Bizum to hiszpańska aplikacja na urządzenia, za pomocą której możesz przetwarzać lub otrzymywać płatności online. Dzięki niemu nie musisz mieć monet ani rachunków. Przy dokonywaniu transakcji w ciągu kilku sekund pieniądze znajdą się na koncie odbiorcy płatności. W przypadku, gdy aplikacja nie działa dobrze, w tym oświadczeniu podpowiemy, jak naprawić awarie aplikacji na telefonie komórkowym.
Jak postępować, jeśli popełniłem błąd podczas wysyłania pieniędzy przez Bizum?
System bankowy ostrzega użytkownika, że po dokonaniu płatności za pośrednictwem aplikacji nie można jej anulować. Realizował przelewy, jedyny sposób na odzyskanie środków, jest skontaktowanie się z użytkownikiem odbiorcy i zgódź się na zwrot pieniędzy.
W przeciwnym razie możesz udać się do banku i wykonać w takim przypadku odpowiednie procedury i w ten sposób spróbować odzyskać przelane pieniądze. Najbardziej zalecaną rzeczą jest to, aby używać Bizum „wybierając kontakty zarejestrowane w Twojej książce adresowej”. Błędem jest wpisanie numeru telefonu odbiorcy, do którego mają zostać wysłane pieniądze.
Czy dane odbiornika można edytować w Bizum?
Jeśli nie posiadasz opinii niezbędnych do połączenia się z odbiorcą w aplikacji, skontaktuj się z pomocą agenta prowadzącego bank. To decydujący czynnik w komunikacji z odbiorcą Twojego przelewu, będącym klientem tego samego banku.
W przypadku, gdy beneficjent nie ma dyspozycji do zwrotu środków, musi podjąć działania prawne. Będąc kwotą równą lub większą niż 400 euro, użytkownik beneficjenta, który sprzeciwia się zwrotowi pieniędzy przekazanych w błędny sposób. Za nielegalne przywłaszczenie grozi mu wyrok skazujący.
Czy można anulować transakcję Bizum?
Pomyłkowe przerwanie operacji nie jest możliwe. Występuje tylko wtedy, gdy odbiorca środków nie został jeszcze uznany. Jeśli tak jest w Twoim przypadku, musisz natychmiast poprawić błąd w przekazie, ponieważ czas jest decydujący. Należy pamiętać, że terminy będą uzależnione od rodzaju realizowanego przelewu.
Jeśli błąd w przelewie został dokonany „online”, musisz natychmiast skomunikować się z osobistym agentem, którego każdemu klientowi przydzielił bank. Trzeba wziąć pod uwagę podać wszystkie pełne szczegóły przeprowadzonej transakcji.
Gdy okres ten upłynął i nie można było anulować operacji, najlepiej byłoby wymagać od osobistego agenta banku, aby zainicjował proces, żądając zwrotu transakcji od innej instytucji finansowej. Zgodnie z procedurą między bankami, zgodnie z Krajowym Systemem Rekompensat Elektronicznych, prawny przebieg zarządzania nim wynosi 10 dni. Ważne jest, aby beneficjent: upoważnić swój bank do cofnięcia operacji.
Co zrobić, jeśli Bizum nie pozwala mi na dokonanie jakiejkolwiek transakcji?
Jeśli masz jakiś problem, a aplikacja nie upoważnia Cię do wykonywania operacji, aplikacja zaleca kontakt z bankiem powiązanym z BIZUM. Jeśli wystąpił błąd komputera, aplikacji, łączności lub telefonu. Z aplikacji sugerują skontaktowanie się z osobistym menedżerem, ponieważ aplikacja, z której korzystasz, należy do Twojej instytucji finansowej.
Dlaczego sekcja „Wysyłka” nie działa dobrze?
Po akceptacji regulaminu i potwierdzeniu Twojego numeru telefonu w banku, aplikacja umożliwia wpłatę i odbiór kapitału za pośrednictwem BIZUM. Wystarczy kliknąć „wyślij środki”, wybrać kontakt z książki adresowej i wskazać kwotę podaną w przelewie natychmiastowym.
Aby sekcja wysyłki działała poprawnie, musisz wejść do aplikacji. Tam wybierz alternatywę, aby wysłać środki. Zauważysz, że zostanie wyświetlone nowe menu z różnymi elementami. Dwa z nich są niezbędne i są oznaczone gwiazdką.
Aby płatność zakończyła się sukcesem, sekcje muszą zostać wypełnione, w przeciwnym razie proces nie zostanie zakończony. Wybierz odbiorcę i kwotę operacji, ma limit i zależy od banku.
Jak postępować, jeśli moja przesyłka Bizum nie ginie?
Nawet jeśli operacje są efemeryczne, czasami mogą z jakiegoś powodu zostać uwięzione i zadanie nie jest kontynuowane. Dlatego trzeba wiedzieć, że operacje są wykonywane w ciągu 48 godzin. Po upływie tego okresu i utrzymywaniu się sytuacji, użytkownik musi skontaktować się ze swoim bankiem i postępuj zgodnie z tym.
Co zrobić, jeśli mój przekaz pieniężny w Bizum nie został odzwierciedlony w odbiorcy?
Jeśli kapitał w aplikacji Bizum nie został wyświetlony w Twoim odbiorcy. Być może przekazałeś środki osobie, która nie jest właścicielem BIZUM. Nie martw się, bo ta osoba nie otrzyma kwoty. W związku z tym otrzymasz zaproszenie do rejestracji w Bizum. Jeśli w ciągu 48 godzin osoba nie zarejestruje się, transakcja zostanie anulowana, nie martwiąc się o swoje środki.
Jak złożyć reklamację w Bizum?
Najpierw musisz poznać możliwości oferowane przez bank: nie. telefonii, adresu e-mail, sieci społecznościowej i poczty e-mail, w przypadku otrzymywania dialogu online.
Szybkim sposobem na rozmowę z obsługą klienta banku jest telefon. Należy zauważyć, że ich numer jest bezpłatny: 91 788 32 00.
Korzystanie z adresu e-mail. Jest to doskonała alternatywa, której możesz użyć do zgłaszania roszczeń z identyfikatorem firmy:
- Adres pocztowy Bizum
- Towarzystwo Procedury Płatności, SL
- Francisco Sancha, nr. 12,
- CP-28034 Madryt.
Wysyłaj prośby za pomocą wiadomości w sieciach społecznościowych: Facebook, Instagram i Twitter. W ten sposób poznasz komentarze klientów agencji dotyczące ich usług. Ty też możesz komunikować się z firmą przez e-mail i w ten sposób rozpatrzyć roszczenie z podaniem odpowiednich powodów. Poczekaj kilka dni na odpowiedź na Twoją prośbę.