Jeśli ty historia kredytowa nie jest zgodna W rzeczywistości, być może teraz zastanawiasz się, jak zgłosić roszczenia do Buró de Crédito.
Zamierzasz kupić produkt, za którym tak bardzo tęskniłeś, i nagle sprzedawca mówi do Ciebie: „Bardzo mi przykro, Twój kredyt nie został zatwierdzony”. Ale myślisz, że to niemożliwe, zawsze płaciłeś swoje opłaty na czas i nie pozwalałeś sobie na spłatę długów; na pewno musi być błąd.
A może poprosiłeś o swoją historię kredytową znaną jako Specjalny raport kredytowy i byłeś zaskoczony, widząc, że w podsumowaniu twoich kredytów wykrzykniki pojawiają się na żółto lub nawet na czerwono. Możesz się zastanawiać, jak poprawić informacje historyczne? myślisz, że to pomyłka.
Zasadniczo dobrze, że wiesz, że wszelkie błędne lub niedokładne informacje z Twoja historia kredytowa może zostać poprawiona. I jest to prawo, którym cieszysz się jako konsument. Nie martw się, tutaj pokrótce wyjaśniamy, jak złożyć reklamację w Biurze Kredytowym.
Jak przygotować reklamację do Biura Kredytowego
Przed złożeniem wniosku pamiętaj, że możesz sprawdzić biuro kredytowe, aby poznać swoją historię i zobaczyć, jak sobie radzisz na swoich kontach. Po przystąpieniu do egzaminu możesz zażądać specjalnego raportu kredytowego. Które możesz otrzymać całkowicie za darmo raz w roku, składając wniosek przez e-mail, telefon lub faks (Specialized Customer Service Unit, UEAC).
Możesz składać inne wnioski w ciągu roku, ale od drugiego będą one kosztować od 34,20 USD do 217,20 USD, w zależności od środków wybranych dla Twojej prośby.
Po uzyskaniu historii kredytowej sprawdź informacje, które pojawiają się na Sekcja „Podsumowanie kredytów”. Skupiając się zwłaszcza na sekcji „Zachowanie”, w której stan twoich kredytów jest wyrażony graficznie.
W idealnym przypadku wszystkie powinny być oznaczone symbolem zatwierdzenia zielonego znacznika wyboru, który wskazuje osobom, które skonsultują się z biurem informacji kredytowej, że zapłaciłeś wszystko na czas.
Teraz powinieneś się martwić o te, które są oznaczone wykrzyknikami na żółto lub X na czerwono, ponieważ wskazują, że miałeś problem z jednym lub kilkoma swoimi kredytami. Jeśli uznasz, że niektóre z nich zaznaczone na żółto lub czerwono są błędne, wtedy musisz złożyć reklamację w Biurze Kredytowym.
Jednym z aspektów, o którym nie należy zapominać, jest to, że platforma ta wdrożyła tworzenie alertów w biurze informacji kredytowej, aby wiedzieć, jakie ruchy są wykonywane codziennie. Jest to niezwykle ważna opcja, więc nie przegap jej.
Jak złożyć reklamację
Zgłoszenie roszczenia w Buró de Crédito jest bardzo proste i możesz to zrobić online, wchodząc na stronę internetową. Aby zgłosić roszczenie, postępuj zgodnie z poniższą procedurą:
- Kliknij start, aby rozpocząć proces.
- Uzupełnij żądane dane:
- Pełne imię i nazwisko.
- Federalny rejestr podatników (RFC).
- Folio konsultacyjne dla specjalnego raportu kredytowego.
- Numery kont niektórych kredytów, które pozostają aktywne.
- Wybierz sposób, w jaki chcesz otrzymywać informacje wyjaśniające:
- E-mail.
- Faks.
- Specjalistyczna jednostka obsługi klienta (UEAC).
- Certyfikowana poczta.
- Powód wyjaśnienia, któremu towarzyszą następujące środki ostrożności:
- Imię i nazwisko, RFC, data urodzenia.
- Adresy prywatne lub służbowe.
- Usuń wszelkie pojawiające się kredyty, z którymi nie masz żadnego związku.
Pamiętaj, że musisz mieć pod ręką obsługę płatności sporządzone, wyciągi z konta i specjalny raport kredytowy. To ostatnie musi być świeże, nie starsze niż 90 dni. Masz prawo do 2 bezpłatnych wniosków w roku, po których każda konsultacja musi zostać anulowana zgodnie z aktualnymi stawkami.
Po złożeniu prośby o wyjaśnienie otrzymasz numer folio, a Twój rekord zostanie sklasyfikowany jako „Zakwestionowana rejestracja”. Na odpowiedź musisz poczekać maksymalnie 29 dni kalendarzowych.
Jeśli otrzymasz powiadomienie, że roszczenie było zasadne, Biuro Kredytowe przystąpi do poprawiania Twoich danych i zaktualizuj je. Otrzymasz jego kopię, podobnie jak wszystkie podmioty, które zażądały Twojej historii kredytowej w ciągu ostatniego semestru.
W przeciwnym razie możesz złożyć nową prośbę o wyjaśnienia, zawierającą deklarację zawierającą do 1000 słów. Jednocześnie możesz zablokować swoje Biuro Kredytowe, aby chronić swoją tożsamość i swoje ruchy bankowe. Mamy nadzieję, że ten post pomoże Ci rozwiązać przedstawione przez Ciebie problemy.