Okazało się, że edytor tekstu WordPad jest bardzo dobra metoda dokumentowania i przechowywania ważnych informacji w dość prostym formacie. Jego przydatność była dla wielu zaletą, jeśli chodzi o pisanie tekstów i raportów do różnych celów.
Po zainstalowaniu tego programu osoba ma pod ręką różne narzędzia i ustawienia dostępne do organizowania notatek i tekstów, od umieszczania ramek po poprawianie pisowni. Tym razem zostanie wyjaśnione krok po kroku, jak tworzyć własne obrazki w tym programie.
Jakie są korzyści z segmentowania tekstów WordPad na pola?
Ten program zawarte w większości wersji systemu operacyjnego Windows, oferuje odpowiednią ilość ustawień, których zwykle nie można znaleźć w konwencjonalnych programach do pisania tekstu. Jedną z jego najwybitniejszych zalet jest robienie zdjęć, które jest bardzo przydatne z następujących powodów:
Popraw wyświetlanie swojego dokumentu
Prezentacja jest kluczowym punktem w opracowaniu tekstu. Stosując metodę obrazków, pisanie będzie wyglądać na wygodniejszą i bardziej zorganizowaną. Umieszczając zawartość w ten sposób, WordPad zapewnia narzędzia i ustawienia umożliwiające jej dostosowanie oraz umieszczenie różnych kolorów i wzorów.
Ułatwia czytanie
Porządkowanie dokumentu za pomocą obrazów, podobnie, staje się korzystne dla poprawy czytania. Dystrybuując treści w ten sposób, tekst będzie bardziej widoczny, gdy zostanie przeczytany i będzie wyglądać bardziej atrakcyjnie i przyciągać wzrok.
Jak stworzyć pudełko z + i -?
Jednym z wspaniałych udogodnień, jakie ma WordPad, jest to, że ma opcję rysuj tabele używając tylko klawiatury, będąc łatwym i szybkim sposobem. Aby to osiągnąć, wystarczy użyć symboli dodawania i odejmowania. Symbol „+” reprezentuje linię kolumny, a symbol „-” reprezentuje odstęp między kolumnami.
Symbole te muszą być napisane w żądanej kolejności, a po naciśnięciu „Enter” wiersz tabeli zostanie wygenerowany automatycznie. Za pomocą klawisza „Tab” można kontynuować dodawanie kolejnych wierszy w tabeli. Liczba rzędów, które można wykonać, jest nieograniczona.
Jak możesz tworzyć swoje pudełka WordPad za pomocą HTML?
Równie realną alternatywą do tworzenia tabeli w WordPadzie jest użycie kodów HTML, tak aby była widoczna w przeglądarce internetowej. Należy zauważyć, że ta procedura może się trochę skomplikować dla tych użytkowników, którzy nie są zaznajomieni ze znaczeniem używanych kodów.
Aby skutecznie uzyskać tabelę, musisz użyć odpowiednich kodów lub etykiet. Każda z nich reprezentuje różne części tabeli, na przykład kod służy do otwierania tabeli, etykieta do dodawania wiersza, zamykania wiersza i zamykania tabeli.
Używając tych kodów we właściwej kolejności, można wygenerować tabelę w programie WordPad. Aby móc wyświetlić te pola w dokumencie, musisz otworzyć plik z rozszerzeniem HTML, można go otworzyć z Wordpada, przeglądarki internetowej i dowolnego innego programu, który akceptuje dokument w formacie HTML.
W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek niepowodzenia lub błędu w procesie tworzenia tabel w programie WordPad, najwłaściwsze byłoby: przejdź do oficjalnej strony pomocy dla WordPada. Gdzie można znaleźć rozwiązanie każdego problemu.
Jakie kroki musisz wykonać, aby wstawić tabelę z arkuszy kalkulacyjnych do dokumentu WordPad?
Powiązanie programu Excel z WordPadem jest bardzo przydatne przy tworzeniu tabel obliczeniowych. Aby to zrobić, otwórz nowy dokument WordPad i kliknij „Wstaw obiekt”. W wyskakującym okienku należy wybrać opcję „Arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel”.
Następnie musisz wybrać żądane tabele, kolumny i tabele i kliknąć „zapisz”. Po wykonaniu tej czynności program Excel musi zostać zamknięty, a tabela obliczeniowa zostanie automatycznie przygotowana w dokumencie WordPad. A jeśli chcesz uzyskać dostęp do różnych ustawień, wystarczy kliknąć tabelę prawym przyciskiem myszy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, pomoc techniczna zawsze służy pomocą.