W wielu przypadkach dostawa do domu lub dostawa są idealnym rozwiązaniem, aby zaspokoić określone potrzeby bez wychodzenia z domu. Kilka firm w przeszłości decydowało się na ten rodzaj sprzedaży i nie zrobiły nic złego w tej dziedzinie. Firmy tego typu rozwijały się w wielu miastach, będąc bardzo nowatorskim pomysłem w przyspieszonych rytmach życia.
W czasach pandemii, w których zaleca się pobyt w naszych domach, ta opcja pasuje jak ulał. Załóżmy, że pracujemy z domu przez internet, zamawiamy obiad lub kolację, ponieważ nie mamy wystarczająco dużo czasu. Albo nie byliśmy w stanie wyjść na targ i nie mamy co jeść, pilnie potrzebujemy talerza.
I wiele innych okoliczności, które mogą się pojawić, zamówienia do domu są niewątpliwie rozwiązaniem. „Zamówienia teraz” to aplikacja, która pozwala nam składać zamówienia w zaciszu własnego domu W prosty sposób.
Liczba firm, które dołączyły do tej aplikacji. Zamówienia teraz, w ostatnim czasie ze względu na spadek sprzedaży. Dzięki tej decyzji udało im się zwiększyć portfolio klientów i pozostać na rynku z dużym sukcesem.
Metody płatności za tę usługę są na ogół online za pomocą numerów naszej karty bankowej lub gotówki. Ale obecnie przyszli użytkownicy wyrażanie reklamacji w przypadku anulowania zamówień w ramach tego trybu oferowane online.
Podczas wprowadzania danych karty pojawia się informacja, że odpowiednia płatność nie może zostać zrealizowana. Zawiadomienie jest następujące: „płatność nie mogła zostać zrealizowana Zamówienia już”, To po złożeniu zamówienia. Ale dla twojego spokoju, ten problem ma rozwiązanie i wymaga od ciebie odrzucenia dwóch prawdopodobieństw, zanim potwierdzisz prawdziwą przyczynę.
Przyczyny i możliwe rozwiązania problemu płatności online
Pierwszym powodem może być: to dodawana karta nie ma wystarczających środków na pokrycie złożonego zamówienia. W takim przypadku sugeruje się użytkownikowi wypróbowanie innej karty lub zadzwonienie w celu sprawdzenia salda konta.
Jeśli ta opcja zostanie odrzucona, może to być spowodowane tym, że bank, w którym zamierzamy dokonać płatności, ma zablokowany rynek płatności. Dzieje się tak, gdy bank nie jest upoważniony do przeprowadzenia tego typu transakcji, zakupu nie można dokonać. Rozwiązaniem jest skonsultowanie się z dyrektorem banku
A jeśli nie z tego ostatniego powodu, to problem leży w platformie aktualizacji „Zamów teraz”. To aktualizacja systemu płatności, która zdaniem rzecznika firmy stwarza tego typu problemy. Ten błąd może występować w określonych porach dnia, co oznacza, że czasami proces może zakończyć się sukcesem.
Jednak klienci w swoich skargach twierdzą, że spowodowane niedogodności są głównie spowodowane stratą czasu w procesie. Z tego powodu konieczne jest poinformowanie użytkowników tej aplikacji o przedstawionych niepowodzeniach i alternatywach, które mogą im sprostać.
Możliwe alternatywy, gdy nie możesz zapłacić online
W tym czasie istnieją alternatywy dla korzystania z tej usługi, a jedną z nich może być płatność gotówką. Krupier będzie musiał oddać resztę i tak dalej spłacić nabyty dług bez żadnych niedogodności przy dostawie. Innym sposobem jest wykorzystanie kuponów rabatowych, aby móc anulować zamówienie.
Inną alternatywą jest to, że dostawca przynosi do domu przenośny punkt sprzedażyl aby zapłacić za zamówienie. Wcześniej należy wybrać restauracje, które akceptują kartę za pobraniem, więc klient musi być świadomy tej opcji. Każda z tych dwóch opcji lub obie będą dostępne dla kupującego podczas składania żądanego zamówienia.
Poza tym ten problem nie będzie wieczny, „Zamów teraz” stara się zapewnić rozwiązanie w jak najkrótszym czasie. W ten sposób odzyskaj swój pierwotny cel, aby być najczęściej używaną aplikacją do zamawiania jedzenia w domu.