Skip to content

Jak zacząć pisać książkę i konwertować ją do formatu PDF (przykład)

16 de luty de 2021

Pomysły i myśli są przybory, że kiedy już zrozumiesz właściwy sposób podejścia do nich, mogą być bardzo przydatne. W tym sensie jedną z najlepszych rzeczy, jakie możemy zrobić, jest przetłumaczenie wszystkiego na litery i ujawnienie tego światu.

Jest to jednak nieco skomplikowane, co zwykle wiąże się z procesem tworzenia, korekty i planowania, w którym upewniamy się, że efekt końcowy jest dokładnie taki, jakiego chcemy.

Chociaż brzmi to jak łatwe zadanie, w Internecie znajdziesz setki samouczków, w których w prosty i prosty sposób wyjaśniono poprawną i prostą rudę, w których musimy zacząć Napisać książkę.

Z tego powodu w tym samouczku chcemy pomóc ci uchwycić te wspaniałe pomysły, które masz, a także nauczyć cię metody, za pomocą której możesz zmienić ostatnią książkę w Format PDF gotowy do prezentacji, komu chcesz.

Pierwsze kroki, aby napisać książkę

  1. Rozpoczyna się od stworzenia planu działania: Chociaż brzmi to logicznie, jest to fundamentalny krok w celu uporządkowania pomysłów i kontynuowania drogi jako pisarza.
  2. Zrób plan, w którym uchwycisz wszystkie te czynniki, notatki i przybory w ten czy inny sposób, pomóż stworzyć inspirację lub być ważną częścią tego, co chcesz napisać. Zadaj sobie następujące pytania: Jak często siadasz do pisania? Jak zorganizujesz swoje dni pisania? Jak sprawisz, że dni, w których będziesz czuł się zablokowany?
  3. Zrób plan okładki: Zwykle to Praca domowa Robi to projektant, jednak najlepszą rzeczą w każdym przypadku jest to, że zaczynasz tworzyć prowizoryczny projekt, którym możesz się kierować i dzięki temu mieć znacznie jaśniejsze pomysły.
  4. Zaczyna pisać: Gdy wszystkie poprzednie narzędzia są uporządkowane i dobrze uchwycone, możesz zacząć pisać. Ważne jest, abyś wiedział, że jest to powolny proces, który może mieć różne wzloty i upadki oraz procesy, które mogą Cię zniechęcić.
  5. Nie zniechęcaj się i zawsze pamiętaj, jakie są Twoje ostateczne aspiracje, życzenia i cele związane z tworzeniem tej książki. Możesz polegać na ghostwriterach, z którymi możesz się skontaktować w sieci lub korzystając z doświadczonego edytora tekstu, który pomoże Ci z trudnościami, jakie możesz mieć. Pamiętaj, że ważne jest również, aby wybrać dobrą okładkę do swojej książki.
  6. Spróbuj przeczytać wszystko, co napiszesz: To jeden z najważniejszych kroków, ponieważ podczas pisania wystąpiły błędy interpunkcja, pisania lub spójności. Dlatego zawsze zaleca się, aby wszyscy przeczytali nie powtarzająco, ale uważnie wszystko, co przeczytali po skończeniu.

dotykać ręką tabletu

Konwertuj swoją książkę Word do formatu PDF

To ostatni krok, aby Twoja książka była w idealnym stanie, a tym samym przedstawiła ją wszystkim wybranym osobom. Aby rozpocząć, otwórz plik książki w normalny sposób w programie Word, a gdy go znajdziesz, kliknij przycisk „Archiwum”Które znajdziesz na pasku menu, u góry.

W ramach tej opcji zobaczysz, że zostanie wyświetlona seria opcji, wśród których musisz znaleźć tę, która mówi „Eksportować” aby uzyskać dostęp do menu tworzenia plików.

Gdy się otworzy, musisz nacisnąć opcję „Utwórz dokument PDF / XPY ”, a następnie naciśnij go ponownie w polu, które pojawi się obok w prawej kolumnie.

Po naciśnięciu zobaczysz, że otworzy się okno, w którym musisz zapisać plik, który zostanie przekonwertowany do formatu PDF. Jednak ważne jest, aby podczas zapisywania upewnić się, że jest zgodny z prawidłowe parametry aby był to plik PDF. Wreszcie, możesz udostępniać lub publikować swoją książkę na różnych platformach, takich jak Książki Google. Należy zauważyć, że możesz również konwertować strony do formatu PDF, a nawet dowolnego obrazu, który chcesz.

dołącz do naszego kanału telegram