Miej możliwość anulować lub śledzić przesyłkę z El Corte Inglés to jedna z najbardziej przydatnych funkcji, jakie posiada na swojej platformie internetowej. Funkcje śledzenia przesyłki, takie jak w AliExpress, są jednym z narzędzi, które najbardziej satysfakcjonują użytkowników, którzy zwracają uwagę na ich produkty.
A jest tak, że trendem ostatnich lat jest porządkowanie w Rappi z jego zastosowaniem, czyli zapłacić wiele przesyłek produktów do domu jak w El Corte Inglés. Wynika to z komfortu lub łatwości dostarczenia wielu produktów bez wychodzenia z domu iw krótkim czasie.
Ale co, jeśli to, co zostało zamówione, nie jest już potrzebne? Tutaj pojawiają się funkcje anulowania lub edycji zamówienia w Rappi, lub w tym przypadku, anulować przesyłkę z El Corte Inglés. Może to zaoszczędzić wiele niedogodności tym użytkownikom, którzy zamówili coś przez pomyłkę i zdążyli anulować zamówienie.
Jak anulować przesyłkę z El Corte Inglés?
Dzięki doświadczeniu i misji zaspokojenia wszelkich potrzeb, które przedstawia klient lub użytkownik El Corte Inglés, wystarczy jedno konto użytkownika, aby zarządzaj wysyłką. Oznacza to, że aby anulować wysyłkę, po zalogowaniu się na konto należy wpisać „Moje zamówienia”.
Po wejściu można wyświetlić plik Lista zamówieńi można wybrać przesyłkę, która ma zostać anulowana. Musisz tylko dokonać wyboru w ramach zamówienia i powinieneś być w stanie zaznaczyć przycisk „Opcje”, który po naciśnięciu wyświetli menu zawierające ikonę anulowania.
Jeśli on nie można anulować wysyłki Poprzez wskazane czynności możesz skontaktować się z biurami El Corte Inglés pod numerem telefonu 900 373 111. Sytuacja taka może mieć miejsce, ponieważ przesyłka została już dostarczona do firmy transportowej lub dokonano zakupu bez rejestracji.
Śledź przesyłkę z El Corte Inglés
Wielu użytkowników czuje ciekawość lub chce zwracać uwagę na plik Śledź swoje przesyłki El Corte Inglés. Aby sprawdzić status przesyłek konieczne jest również posiadanie konta platformy tej firmy.
Będąc w środku, musisz kliknąć opcję „Sprawdź wszystkie moje zamówienia„Znajduje się w lewej części konta użytkownika. Od tego momentu możesz zobaczyć status zamówienia, który może wahać się między „otrzymane”, „w dostawie”, „w przygotowaniu” itp.
Może zaistnieć sytuacja, w której właśnie złożyłem zamówienie i chcesz potwierdzić status przesyłki. Jeśli nie pojawią się żadne informacje na jego temat, nie musisz się martwić, ponieważ zamówienie zostanie zarejestrowane po kilku minutach.
Nie otrzymano wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia
E-mail użytkownika musi otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem po złożeniu odpowiedniego zamówienia, jeśli nie, jest bardzo prawdopodobne, że jest to spowodowane rozszerzeniem specyficzny problem techniczny. Najlepiej cierpliwie odczekać kilka minut, zanim stwierdzisz jakiekolwiek błędy.
Możesz również sprawdzić różne skrzynki odbiorcze jako spam lub niechciane wiadomości e-mail, co jest normalną rzeczą, gdy niektóre wiadomości przypadkowo trafiają do tych sekcji.
Jeśli minęły nieregularne godziny lub więcej, niż powinny, najlepszym rozwiązaniem jest skontaktuj się z firmą Pod bezpłatnym numerem telefonu 900 373 111. Lub napisz e-mail, aby czekać na odpowiedź na następujący adres: [email protected]
Mamy nadzieję, że te informacje są kompletne i wystarczające, aby każdy użytkownik był informowany o jego zamówieniach oraz o tym, jak właściwie postępować zgodnie z nimi.