Wszyscy zasługujemy na dobrą obsługę. Że służą nam na czas, że my udzielaj odpowiedzi i rozwiązań, wspieraj nas w wątpliwościach i ucz nas. Jest to jedna z cech i cech, które firma musi mieć, aby pozostać z nią powiązaną lub nadal korzystać z jej produktów i usług.
Jeśli jesteś klientem Orange i potrzebujesz pewnych informacji, a oni udzielają Ci odpowiedzi, pokażemy Ci, co możesz zrobić, aby móc się z nimi komunikować i zapewnić Ci bardzo dobrą obsługę. Choć komunikowanie się z operatorami komórkowymi i telefonicznymi to przygoda i niemal odyseja, dajemy Ci również kilka wskazówek, dzięki którym będziesz mógł cieszyć się doskonałym doświadczeniem. Wszystko to osiągniesz łatwo i szybko, jeśli będziesz podążać krok po kroku, który Ci podamy, abyś mógł komunikować się z Orange przez Internet.
Jak komunikować się z Orange przez telefon
Istnieje kilka numerów telefonów kontaktowych do obsługi klienta Orange, ale wszystko zależy od tego, jakim jesteś klientem, a nawet na jakie konkretne tematy chcesz porozmawiać.
-
Obsługa Klienta komercyjnego:
Ten kontakt jest nawiązywany, jeśli potrzebujesz jakichkolwiek informacji lub wynająć ofertę telefonii komórkowej, stacjonarnej i ADSL. Szczególnie Ten numer jest aktywny 24 godziny na dobę. numer kontaktowy to: 1414
-
Prywatna mobilna obsługa klienta:
Ten rodzaj obsługi klienta jest używany, gdy jesteś klientem korzystającym z telefonu komórkowego i potrzebujesz porady dotyczącej umowy, ale działa również w celu rozwiązania pewnego rodzaju problemu. Dzwoniąc pod numer: 1470 ze swojego telefonu komórkowego możesz skontaktować się z operatorami Orange.
-
Obsługa klienta dla ADSL i telefonii stacjonarnej:
Ten rodzaj obsługi klienta jest oferowany tym klientom Orange, którzy posiadają telefony stacjonarne i/lub ADSL i muszą się z nimi komunikować. Do komunikować się w ten sposób należy zadzwonić pod numer: 900 263 037.
-
Obsługa Klienta dla Firm:
Orange zapewnia również firmom wyspecjalizowaną Obsługę Klienta dla tych, którzy potrzebują rozwiać wątpliwości i wątpliwości lub potrzebują informacji na temat wszelkiego rodzaju problemy związane z umową lub telefonami komórkowymi za pośrednictwem: 1471.
Jest inny sposób komunikacji i Odbywa się to za pośrednictwem strony internetowej firmy Orange. Za pośrednictwem tej witryny możesz przesyłać wszystkie swoje pytania, skargi, a nawet wątpliwości za pośrednictwem formularzy, które Orange umieścił na swojej stronie internetowej. Byłby to sposób „poprzez pocztę lub e-mail”, aby komunikować się z nimi i rozwiązywać problemy. Proszą nawet o wypełnienie serii danych w zależności od statusu klienta lub osoby niebędącej klientem, aby móc się z tobą skontaktować.
Jeśli jesteś klientem telefonu komórkowego, zalecamy wykonanie następujących kroków:
- Najpierw wejdź do obszaru klienta Mój Orange.
- Następnie należy przejść do zakładki informacyjnej i w menu po lewej stronie nacisnąć „Skontaktuj się z nami”
Jeśli jesteś klientem stacjonarnym lub ADSL:
- Przejdź do obszaru Mój Orange.
- Następnie musisz wybrać opcję „Pomoc” w menu po lewej stronie.
- A potem musisz kliknąć „Skontaktuj się z nami”
Inną kwestią, którą należy podkreślić, jest to, że na stronie internetowej można znaleźć katalog z określonymi numerami i e-mailami dla osób, które mają bardziej szczegółowe pytania lub problemy. Dobrze jest zawsze rozważyć wszystkie opcje kontaktu.
Inne sposoby komunikacji z Orange
Firma telekomunikacyjna Orange w ostatnich latach bardzo się rozwinęła, a nawet wyszła poza granice Hiszpanii. Dlatego jako firma udostępnili nowe środki komunikacji, które pozwolą na otrzymywanie informacji lub rozwiązywanie problemów poza granicami kraju. Oprócz możliwości pomagać ludziom osobiście w jednym z autoryzowanych ośrodków.
W sieci możesz zlokalizować według swojego GPS, które sklepy lub biura są najbliżej Ciebie i rozszerzyć ich dane kontaktowe. A w ramach opcji międzynarodowych możesz wybrać numer: +34 655 00 14 70 lub jeśli potrzebujesz pomoc w językach takich jak angielski, niemiecki lub francuski należy skontaktować się z: +34 695 911 900 w godzinach pracy od poniedziałku do piątku.