Didi to obecnie jedna z najpopularniejszych prywatnych platform transportowych. Firma ta oferuje szerokie korzyści nie tylko klientom, ale także współpracującym partnerom. Z tego powodu, jeśli pracujesz jako kierowca Didi, ważne jest, aby wiedzieć, jak często Didi płaci kierowcom i Co zrobić w DIDI Conductor, jeśli pasażer nie płaci za przejazd, płaci niekompletnie lub nie mam reszty?
Didi: konkurs Ubera
Didi to chińska firma, która działa jako platforma dla transport mobilny. Obecnie Didi ma dużą liczbę użytkowników w Europie, Ameryce i Azji, co pozwala pozycjonować się na tym samym poziomie, co firmy oferujące te same usługi i cieszące się dużą popularnością co „Uber”.
Didi zapewnia inne opcje transportu które obejmują dostawę jedzenia, taksówkę, wyznaczoną jazdę, rowery i inne usługi oferowane za pośrednictwem aplikacji.
Jaka jest różnica między Didi a innymi firmami, takimi jak Uber?
Jeden z aspektów, który wyraźnie odróżnia Didi i Ubera i inne mobilne firmy transportowe odnosi się do bezpieczeństwa. W związku z tym aplikacja mobilna przedstawia zestaw narzędzi bezpieczeństwa.
Dzięki temu zestawowi użytkownicy mogą udostępniać swoją lokalizację na trasie podróży z innymi osobami, a także może uzyskać dostęp do przycisku bezpieczeństwa w przypadku niebezpiecznej sytuacji. Kolejnym wyróżniającym się aspektem jest anonimowość numeru telefonu między kierowcą a pasażerem oraz ubezpieczenie wypadkowe.
Co zrobić, jeśli pasażer nie płaci za podróż w DIDI Conductor
Didi jest platforma mobilności dobrze znane dzisiaj. Jego usługi obejmują opcję „Sterownik Didi” dostępną w App Store i Google Play dla tych, którzy chcą pracować jako kierowcy.
W tym sensie ważne jest, aby wiedzieć, jak działa aplikacja „Kierowca DIDI” i co zrobić, gdy kierowca nie ma reszty, jeśli pasażer nie płaci za bilet lub płaci niecałkowicie.
Działanie „ Didi driver ”
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czym jest Didi Conductor? Jest to łatwa w użyciu aplikacja dla taksówkarze i kierowcy firm Czy ja. Aplikację można pobrać z Google Play lub App Store. Osoby zainteresowane rejestracją do pracy jako kierowca muszą przesłać swoje dokumenty do aplikacji „DIDI Driver”, aby firma mogła je ocenić i dodać do swojego systemu.
Kierowcy Didi mają dostęp do cotygodniowej promocji zarobków, w której obsługiwane są dwie opłaty za usługi: pierwsza wynosi 15% i nazywa się „Didi Express” co odpowiada pojazdom prywatnym. Drugi to 0% na trzy miesiące od startu i jest przypisany do taksówek.
Co robić w Didi Conductor, gdy pasażer nie płaci za przejazd?
W takim przypadku kierowca musi uzyskać dostęp do Aplikacja Didi Driver, wybierz zdjęcie profilowe pasażera znajdujące się w lewym górnym rogu i naciśnij „Pomoc”. Tam kierowca musi wybrać opcję „pasażer nie zapłacił”.
Co robić w Didi Conductor, gdy pasażer nie płaci?
Jeśli pasażer zapłaci niekompletnie, kierowca musi uzyskać dostęp do sekcji „Pomoc” w DIDI Conductor w celu zgłoszenia niedogodności. Powód, dla którego pasażerom zawsze zaleca się nauczenie się, kiedy płacić w Didi, aby uniknąć takich sytuacji.
Podobnie kierowca może komunikować się z „Wsparcie Didi” pod numerem 800 988 8888, aby uzyskać więcej informacji. To centrum pomocy i wsparcia działa 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, istnieją inne sposoby skontaktowania się z obsługą klienta lub wsparciem firmy DIDI przez telefon.
Co robić w Didi Conductor, gdy nie mam zmian?
Platforma Didi sugeruje, aby pasażerowie, którzy wybiorą opcję płatności gotówką, podawali kierowcy dokładną kwotę do zapłaty. Kiedy tak się nie dzieje, a kierowca Didi nie ma zmian, musisz wejść do aplikacji Całkowita kwota że pasażer dostarcza, aby nadwyżka pieniędzy mogła zostać wykorzystana później podczas innej podróży.