Jeśli masz już zainstalowany program 3D Studio Max i dajesz Twoje pierwsze kroki W nim możesz mieć wątpliwości, jak usunąć elementy w 3DS Max po wykonaniu złego pociągnięcia.
Na przykład po utworzeniu pięcioramiennej gwiazdy możesz potrzebować jej wyeliminowania lub wymazania postaci wokół niej, w tym celu możesz zadać sobie pytanie, czy jest jakaś polecenie usunięcia w 3D max.
Odpowiedź brzmi: nie, ale nie martw się, mimo że nie ma polecenia usuwania figur 3D Max, wystarczy kliknąć na figurze i naciśnij przycisk usuwania na klawiaturze.
Jeśli nadal nic się nie dzieje i zastanawiasz się, dlaczego nie mogę usunąć obiektów w 3DS Max? Nie martw się, z pewnością twój klucz usuwania zawodzi, w ten sam sposób, w jaki możesz użyj klawisza „Backspace” lub kliknij prawym przyciskiem myszy, a następnie usuń.
Oczywiście, aby pracować z 3D Studio Max, musisz wiedzieć, jak wstawić i dodać płaszczyznę obrazu na tej płaszczyźnie (przezroczystą lub nie) możesz wykonać wszystkie swoje projekty.
Jak tworzyć proste obiekty na cylindrach i kulach
Jeśli chcesz upiększyć lub dodać szczegóły do okrągłej tablicy obiektów i musisz umieścić obiekt na zakrzywionych powierzchniach, takich jak cylindry lub kule, tutaj przedstawiamy rozwiązanie.
Po pierwsze, musisz kliknij opcję „utwórz” w sekcji znajdującej się po prawej stronie programu, a następnie kliknij przycisk „kształty” i przed wybraniem kształtu, który chcesz dodać, bardzo ważne jest, aby zaznaczyć pole „autogrid”.
Po zaznaczeniu pola możesz wybierz kulę lub walec którą chcesz umieścić, zobaczysz później, że po przeciągnięciu lub dodaniu do płaszczyzny wspomniana figura dostosowuje się do tych, które zostały już dodane.
Nie ma znaczenia, czy chcesz umieścić cylinder, czy kulę, 3D Studio Max na to pozwala duża różnorodność funkcji w swoim programie, za które warto zapłacić.
Ale to się nie kończy, w tym programie jest wiele funkcji, które możesz zdobyć przewagę nad i tego dzisiaj będziemy cię uczyć.
Jak tworzyć proste obiekty na pudełku
Bardzo interesująca jest różnorodność możliwości, które są szczególnie w projektowanie kształtów geometrycznych jak kostki. Niezależnie od tego, czy chcesz zaprojektować pudełko zamknięte, czy otwarte, należy wziąć pod uwagę kilka rzeczy.
Na przykład, jeśli interesuje Cię zamknięta skrzynia, możesz samodzielnie stworzyć każdą ze ścian. Jednak w proces tworzenia możemy napotkać pewne trudności.
Czasamitwarze mogą znajdować się naprzeciw siebie, to znaczy to, co wchodzi do środka, patrzy na zewnątrz i / lub odwrotnie.
Aby to naprawić, musisz bardzo dobrze wiedzieć, jak to zrobić odwrotne zasady w 3D Maxi na szczęście proces nie jest skomplikowany. Zacznij używać „normalnego” modyfikatora, a następnie opcji „Unify” w ten sposób, wszystkie twarze będą patrzeć w jedno miejsce.
Inne rozwiązanie polega na wykonaj editpoly a następnie wybierz podobiekty, czyli odpowiednie twarze i wykonaj odwrócenie ich twarzy z opcją „ odwróć normalne ”
Ważne wskazówki, o których należy pamiętać w 3D Studio Max
Czasami jest to normalne, że trudno jest nam usunąć obiekt, jednak nie pisz ponownie do swojego znajomego maniaka „Nie mogę usunąć obiektów w 3d max”, pamiętaj w jaktosie zawsze znajdziesz rozwiązanie.
Po prostu naciśnij dowolny przycisk dwa klucze do usunięcia (usuń / usuń i / lub cofnięcie). Podobnie, jeśli właśnie coś zrobiłeś, naciśnij CTRL + Z.
Najbardziej optymalny Korzystając z tego typu programu do edycji, należy używać ich z komputerem, który ma wystarczające zasoby.
Aby to zrobić, musisz mieć co najmniej 4 GB pamięci RAM, najlepiej 8 GB. Podobnie, jeśli masz czterordzeniowy procesor, możesz upewnić się, że program ci na to pozwoli korzystać ze wszystkich jego funkcji.
To normalne, że podczas kopiowania niektórych obiektów w programie Twój komputer może spowolnić. Istnieje jednak sposób, aby zapobiec spowolnieniu komputera podczas kopiowania wielu obiektów.
Wystarczy wykonać zwykłą procedurę, jednak w oknie, które się pojawi, nie wybieraj opcji 'kopiuj’ zamiast tego zaznacz opcja „instancja”.