ludzie dzielą się takimi rzeczami: „bardzo zła obsługa tutaj”, „duży ruch”, „nawet kiedy będę rozchorować się”. Jeśli chcesz, aby Twoi obserwatorzy byli lojalni starają się wnosić w ich życie dobre rzeczy, daj im rzeczy, które są im przydatne.

Unikaj konfrontacji

Unikaj konfrontacji. Zawsze pojawi się tweet, z którym się nie zgadzasz i nie musisz grać w ciemno, możesz sprawić, że Twój głos zostanie usłyszany, ale to lepsze niż zrób komentarz, który jest miły. Debata jest dobra w słusznej mierze, ale postaraj się nie zamienić jej w walkę.

Nie bierz tego wszystkiego do siebie

Ludzie, którzy stoją za swoimi urządzeniami elektronicznymi, uważają, że chroni ich anonimowość i wierzą, że mają więcej siły do ​​powiedzenia rzeczy, czasem obraźliwych, wiele z nich rzeczy, których nigdy nie powiedzieliby twarzą w twarz z tą osobą. Zawsze możesz się wyróżnić i być uprzejmym.

Uważaj, co mówisz

Uważaj, co mówisz, ponieważ może to zostać użyte przeciwko tobie. Unikaj trollingu ludzi, nawet jeśli jesteś bardzo zdenerwowany. W chwili złości lepiej poczekać, aż pomyślisz z chłodną głową, aby móc tweetować, a dzięki temu unikniesz konfrontacji.

Wiele osób ukrywa, kim są, gdy są w Internecie i zrobią rzeczy, których nigdy nie odważyliby się zrobić w prawdziwym życiu, dlatego bardzo prawdopodobne jest, że powiedzą obraźliwe rzeczy, aby cię zirytować, podrapać reputację lub rościć sobie prawo do ciebie, a tym samym wydobyć z ciebie to, co najgorsze. Najlepsze jest to, że śmiejesz się z tych komentarzy i nie postrzegaj tego jako czegoś istotnego dla modyfikacji twoich działań, a jeśli znasz osobę, której tam nie rozwiążesz, lepiej idź i porozmawiaj z nią twarzą w twarz.

Zadbaj o swoją markę

Jeśli masz markę na Twitterze, a najmniej traktuj komentarze osobiście. Ludzie mogą być bardzo źli i próbować cię obrazić czymś o twoim produkcie lub usłudze, ale nigdy nie są marką musisz odpowiadać klientom z irytacją lub okazywaniem braku szacunku.

telefon komórkowy na Twitterze

Pamiętaj, że problem nie dotyczy tylko Ciebie, to z marką, którą reprezentujesz, i że jeśli jest coś do poprawy, obowiązkiem jest być pokornym i zaangażowanym w pracę, aby to się więcej nie powtórzyło.

W przypadku, gdy jesteś marką, jest to również dodatkowy sposób na kontakt z klientami. Dla tego musisz zdefiniować swój profil jako markę, czyli wartości, które będą Cię charakteryzować, zobacz jakim tonem będziesz się komunikować, czy jest to ton przyjazny czy bardziej formalny, i stamtąd buduj swoją historię.

Celem sieci jest stały kontakt z klientami lub potencjalnymi klientami. Jeśli jesteś osobą, daje ci to odskocznię do pomysłów, sposobów patrzenia na rzeczy i dzielenia się tematami, które przyciągają dużo uwagi.

Te sugestie to tylko niektóre z rzeczy, które sprawią, że będziesz trendować w sieci.

Temat zyskujący popularność to termin ukuty przez Twittera podczas edytowania swojego profilu w celu odniesienia się do najczęściej używanych słów kluczowych w sieci społecznościowej w określonym czasie. Czy tyJak działają popularne tematy na Twitterze?

Jest to pojęcie związane z trendami i motywami modowymi, o których wszyscy mówią w danym momencie, trendy lub TT in Świergot są określane przez algorytm. Zidentyfikuj popularne tematy w jednym punkcie.

Zamiast tematów, które były popularne przez jakiś czas lub codziennie, aby pomóc Ci odkryć najnowsze tematy dyskusji pojawiające się na Twitterze.

Wykorzystaj słowo lub hashtag. Nie staje się to trendem ze względu na wielkość użycia, ale ze względu na jego popularność w danym momencie. zalecana jest strategia skalowania, zamiast publikować wszystkie wiadomości naraz. Celem TT jest utrzymanie się w TOP 10 przez kilka godzin.

Możesz użyć influencerów lub konkursu i skorzystać z tego początkowego nacisku, aby stamtąd rozesłać wiadomość do innych użytkowników sieci, kluczem jest to, że treść jest wystarczająco dobry, aby ci użytkownicy mogli nadal uczestniczyć i wnosić swój wkład.

Konkurencja to kolejny klucz do bycia Popularny temat Na Twitterze. Często najwyższe pozycje na listach przebojów zajmują wydarzenia informacyjne, takie jak ogłoszenia polityczne, wydarzenia i programy telewizyjne.

Jakiego hashtagu użyć

Treść, a zwłaszcza hashtag, jest decydującym czynnikiem sukcesu. Musi być zorientowany na społeczny i organiczny, hashtag nie musi dotyczyć marki, musi ją reprezentować. Dlatego o wiele lepiej jest użyć #MyBestTrip niż # ViajesMartínezR.

W ten sposób użytkownicy zobaczą hashtag i chętniej podzielą się swoimi doświadczeniami. Kiedy użytkownicy wchodzą, aby zobaczyć hashtag, jest bardzo prawdopodobne, że twój tweet jest jednym z pierwszych. I będzie miał dużą widoczność.

Jeśli chodzi o długość, lepiej mieć od 10 do 21 znaków. Nie ma to wpływu na algorytm, ale tak dla czytania i zrozumienia użytkowników, gdzie przy okazji możesz podzielić się swoim statusem WhatsApp, czyli na Twitterze

Oprócz hashtagu reszta wiadomości musi motywować użytkowników do interakcji, zwłaszcza społeczność na koncie firmowym orazOni jako pierwsi widzą Twoją wiadomość i to one sprawią, że zacznie być głośniej, więc miej to na uwadze.

Po pewnym czasie nie bój się poddawać i zastępować hashtagiem. Jak już powiedzieliśmy, chociaż liczba wzmianek utrzymuje się, Twitter będzie faworyzować pojawiają się nowe rozmowy.

Rzeczy, których nie powinieneś robić

Nie możesz w kółko tweetować tego samego bez dodawania nowych informacji lub treści. Twitter postrzega to jako spam, a Twitter może cię za to ukarać.

Nie możesz zarobić na hashtagu na inny temat i spróbować uczynić go swoim. Nie ma problemu z postem Zwłaszcza jeśli jest to powiązane, ale Twitter może zawiesić konta, które wykorzystują rozmowę i próbują ją zmienić, nigdy nie kupuj obserwujących, komentarzy i tym podobnych.

I nie zaszkodzi pamiętać, że oczywiście żadnych obelg, komentarzy nawołujących do nienawiści, treści i odniesień seksualnych.