Skip to content

Jak śledzić moje zamówienie w SinDelantal? – Poznaj czas dostawy zamówienia (przykład)

26 de luty de 2021

Aplikacje do dostarczania przeżywają boom, wynika to z tego, jak stresujący stał się świat w ostatnich latach. Z tego powodu konieczne jest poznanie ich i ogólnej zasady działania. Mając to na uwadze, zobaczycie dzisiaj Jak śledzić moje zamówienie w SinDelantal?

Najważniejszą rzeczą przy zamawianiu jedzenia jest to, jak szybko jest ono dostarczane, ponieważ jest to atrakcja usług dostawy do domu (oszczędność czasu), więc nie zaszkodzi wiedzieć jak śledzić, dokąd trafia Twoje zamówienie i jak długo zajmie dotarcie do Ciebie (aby zawsze mieć kontrolę).

Jak śledzić moje zamówienie w SinDelantal?

Aby móc się uczyć jak moje zamówienie jest śledzone w SinDelantalWażne jest, aby wiedzieć, jak działa ta aplikacja, a to jest bardzo proste.

Zasadniczo wszystko, co musisz zrobić, aby go w pełni wykorzystać, to pobierz go z PlayStore lub jego oficjalna strona. Następnie utwórz swoją nazwę użytkownika, określając dane, o które proszą. Po wejściu do środka będziesz musiał przejść przez jego interfejs i kliknąć sklep, aby zobaczyć jego produkty i móc dodać je do koszyka.

Po wykonaniu tej czynności wystarczy kliknąć przycisk „Wyświetl koszyk”, a następnie skonfiguruj metodę płatności, aby zakończyć zamówienie (Mogą to być karty kredytowe lub debetowe, m.in. poprzez realizację kuponów, wpisanie lub dodanie kodu promocyjnego). Jeśli wszystko pójdzie dobrze, na ekranie powinien pojawić się czas oczekiwania, jaki zajmie doręczenie zamówienia przez dostawcę.

Jednak, aby móc śledzić swoje zamówienie i potwierdzać jego status, Musisz przejść do zakładki o nazwie „Zamówienia”, a stamtąd do aktualnie realizowanego zamówienia. Po jej wybraniu pojawi się okno, w którym można kliknąć na opcję „Śledź”, co spowoduje wyświetlenie mapy, na której będzie można zobaczyć trasę doręczyciela oraz czas oczekiwania.

Należy zauważyć, że są restauracje, które mają własny system dostawy, którego nie będziesz w stanie śledzić. Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie jest twoje zamówienie lub ile go brakuje, będziesz musiał skontaktować się z nim bezpośrednio lub z dostawcą i zapytać go.

Jak skontaktować się z restauracją lub dostawcą?

Ze wszystkim, co przeczytałem powyżej, wiesz już, jak śledzić moje zamówienie w SinDelantal, więc nadszedł czas, abyś jako uzupełnienie spojrzał na sposób, w jaki musisz zadzwonić do restauracji lub dostawcy w przypadku problemu, lub nie może podążać ścieżką zamówienia.

Aby skontaktować się z zakładem, w którym zamówiłeś produkty, musisz nacisnąć czerwony przycisk z nazwą „Porozmawiaj z restauracją”który pojawi się poniżej po złożeniu zamówienia. Spowoduje to wyświetlenie okna, w którym możesz swobodnie napisać, na czym polega problem, lub zapytać bezpośrednio, skąd pochodzi Twoje zamówienie (nie możesz wprowadzać zmian w zamówieniu ani usuwać produktów).

worek oryginalnego fartucha

Jeśli chcesz porozmawiać z dostawcą, Będziesz musiał poczekać, aż Twoje zamówienie będzie gotowe i zostanie Ci przydzielona osoba do dostawy. W takim przypadku na ekranie pojawi się nazwa wspomnianego dealera, a obok niego będzie przycisk „Czat”, który należy wcisnąć.

Ta czynność otworzy okno podobne do poprzedniego, w którym możesz napisać wszystko, co chcesz, i zapytać, skąd pochodzi Twoje zamówienie. Prawie zawsze dany dealer od razu Ci odpowiada.

Z kolei w przypadku nagłej potrzeby, która nie ma nic wspólnego ze śledzeniem zamówienia, a coś poważniejszego, wtedy możesz skontaktować się z telefonem obsługi klienta SinDelantal, tam rozwieją wszelkie wątpliwości.

I voila, teraz nie ma już nic więcej do nauczenia się, jak śledzić moje zamówienie w SinDelantal, więc Następną rzeczą do zrobienia jest przejście do oficjalnej aplikacji i zamów jedzenie w domu w SinDelantal, które dotrze bezpośrednio do domu, ponieważ również zasługujesz na przerwę.