Skip to content

Dlaczego umiejętności interpersonalne są ważne w miejscu pracy?

28 de luty de 2021

Nieraz słyszano, że miejsce pracy jest naszym drugim domem. I faktycznie tak jest, bo wielokrotnie spędzamy tam ze współpracownikami więcej czasu niż we własnym domu. Dziś w naszej przestrzeni porozmawiamy o tym, dlaczego umiejętności interpersonalne w miejscu pracy.

Każda przestrzeń, w której istnieje interakcja z innymi ludźmi, czy to osobiście, czy zdalnie za pośrednictwem platform takich jak zoom do wirtualnych spotkań, Google Meet, między innymi, zasługuje na minimalne umowy o współistnieniu. Dlatego w tym poście zwróć uwagę na nasze powody, dla których robimy to w miejscu pracy.

Umiejętności interpersonalne w miejscu pracy

Wiele z tych umiejętności interpersonalnych występuje w firmie, w której pracujesz; niektóre wynikają z wzajemne porozumienie z ciałem kierowniczym i innymi współpracownikami i może zależeć od twojego stanowiska.

Umiejętności interpersonalne są bardzo ważne, do tego stopnia, że ​​należy je obserwować nawet w miejscach pracy, w których zachodzi interakcja zespołu za pośrednictwem prywatnych systemów biznesowych lub intranetu.

Dlaczego umiejętności interpersonalne są ważne w miejscu pracy?

Zanim wyjaśnimy, jakie są powody, dla których uważamy, że umiejętności interpersonalne w miejscu pracy są ważne, chcemy powiedzieć, że w tym artykule wybraliśmy te, które uważamy za najbardziej wybitne: szacunek, odpowiedzialność, uczciwość i inicjatywę.

Stanowią one podstawę innych relacji lub umiejętności interpersonalnych w miejscu pracy, niezależnie od tego, czy robisz to osobiście, czy zdalnie, używając niektórych aplikacji, takich jak tablety Google, aby się zorganizować. Gdy wyjaśnimy ich znaczenie, porozmawiamy o każdym z nich.

Szacunek

Jedną z głównych umiejętności interpersonalnych we wszystkich obszarach interakcji międzyludzkich jest szacunek. To sugeruje rozważanie i protekcjonalność przed leczeniem i opinie innych, czy to współpracowników, czy autorytetów.

Oznacza to również ustalenie ograniczeń w obcych przestrzeniach, głównie podczas pracy ze zdalnymi systemami w sieciach półprywatnych, takich jak ekstranety. Szacunek sugeruje również uznanie innych; idzie w parze z dobrymi manierami, tolerancją i życzliwością, do której przyczynia się zachowaj harmonię w środowisku pracy.

Odpowiedzialność

Ta jakość jest dość wszechstronna; Obejmuje punktualność zarówno w momencie przyjazdu, wyjazd lub koniec dnia, a nawet podczas wykonywania czynności związanych ze stanowiskiem.

Dlatego odpowiedzialność prowadzi do tego, że jesteś wysoce zdyscyplinowany w wykonywaniu dnia pracy i wymaga samokontroli z Twojej strony, aby przeciwdziałać rozpraszającym czynnikom i osiągać lepsze wyniki. Odpowiedzialność pomoże Ci zdobyć Dobra reputacja przed innymi.

Uczciwość

Ta umiejętność interpersonalna jest kluczowa w naszym środowisku pracy, jest ściśle związana z szacunkiem i odpowiedzialnością. Uczestniczyć lub omawiać sprawy osobiste podczas praktyki zdalnej lub bezpośredniej lub wykorzystywać własne zasoby firmy do użytku osobistego, jest uważane za nieuczciwe.

uczciwość w umiejętnościach interpersonalnych

Pracodawca oczekuje, że w trakcie wykonywania swojej pracy dobrze wykorzystasz swój czas w zamian za korzyści ekonomiczne, a także pewność zatrudnienia, którą zapewnia ci firma. Dlatego uczciwość przyniesie Ci korzyści zaufanie wszystkich.

Mieć inicjatywę

Czasami wyniki pracownika według zajmowanego przez niego stanowiska prowadzą go do bardzo dobrego zaznajomienia się z jego działalnością lub zadaniami; tak bardzo, że może przewidzieć zadania do wykonania i kiedy to zrobić, nie potrzebując szczegółowych instrukcji od innych.

Dzięki tej cnocie zapewnisz wsparcie techniczne, materialne, a nawet emocjonalne, jeśli zajdzie taka potrzeba, zarówno dla swoich współpracowników, jak i dla swoich władz; zrobisz to, zanim poproszą cię o pomoc. Pomoże Ci to być znany jako empatyczny, hojny i troskliwy pracownik.

Umiejętności interpersonalne w miejscu pracy stanowią jeden z najważniejszych kluczy do sukcesu pracownika i wykraczają poza zakres zbiorowy; spowoduje to tworzyć i utrzymywać serdeczne relacje i dobrostan, które sprzyjają lepszej jakości wykonywanej pracy. Jeśli podobał Ci się ten post, podziel się nim ze znajomymi i nie zapomnij zostawić nam swojego komentarza.

dołącz do naszego kanału telegram