Skip to content

Jak łatwo połączyć moją stronę na Facebooku z moim kanałem YouTube (przykład)

15 de luty de 2021

Jeśli jesteś twórcą treści w sieci, możesz być zainteresowany nauką jak łatwo połączyć swoją stronę na Facebooku z kanałem YouTube.

youtube Jest to jedna z najczęściej używanych platform w Internecie do przeglądania i udostępniania filmów, w rzeczywistości jej średnia liczba odwiedzin to 2,5 miliarda widzów dziennie. Średnio jedna trzecia internautów często korzysta z tej platformy, obecnych w ponad 88 krajach.

Właśnie dlatego twórcy treści w większości umieszczają wideo lub zwiastun na początku swojego kanału, udostępniają wszystkie swoje treści za pośrednictwem tej ogromnej platformy i są znani jako YouTuberzy.

Powszechnie wiadomo, że wyświetlenia w mediach społecznościowych od twórców treści są bardzo ważne, ponieważ może to zwiększyć liczbę wyświetleń Twoich filmów,

W ten sposób, Facebook Jest jednym z najbardziej istotnych, ponieważ do 2017 roku osiągnął liczbę 2 miliardów użytkowników. Liczba, która rośnie każdego dnia, ponieważ wiele osób udostępnia i szuka informacji w tej popularnej sieci społecznościowej.

Po co łączyć swoją stronę na Facebooku z kanałem YouTube?

W zależności od tego, jaki jest Twój cel, aby połączyć swój kanał youtube z twoją stroną Facebook znajdziesz różne zalety. Z jednej strony, jeśli chcesz zarabiać na filmach na swoich kanałach YouTube lub zarabiać na oglądaniu, musisz wiedzieć, że koszt na Facebooku jest znacznie niższy niż na YouTube.

Ale zaletą jest to, że wyobrażanie sobie Facebook żąda minimum 3 sekund, a YouTube 30 sekund jest liczone.

To, w połączeniu z tym, że filmy na Facebooku działają automatycznie, można policzyć wiele wyświetleń, które nie przyciągają uwagi widza.

A jeśli chcesz zwiększyć liczbę reprodukcji swoich filmów na swoim kanale YouTube, bardziej wskazane jest udostępnianie małych klipów promujących Twoje treści na Facebooku.

Ma to na celu przyciągnięcie odbiorców tej sieci społecznościowej do Twojego kanału YouTube i skonsumowanie całej zawartości.

Jeśli to drugie jest Twoim przypadkiem, najlepiej, żeby Twój filmy promocyjne być krótkie, około 60 sekund, więc przyda się w innych sieciach. W obu przypadkach znajdziesz zalety, po prostu musisz jasno określić swój cel, a następnie zastosować najlepszą strategię, w zależności od przypadku.

Połącz swoją stronę na Facebooku ze swoim kanałem YouTube
Okno kanału YouTube

Aby rozpocząć łączenie kont, musisz uzyskać dostęp do swoich kont z przeglądarki, zarówno na Facebooku, jak i YouTube. Skopiuj, wklej i uzyskaj dostęp do następującego adresu https://www.facebook.com/youtubetabapp/. Po wejściu na fanpage aplikacji wciśnij przycisk Użyj aplikacji.

W przeglądarce otworzy się nowa zakładka, w której należy zaznaczyć swój fanpage i kliknąć przycisk Dodaj zakładkę strony.

Po około 5 sekundach automatycznie przekieruje Cię na wybrany przez Ciebie fanpage, zobaczysz plik Karta YouTube dodany do górnego paska.

Następnie musisz skonfigurować opcje, takie jak dodanie Twój identyfikator kanału YouTube, kopiując link z karty kanału.

Wypełnij formularz i naciśnij przycisk Zapisz konfigurację. Czasami prosi Cię o dostęp do Twojego kanału YouTube w celu nadania odpowiednich uprawnień.

Najnowszy film opublikowany na Twoim kanale YouTube automatycznie zacznie się wyświetlać pod miniaturami poprzednich. Możesz skonfigurować filmy, które mają być wyświetlane, klikając Dodatki Opcje i wybierając odpowiednią opcję dla swojej strony.

Jeśli chcesz zmienić kolejność, w jakiej zakładki aby YouTube wyświetlił się jako pierwszy, wystarczy przejść do opcja Więcej.

Na tej liście wybierz opcję Zarządzaj kartami, ułóż je w żądanej kolejności i naciśnij przycisk Zapisz, a zobaczysz zmiany. Zastosuj kroki i wskazówki zawarte w tym artykule w praktyce i zacznij udostępniać swoje treści za pośrednictwem tych dwóch platform.

dołącz do naszego kanału telegram