Wielokrotnie, gdy dokonujemy zakupu osobiście lub online, produkt nie odpowiada temu, co oferuje lub jego cechy mają wadę. Tu musimy wracać do sklepu i zażądać reklamacji lub zwrotu pieniędzyn.
Wtedy ci pokażemy jak anulować zamówienie Walmart i jak dokonywać zwrotów w przypadku niezadowolenia z zakupu lub zakupionego produktu.
Jak zgłosić roszczenie o zwrot zakupu do Walmart, jeśli jestem daleko od sklepu, w którym go kupiłem?
Reklamacje i zwroty można składać za pośrednictwem oficjalna strona Walmart lub aplikacja, coś podobnego do systemu, który Mercado Libre wdraża przy Twoich zakupach, ale do tego konieczne jest rozpoczęcie procesu zwrotu mając mniej niż 14 dni od zakupu zakupu, chociaż zdarzają się artykuły, które mają 90 dni złożyć reklamację.
Musisz mieć zdjęcia produktu, który zostanie wybrany do zwrotu, chociaż ma to na celu zachowanie go do własnej rejestracji. Do zapakuj przedmiot do zwrotu i wymiany lub zwrotu i zwrotu pieniędzy, upewnij się, że jest dobrze zapakowany i zawiera wszystkie dokumenty zakupu.
Następnie użyj pliku etykieta wysyłkowa Walmart dostarczone przez jakiegoś sprzedawcy. Postępuj zgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez pracownika Walmart, aby uzyskać prawidłową procedurę zwrotu.
Jeśli przedmiot dotrze uszkodzony, z jakąkolwiek wadą lub nie ma kompletnych wymaganych dokumentów, to zostaną odrzucone do zwrotu lub zmień. Po przeprowadzeniu prawidłowej procedury zwrotu, pełny zwrot kosztów zakupu zostanie dokonany w okresie od 7 do 10 dni.
Jak anulować zamówienie lub zwrócić produkt w Walmart?
Walmart ma politykę zwrotów na wypadek, gdyby klient nie był w pełni zadowolony z zakupu lub zamówienia. Tę procedurę można wykonać za pośrednictwem strony Walmart, aplikacji lub osobiście w sklepie lub Supermarket Walmart, w którym dokonano zakupu.
Ten sam musi okazać dowód zakupu oryginalnego w sklepie Walmart. W przypadku, gdy chcesz dokonać zwrotu za pośrednictwem aplikacji; lub z oficjalnej strony sklepu to musi podać numer zamówienia lub pokwitowanie.
Jeśli nie masz oryginalnego paragonu lub numeru zamówienia, Walmart ma system wyszukiwania zakupów dokonanych przy użyciu numeru karty kredytowej lub debetowej; odpowiadający klientowi lub e-mail i numer telefonu Na rozkaz.
Polityka zwrotów firmy Walmart stanowi, że zakupione pozycje, niezależnie od tego, czy są to żywność, czy inne rodzaje przedmiotów, w przypadku niezadowolenia otrzymują wymiana tego samego lub zwrot pieniędzyBędzie to zależało od metody płatności, jaką wybrał klient, jeśli dokonał płatności czekiem, płatnością kartą kredytową lub debetową, między innymi za pośrednictwem platformy PayPal.
Jeśli chodzi o anulowanie zamówienia, można je anulować tylko wtedy, gdy wysyłka nie została jeszcze zrealizowana. W ramach konta użytkownika na stronie lub w aplikacji Walmart należy zlokalizować swoje zamówienie i wybrać opcję „szczegóły zamówienia”; Y anuluj, jeśli nie zostało jeszcze wysłane. W przeciwnym razie należy zadzwonić do jednej z linii obsługi klienta Walmart; z podanym numerem zamówienia i anuluj to.
Ile mam czasu na zwrot zamówienia w Walmart?
Polityka firmy Walmart określa różne okresy czasu, w których można zwrócić produkt. Przedmioty natury, jak każdy rodzaj roślin, ma termin 1 rok złożenia deklaracji.
Zwrot sprzętu technologicznego wynosi 14 dni. Przesyłki elektroniczne mają do 30 dni na złożenie reklamacji. Plik napoje alkoholowe i tytoń Można je zwrócić tylko do sklepu, w którym zostały zakupione i muszą być zapieczętowane.
Istnieje również seria artykułów, dla których sieć Walmart nie oferuje zwrotu pieniędzy. Dozwolona jest tylko ich zmiana, między innymi nadmuchiwane materace lub dmuchane materace, sprzęt medyczny taki jak kule, chodziki.