Skip to content

Jak skontaktować się z Orange przez e-mail, telefon lub czat, niezależnie od tego, czy jesteś klientem?

30 de styczeń de 2022

Wszyscy zasługujemy na dobrą obsługę. Że służą nam na czas, że my udzielaj odpowiedzi i rozwiązań, wspieraj nas w wątpliwościach i ucz nas. Jest to jedna z cech i cech, które firma musi mieć, aby pozostać z nią powiązaną lub nadal korzystać z jej produktów i usług.

Jeśli jesteś klientem Orange i potrzebujesz pewnych informacji, a oni udzielają Ci odpowiedzi, pokażemy Ci, co możesz zrobić, aby móc się z nimi komunikować i zapewnić Ci bardzo dobrą obsługę. Choć komunikowanie się z operatorami komórkowymi i telefonicznymi to przygoda i niemal odyseja, dajemy Ci również kilka wskazówek, dzięki którym będziesz mógł cieszyć się doskonałym doświadczeniem. Wszystko to osiągniesz łatwo i szybko, jeśli będziesz podążać krok po kroku, który Ci podamy, abyś mógł komunikować się z Orange przez Internet.

Jak komunikować się z Orange przez telefon

Istnieje kilka numerów telefonów kontaktowych do obsługi klienta Orange, ale wszystko zależy od tego, jakim jesteś klientem, a nawet na jakie konkretne tematy chcesz porozmawiać.

  • Obsługa Klienta komercyjnego:

Ten kontakt jest nawiązywany, jeśli potrzebujesz jakichkolwiek informacji lub wynająć ofertę telefonii komórkowej, stacjonarnej i ADSL. Szczególnie Ten numer jest aktywny 24 godziny na dobę. numer kontaktowy to: 1414

  • Prywatna mobilna obsługa klienta:

Ten rodzaj obsługi klienta jest używany, gdy jesteś klientem korzystającym z telefonu komórkowego i potrzebujesz porady dotyczącej umowy, ale działa również w celu rozwiązania pewnego rodzaju problemu. Dzwoniąc pod numer: 1470 ze swojego telefonu komórkowego możesz skontaktować się z operatorami Orange.

  • Obsługa klienta dla ADSL i telefonii stacjonarnej:

Ten rodzaj obsługi klienta jest oferowany tym klientom Orange, którzy posiadają telefony stacjonarne i/lub ADSL i muszą się z nimi komunikować. Do komunikować się w ten sposób należy zadzwonić pod numer: 900 263 037.

  • Obsługa Klienta dla Firm:

Orange zapewnia również firmom wyspecjalizowaną Obsługę Klienta dla tych, którzy potrzebują rozwiać wątpliwości i wątpliwości lub potrzebują informacji na temat wszelkiego rodzaju problemy związane z umową lub telefonami komórkowymi za pośrednictwem: 1471.

Komunikuj się z orange przez e-mail lub z zagranicy

Jest inny sposób komunikacji i Odbywa się to za pośrednictwem strony internetowej firmy Orange. Za pośrednictwem tej witryny możesz przesyłać wszystkie swoje pytania, skargi, a nawet wątpliwości za pośrednictwem formularzy, które Orange umieścił na swojej stronie internetowej. Byłby to sposób „poprzez pocztę lub e-mail”, aby komunikować się z nimi i rozwiązywać problemy. Proszą nawet o wypełnienie serii danych w zależności od statusu klienta lub osoby niebędącej klientem, aby móc się z tobą skontaktować.

Jeśli jesteś klientem telefonu komórkowego, zalecamy wykonanie następujących kroków:

  • Najpierw wejdź do obszaru klienta Mój Orange.
  • Następnie należy przejść do zakładki informacyjnej i w menu po lewej stronie nacisnąć „Skontaktuj się z nami”

Jeśli jesteś klientem stacjonarnym lub ADSL:

  • Przejdź do obszaru Mój Orange.
  • Następnie musisz wybrać opcję „Pomoc” w menu po lewej stronie.
  • A potem musisz kliknąć „Skontaktuj się z nami

Inną kwestią, którą należy podkreślić, jest to, że na stronie internetowej można znaleźć katalog z określonymi numerami i e-mailami dla osób, które mają bardziej szczegółowe pytania lub problemy. Dobrze jest zawsze rozważyć wszystkie opcje kontaktu.

Inne sposoby komunikacji z Orange

Firma telekomunikacyjna Orange w ostatnich latach bardzo się rozwinęła, a nawet wyszła poza granice Hiszpanii. Dlatego jako firma udostępnili nowe środki komunikacji, które pozwolą na otrzymywanie informacji lub rozwiązywanie problemów poza granicami kraju. Oprócz możliwości pomagać ludziom osobiście w jednym z autoryzowanych ośrodków.

W sieci możesz zlokalizować według swojego GPS, które sklepy lub biura są najbliżej Ciebie i rozszerzyć ich dane kontaktowe. A w ramach opcji międzynarodowych możesz wybrać numer: +34 655 00 14 70 lub jeśli potrzebujesz pomoc w językach takich jak angielski, niemiecki lub francuski należy skontaktować się z: +34 695 911 900 w godzinach pracy od poniedziałku do piątku.