Skip to content

Jak otrzymywać powiadomienia z telefonu komórkowego na Fitbit, jeśli nie dotrą? (Przykład)

19 de luty de 2021

Jedną z najbardziej przydatnych funkcji jest możliwość otrzymuj powiadomienia na Fitbit z telefonu komórkowego, ale jest możliwe, że jeśli jesteś nowym użytkownikiem, nie wiesz, jak je skonfigurować, a także, że z jednej chwili przestały do ​​ciebie docierać.

W tym sensie istnieje kilka powodów, dla których pojawia się drugi scenariusz, równie łatwy do sprawdzenia, jak do rozwiązania, jeśli uważnie zastosujesz się do przewodnika krokowego, który zobaczysz poniżej.

Sprawdź ustawienia telefonu komórkowego

Pewne awarie podczas otrzymywania powiadomień telefonu bezpośrednio na Fitbit są spowodowane pewnymi zmianami w konfiguracji smartfona, dlatego najprostszym rozwiązaniem jest weryfikacja i zmiana dowolnego z nich.

Dystans

Powiadomienia w Fitbit nie pojawią się, jeśli sparowany telefon nie znajduje się w zakresie odległości ustalonym przez producentów, to znaczy oba urządzenia muszą być oddzielone maksymalnie o 9 metrów.

Tylko nowe rozmowy

Kiedy prowadzisz otwartą rozmowę na telefonie komórkowym, powiadomienia z tym związane nie dotrą do urządzeniaTa funkcja uruchamia się tylko i ostrzega o nowych nieprzeczytanych wiadomościach.

Tryby specjalne

Po włączeniu trybów pracy, takich jak „Nie przeszkadzać”, powiadomienia w Fitbit przestaną docierać do momentu odłączenia. Dotyczy to również trybu „Jazda” lub dobrze znanych „Cichych godzin”.

Więcej niż jedno połączenie Bluetooth

Jeśli istnieje więcej niż jedno urządzenie połączone przez Bluetooth z telefonem komórkowym, możliwe jest, że powstał konflikt i nie można ich używać równolegle. W ten sposób, połączenie z Fitbit mogło spaść.

Ale sprawdzenie tego jest bardzo łatwe, wystarczy sprawdzić odpowiednie ustawieniaczyli opcja „Aktywuj widget powiadomień” (w aplikacji Fitbit), tryb „Zawsze połączony” oraz uprawnienia do pracy w tle. Możliwe jest również połączenie dwóch urządzeń przez Bluetooth na telefonie z Androidem.

Aktualizacje i synchronizacja

Jeśli Twoje urządzenie było synchronizowane, ten proces prawdopodobnie powoduje opóźnienie powiadomień lub ich nie dotarcie. Tak samo jak ulepszenia, odpowiednio, po zakończeniu modernizacji, Musisz ponownie uruchomić telefon i ponownie skonfigurować ostrzeżenia.

Inne rozwiązania, dzięki którym powiadomienia w Fitbit docierają z telefonu komórkowego

Jeśli po odrzuceniu poprzednich punktów nadal nie otrzymujesz powiadomień w Fitbit z telefonu komórkowego, możesz postępować zgodnie z tą procedurą rozwiązywania problemów, dzięki której na pewno rozwiążesz swój problem. Możesz nawet sprawdzić, czy tryb Nie przeszkadzać nie jest włączony i blokuje powiadomienia.

1- Sprawdź, czy ostrzeżenia są skonfigurowane

Pierwszym krokiem jest upewnienie się, że powiadomienia są poprawnie skonfigurowane, aby urządzenia mogły otrzymywać te powiadomienia. Osiąga się to głównie aktualizowanie sprzętu i postępując zgodnie z odpowiednimi instrukcjami.

2- Wykonaj wymuszone zamknięcie Fitbit

Następnie musisz wymusić zamknięcie aplikacji, którą trzymasz zainstalowaną na swoim smartfonie, a następnie przystąpić do jej ponownego otwarcia i wykonania odpowiednich synchronizacji z mechanizmem.

3- Zresetuj Bluetooth

Aby to zrobić, przejdź do „Ustawień” telefonu i sekcji „Bluetooth”. Teraz w tej sekcji musisz wyłączyć funkcję i odczekać co najmniej 10 sekund przed ponownym aktywowaniem.

niebieski sygnał zegara serca

Na koniec, po włączeniu połączenia, musisz zsynchronizować swoją jednostkę mobilną z urządzeniem Fitbit, które chcesz sparować, aby otrzymywać różne powiadomienia.

4- Fitbit musi również zostać ponownie uruchomiony

Jako jeden z ostatnich kroków powinieneś łatwo wyłączyć i ponownie włączyć Fitbit, pamiętaj, aby zrobić to zgodnie z instrukcjami wskazanymi przez producenta. A kiedy się rozpocznie, będziesz musiał powtórzyć parowanie urządzenia.

5- Zaktualizowane powiadomienia

Otwórz aplikację Fitbit na swoim smartfonie i kliknij zakładkę „Dzisiaj”, a następnie ikonę Twojego zdjęcia „Profil”, aby w końcu uzyskać dostęp do sekcji „Powiadomienia”.

W jej ramach musisz dezaktywować wszystkie powiadomienia i przystąpić do ponownego uruchomienia urządzenia. Po zakończeniu będziesz musiał ponownie otworzyć aplikację i aktywować powiadomienia w tej samej sekcji, na koniec, zsynchronizuj urządzenia.

dołącz do naszego kanału telegram