Obciążenia zwrotne karty kredytowej to zwroty środków, których musi dokonać sprzedawca za naruszenie niektórych umów zawartych z użytkownikiem, i co do których istnieją dowody.
W ten sposób istnieje wiele sytuacji, w których możesz skorzystać ze swoich praw uzyskać obciążenie zwrotne na swoich kartach kredytowych. W tym celu należy postępować zgodnie z szeregiem procedur, które pozwolą na prawidłowe zwrócenie tych opłat kredytowych.
Z tego powodu pokażemy Ci, jakie są prawa do zwrotu opłat na karcie kredytowej, a także procedury, których musisz przestrzegać i jakie ograniczenia, które musisz wziąć pod uwagę. Abyś mógł uzyskać prawidłowy zwrot opłat kredytowych.
Jakie są prawa do obciążenia zwrotnego karty kredytowej?
Wiele razy możesz przejrzeć historię obciążeń swojej karty kredytowej i ocenić niektóre, do których dodania nigdy nie upoważniliśmy. To jedna z możliwości, w których musisz zażądać obciążenia zwrotnego na karcie kredytowej.
Z drugiej strony w taki sam sposób, w jaki można zażądać podwyższenia limitu kredytowego swojej karty. Gdy zauważysz, że żądany usługodawca nie dostarczył produktu ale jeśli obciążyłeś swoje konto kredytowe, musisz zakwestionować opłaty, które zostały dodane do Twojego konta kredytowego.
Innym aspektem, w którym należy zażądać zwrotu opłat na karcie kredytowej, jest sytuacja, w której opłaty za ten sam lub ilość z nich została przekierowana. To znaczy, kiedy uzgodniłeś koszt z dostawcą, a ten, który został potrącony z twojego konta, był inny.
Podobnie możesz poprosić o tę usługę przy zamówionych towarach nie dotarły w odpowiednim czasie. Nie wahaj się skorzystać z prawa do zwrotu opłat na karcie kredytowej, ponieważ prawo federalne klasyfikuje takie sytuacje jako „błędy w rozliczeniach”.
Jakie są procedury obciążenia zwrotnego karty kredytowej?
Musisz wziąć pod uwagę pewne aspekty rozpocząć procedury poprawnie obciążenie zwrotne karty kredytowej. Cóż, istnieją pewne zasady dotyczące otrzymania zwrotu środków na karty kredytowe i musisz ich właściwie przestrzegać, aby wniosek o zwrot został zatwierdzony.
Przede wszystkim przed rozpoczęciem sporu skontaktuj się z usługodawcą i zażądać jej zwrotu. Należy to zrobić na piśmie i zachować kopię dokumentu.
W przypadku, gdy dostawca odmówi zorganizowania zwrotu opłat na karcie kredytowej, należy przedstawić dokument reklamacyjny do podmiot wydający Twoją kartę kredytową.
Spróbuj określić w tym formularzu, w jaki sposób sporne obciążenia pojawiły się na Twojej karcie kredytowej, to znaczy ich pochodzenie. Podobnie, musisz dostarczyć kopię dokumentu dotyczącego wniosku o zwrot kosztów, który przesłałeś swojemu dostawcy usług.
W ten sposób większość wydawców kart kredytowych zwracają pieniądze zanim jeszcze zdążysz go odebrać od sprzedawcy, ale w terminie do zwrotu obciążeń karty.
Ograniczenia lub przypadki, w których nie można zażądać zwrotu opłat na karcie kredytowej
Przy żądaniu obciążenia zwrotnego na kartach kredytowych jest pod ochroną prawa federalnego i stanowego. W związku z tym istnieją pewne ograniczenia, które należy wziąć pod uwagę, aby skutecznie zażądać zwrotu pieniędzy.
W ten sposób musisz poinformować podmiot, który wydał Twoją kartę w ramach Limit 60 dni po dacie, w której okazało się, że kwestionowana opłata została przypisana do Twojego konta. Jednak niektóre banki zgadzają się na otrzymywanie informacji przez co najmniej 90 dni.
Z drugiej strony, aby się upewnić, sprawdź plik zasady obsługiwane przez wydawcę karty w tym aspekcie. Aby to zrobić, wystarczy zadzwonić do obsługi klienta banku wydającego lub uzyskać dostęp do jego platformy internetowej.
Również sposób zapobiec tym opłatom na karcie, to nigdy nie udostępniać kodu bezpieczeństwa CVV karty kredytowej lub debetowej. W ten sposób zapobiegasz używaniu swojej karty do bezpłatnych testów w Internecie, które są naliczane zaraz po zakończeniu testu.