Znalezienie sposobu na ukrycie niedostępnych produktów jest dość praktyczne WooCommerce, w ten sposób użytkownicy będą świadomi tego, co jest dostępne.
Oznacza to, że nie ma nic bardziej irytującego niż wpisanie linku do oferowanego artykułu, a następnie uświadomienie sobie, że go nie ma Zbiory. Powoduje to nieprzyjemne uczucie u przyszłego nabywcy, które generuje również frustrację, która oddala go od wirtualnego sklepu.
Co przynosi efekt przeciwny do zamierzonego, ponieważ pomysł polega na tym, że zamiast tracić zainteresowanie kupowaniem w witrynie, decydujesz się na zakup innego produktu.
Ukrywanie elementów w Twoim wirtualnym sklepie WooCommerce może służyć Ci nie tylko do ukrywania produktów z magazynu, które nie są obsługiwane. Jeśli nie, dzięki tej opcji możesz również stworzyć katalog ze swojej strony.
Czekaj, co to jest WooCommerce?
WooCommerce to platforma open source stworzona w oparciu o WordPress, gotowa dla użytkowników do tworzenia własnych wirtualnych sklepów.
Podobnie jak wspomniana platforma, ta ma narzędzia do dostosowywania które pozwalają użytkownikowi bawić się wyglądem Twojego produktu i Twojej witryny. Można nimi sterować za pomocą panelu edycyjnego samego WordPressa.
Najpierw jednak wtyczka odpowiadająca WooCommerce musi być zainstalowana, w przeciwnym razie nie będzie dostępna.
Następnie pojawią się dwie zakładki rozszerzenia, jedna poświęcona ustawieniom ogólnym, a druga „produkty”.
Należy pamiętać, że nie jest to dodatek bezpłatny, ponieważ niektóre składki będą musiały zostać anulowane zgodnie z wykorzystywaną usługą.
Te informacje i wszystko, co dotyczy stawki, a także inne kwestie związane z WooCommerce, można rozszerzyć z jego oficjalnej strony.
Co muszę zrobić, aby ukryć produkty niedostępne w WooCommerce?
Jest to dość proste, ponieważ wystarczy zalogować się do WordPress i przejdź do okna ustawień lub ustawienia.
W ten sposób można go umieścić na panelu bocznym, zakładka jest przeznaczona do „WooCommerce„A potem w”Ustawienia”.
Następnie wybierz opcję „produkty„, Aby wreszcie móc uzyskać dostęp do”Inwentarz„Ze wszystkich posiadanych przedmiotów.
W tej ostatniej sekcji zostanie umieszczony sposób, w którym można „Ukryj niedostępne produkty w katalogu”, Ten sam ma pole wyboru.
Sprawdzając to, udało ci się ukryć niedostępne produkty w WooCommerce. Ale wskazane jest, aby mieć pewność, że chcesz to zrobić.
Czy muszę uzupełniać tę konfigurację?
Tak, aby produkty niedostępne w magazynie można było ukryć w magazynie, to samo należy skonfigurować i dodać łączną liczbę pozycji w magazynie na produkt.
Czemu? Ponieważ, jeśli dostępność jednostek na artykuł nie zostanie ustalona, WooCommerce nie będzie w stanie usunąć z widoku niedostępnego.
Dodawanie produktów
Przed wprowadzeniem zmian konieczne będzie dodanie artykułów, które mają być sprzedawane za pośrednictwem WordPress i WooCommerce.
W związku z tym będziesz musiał uzyskać dostęp do kreatora konfiguracji lub za pomocą przycisku „produkty„Na pasku bocznym, a następnie naciśnij”Dodaj nowe”. W ten sposób możliwe będzie zindywidualizowanie elementu. Najlepsze jest to, że odbywa się to za pomocą dobrze znanego edytora WordPress.
Wśród rzeczy, które można dodać, są tytuł, opis produktu i wszelkie inne istotne informacje oraz dzięki dwóm nowym sekcjom.
Ograniczenie akcji
Po uwzględnieniu oferowanych produktów lub usług można dodać inne dane o nich, na przykład cenę i limit zapasów.
Wybór karty „Inwentarz„Lub”Zapasy”W panelu znajdującym się po lewej stronie przejdź do wprowadzenia dokładnej dostępnej kwoty.
W ten sposób WooCommerce może automatycznie określić na podstawie sprzedaży, kiedy usunąć z próbki produkt, którego nie ma w magazynie.
W tej samej sekcji, ale w innych zakładkach, będzie wiele innych możliwości dodania i ustalenia artykułu.
Na przykład, jeśli jest to towar cyfrowy, może zostać wyposażony w nieograniczone zapasy, jeśli odpowiednie pole pozostanie puste.
Ale ten ostatni, będzie instynktownie przeszkadzać w ukrywaniu niedostępnych produktów w WooCommerce, ponieważ uznamy, że to się nie kończy.
Jeśli Twój sklep jest już gotowy do obsługi, nie zapomnij zaoferować swoim klientom możliwości wystawienia im faktury elektronicznej, aby ich zakup był wygodniejszy i prostszy, możesz to również osiągnąć załączając pliki na stronie płatności.