Tworząc stronę internetową, wszyscy chcemy oddziaływać Dlatego dostarczamy naszym czytelnikom formularze, które mogą wypełnić i wysłać, ale czasami te formularze są wysyłane, ale nigdy nie otrzymują odpowiedzi, ale tworząc autoresponder za pomocą Elementor Pro możemy zapewnić rozwiązanie tego problemu.
Ten program jest narzędziem ułatwiającym tworzenie stron bez konieczności znajomości ich kodowania, ponieważ działa poprzez technologię przeciągnij i upuść.
Jeśli chcesz przenieść projekt swojej witryny na inny poziom, możesz również wesprzeć się innymi wtyczkami projektowymi, które oferuje Ci WordPress.
Jak zrobić formularz autorespondera za pomocą Elementora Pro?
Elementor Pro jest używany jako plik uzupełnienie WordPress, można to kupić w zakładce „Wtyczki„Tego programu.
Chociaż aby móc stworzyć formularz, na początku musisz zdobyć program, ale kiedy już go masz, będziesz musiał wykonać tylko kilka prostych kroków, aby go osiągnąć.
Utwórz formularz
Cóż, kiedy już masz swoją stronę, uzyskaj do niej dostęp przez Elementor Pro. W tym celu w edytorze WordPress kliknij pasek u góry z napisem „Edytuj za pomocą Elementora”.
Teraz w Elementorze znajdź po lewej stronie ekranu kartę z napisem „Formularz”. Spowoduje to utworzenie formularza, po prostu musisz przeciągnąć go z zakładki do miejsca, w którym trafi na twoją stronę.
Po utworzeniu formularza po lewej stronie zostanie wyświetlone menu umożliwiające edycję. reW każdej rubryce należy wpisać m.in. informacje, które Państwa interesują, nazwę formularza, adres e-mail, na który zostaną przesłane odpowiedzi.
Utwórz autoresponder
Po wyedytowaniu danych formularza, następną rzeczą, jaką powinieneś zrobić, jest skonfigurowanie go tak, abyś mógł wygeneruj oczekiwany autoresponder.
W tym celu w panelu edycyjnym formularza należy przejść do zakładki „Działania po Sumió„W wyświetlonym polu musisz wpisać”E-mail 2”, Teraz zauważysz, że w menu pojawi się nowa zakładka o tej nazwie.
Należy pamiętać, że pierwsza zakładka E-mail to miejsce, w którym należy umieścić wiadomość e-mail, do której mają docierać formularze. W zakładce Email 2 musisz umieścić email, który zostanie wysłany jako autoresponder.
Teraz, aby kontynuować i przed ustanowieniem poczty autorespondera, musisz dostać kod to będzie konieczne. W tym celu musisz uzyskać dostęp „Pola formularza”I kliknij„E-mail„, Teraz kliknij”zaawansowane”.
W otwartym menu poszukaj miejsca, w którym jest napisane „Krótki kod”, Skopiuj wyświetlony kod. Wróć do karty „E-mail 2„W polu, które mówi”Do„Usuń wszystko, co się pojawi i skopiuj kod.
Teraz w „Przedmiot„Musisz podać temat wiadomości e-mail z autoresponderem, na przykład„ Twoja wiadomość e-mail została odebrana ”. Następnie w „Wiadomość„Napisz krótki tekst odpowiedzi, na przykład” Dziękujemy za wypełnienie formularza, bądź na bieżąco z naszymi aktualizacjami.
W sekcji „desde E-mail„Wprowadź adres e-mail, z którego zostanie wysłana odpowiedź i zmień nazwę na”Z nazwy„W przypadku, gdy Twoja lub Twoja strona nie pojawia się.
Zakończ, klikając przycisk „Aktualizować”. Możesz przetestować, że autoresponder korzystający z Elementor Pro działa, wystarczy wypełnić formularz ze swojej strony i sprawdź, czy wiadomość została wysłana jako odpowiedź do użytkownika.
zalecenia
Możesz mieć dwa e-maile, aby lepiej przetwarzać informacje. W ten sposób będziesz mieć kontrolę nad otrzymanymi formularzami i wysłanymi odpowiedziami, a także będziesz mógł monitorować działanie autorespondera.
Możesz także użyć autoresponder udostępnianie interesujących użytkowników danych, takich jak numery kontaktowe lub adresy e-mail Twojej firmy lub firmy.
Na koniec pamiętaj, że autoresponder musi być serdecznyponieważ jest to odpowiedź automatyczna, musi być poprawna dla wszystkich użytkowników.
Inne działania, które Elementor Pro umożliwia wykonanie w celu poprawy działania i dostępności Twojej witryny, to utworzenie szablonu dla stopki lub stopki lub integracja marketingu e-mailowego Mailerlite.
Gdy Twoja strona będzie już gotowa ze wszystkimi cechami i specyfikacjami, które preferujesz, pamiętaj, aby zadbać o swoje prawa autorskie, umieszczając informacje dotyczące polityki prywatności i uwagi prawne, aby zadbać o swoją pracę.