W tym artykule zapoznasz się z Zasady ATN co to znaczy i jak działa, które są niezbędne i mają duże znaczenie, aby móc wysłać list, pocztę lub adres, tak aby pisanie go było jak najbardziej efektywne.
Zasady te zostały stworzone po to, aby pisanie w e-mailach i listach było tak profesjonalne i wydajne, że chcąc przeprowadzić ten proces pisania, będziesz miał podstawy, jak zrobić to poprawnie
a twój wizerunek można zobaczyć nieco bardziej wywyższony w momencie pisania listu rezygnacyjnego lub listu z petycją.
Dzięki tym zasadom duże organizacje mogą nosić plik dokładniejsza kontrola korespondencji, utrzymując w ten sposób profesjonalne środowisko w danej firmie, tak aby jej ludzki talent był jak najbardziej odpowiedni i wykwalifikowany we wszystkich jej obszarach.
Co to jest ATN?
Jest to skrót, którego należy używać przy wysyłaniu e-maila, listu lub faksu, czyli „do atenttion”Dzięki temu wyraźnie zidentyfikujesz osobę, która powinna wysłać wspomniany dokument lub korespondencję.
Ten proces profesjonalizmu zachodzi przede wszystkim w dużych firmach lub organizacjach, w których talent ludzki musi być w stanie wykonać wszystkie niezbędne zadania w możliwie najbardziej efektywny sposób. obejmuje wysłanie wiadomości e-mail, z platformy Gmail lub przygotowanie listu.
Ponieważ prawidłowo przeprowadzimy ten proces, będzie można go uzyskać dobre wynikiaby było to namacalne, nazwisko osoby lub departamentu musi być wyraźnie i wyraźnie podane, ponieważ dzięki temu procesowi mechanizm dostarczania zostanie przyspieszony w konkretny sposób i prawdopodobnie nastąpi również terminowa i dokładna odpowiedź.
Na przykład w przypadku wiadomości e-mail możesz użyć rozszerzenia wiersz «na uwagę» lub używając tylko skrótu, pomoże to nie zignorować e-maila, co daje duże prawdopodobieństwo, że wspomniana wiadomość zostanie przeczytana w odpowiednim czasie przez osobę dzięki inicjałom ATN i nie pozostanie niezauważona jako niechciana wiadomość w skrzynce odbiorczej , wejście osoby.
Warto zaznaczyć, że linia nie zawsze jest używana „Uwaga” pod odpowiednim adresem dostawy i nie tylko, jeśli proces ten odbywa się w osobistej korespondencji, ponieważ generalnie, ponieważ jest nieformalny, nie powinien być używany.
Z drugiej strony, jak wyjaśniono wcześniej, jeśli osoba pracuje w firmie, w której profesjonalizm jest kluczem do sukcesu i musisz albo wysłać wiadomość e-mail, albo napisz list do działu szczególnie, jeśli powinieneś dodać ten skrót.
Skrót oznaczający uwagę (ATN) w adresie dostawy musi być używane z dużymi literami a następnie imię i nazwisko osoby lub działu, do którego zostanie wysłany, aby proces dostawy był znacznie bardziej szczegółowy, a dostawa mogła zostać wykonana poprawnie
C / O czy ATN?
Istnieje ogromna różnica między tymi dwiema metodami pisania listu, podczas gdy ATN jest używany w sposób formalny oraz w dużych organizacjach, w których duże znaczenie ma zaangażowanie i profesjonalizm, C / O używane nieformalnie i można go wysłać lub wykorzystać osobie, która nie pracuje w tej samej firmie lub nie mieszka pod tym samym adresem.
Wyraźnym przykładem tej metody pisania jest to, że możesz napisać list do kogoś, kto zostaje tymczasowo w domu przyjaciela.
W szczególności ta metoda użycia i skrót zwany ATN ma ogromne znaczenie komunikacja wewnątrz firmy być jak najdokładniejsze, choć nie tylko w organizacjach, ponieważ ta metoda czy skrót może być również używany w firmach świadczących usługi kurierskie, czyli prace korespondencyjne.
Usługa ta musi być precyzyjna iw tym celu paczki lub listy muszą być odpowiednio napisane, aby nie wystąpiły żadne niedogodności podczas korzystania z proces dostarczenia osobie lub organizacji.
Obecnie istnieje wiele instytucjonalnych e-maili, ale platforma Gmail jest jedną z najczęściej używanych. W Gmailu będziesz mógł wysyłać masową i spersonalizowaną pocztę zgodnie z regułami ATN w każdym z nich.