Skip to content

Jak zarabiać i zarabiać na swoich filmach na Facebooku (przykład)

21 de luty de 2021

Facebook jest doskonały sieć społecznaktóre stało się miejscem spotkań wielu ludzi. Na swojej stronie możesz zrobić prawie wszystko, od promowania publikacji po zarabianie na swoich filmach na Facebooku, a nawet łączyć się z najbliższymi.

Ta strona i aplikacja mobilna mają świetne prognozy dla tych, którzy chcą nadać swoim sieciom inny obrót i uzyskać dodatkowe korzyści z uzyskanych widoków i reprodukcji, co sprawi, że zdobędziesz więcej obserwujących.

Na tej podstawie Facebook daje twórcom treści możliwość zarabiania na swoich filmach przesłanych na swoją platformę, a to z kolei generuje z nich określony zysk. Aby zdecydować się na tę monetyzację, musisz wziąć pod uwagę następujące kwestie profil społeczny których musisz przestrzegać.

Co trzeba zrobić, aby zarabiać na filmach?

  1. Musisz mieć znaczną liczbę obserwujących. Chociaż ta reguła jest nieco elastyczna, zalecanymi jest posiadanie ponad 10 tys. Obserwujących, aby algorytm Facebooka mógł uwzględnić Cię w monetyzacja systemu.
  2. Jednak ten algorytm stał się dość rygorystyczny, więc obecnie najlepiej jest mieć od 100 tys., Aby móc uzyskać dużą ilość zdobyć.
  3. Nie chodzi tylko o posiadanie obserwujących, ważne jest to, że są oni prawdziwi i z kolei podzieleni na segmenty, aby mieć niektórych posegmentowane statystyki i zgodne z czynnością wykonywaną na stronie. Odnośnie segmentacji mówimy o: kraju, hobby, gustach itp.
  4. Ciągła aktywność jest ważna dla każdej strony na Facebooku, ponieważ istnieje różnorodność, dzięki której możesz znaleźć zarobki i przyciąganie większej liczby obserwujących. Jeśli Twoja aktywność jest bardzo niska, zarabianie będzie niemożliwe.
  5. Czy wiesz, jaki jest zasięg Twojej strony i obserwujących? To, co jest niezbędne do prawidłowego zarabiania, to zasięg 10 tys. Użytkowników, weź to pod uwagę, gdy chcesz z tym popracować.

strona główna na Facebooku

Zarabianie na stronie krok po kroku

1) Wspomnij lub oznacz inne konta na Facebooku, z którymi masz poprzedni sojusz:

Jest to ważne, jeśli szukasz dobrej interakcji zorganizowanej przez obserwujących w Twoim strona. Możesz to zrobić w naturalny sposób, wymieniając je jako produkt swojego powtarzającego się użycia lub jako odniesienie w rozmowie w publikacji.

Ogólnie rzecz biorąc, w tych umowach negocjuje się je zwykle w momencie, gdy dana marka lub strona została nazwana, a następnie ustalane są dni lub tygodnie, w których zostanie to zrobione.

Ta forma monetyzacji jest zwykle stosowana głównie w przypadku umów, które nie obejmują pieniędzy, a jedynie organiczną interakcję użytkowników z kontem + 10 tys. Obserwujących

2) Produkty stowarzyszone, w których możesz reklamować:

Na ogół jest to jedna z najczęstszych strategii w ramach monetyzacja i marketing stron na Facebooku. Użytkownicy zazwyczaj próbują dołączyć do różnych programów, w których firmy dostarczają nam swój katalog produktów lub publikacji, a my kontynuujemy rekomendację na naszej stronie.

Dzieje się tak, że z każdą sprzedażą otrzymamy prowizję. Należy jednak zachować ostrożność, ponieważ generalnie Facebook ogranicza zasięg tych publikacji, które mają różne linki zewnętrzne.

3) Publikuj reklamy popularnych marek i reklamy:

Możesz zawrzeć umowę z marką reklamową na podstawie liczby Twoich obserwujących, tak aby oboje doszli do porozumienia Reklama w telewizji. Aby to zrobić, musisz wziąć pod uwagę te dwa sposoby:

Możesz spróbować skontaktować się z platformą, która zajmie się procedurami wyszukiwania i negocjacji. Pomogą nam znaleźć plik z góry ustalona umowa gdzie określa się liczbę publikacji, zysk i przewidywany zasięg. Jeśli szukasz tych firm, możesz spróbować:

  1. Publisuites
  2. Twync
  3. SocialPubli

Wszystko, co skomentowaliśmy wcześniej, dotyczy również tych profili osobistych Facebook. Jest to jednak metoda wysoce zalecana ze względu na brak segmentacji i statystyk.

Mamy nadzieję, że nauczyłeś się łatwo i prosto zarabiać na swoich filmach na Facebooku.

dołącz do naszego kanału telegram