Skip to content

Do czego służy, do czego służy i jak działa Google Correlate w pozycjonowaniu?

3 de marzec de 2021

Wielu z nas je uwielbia narzędzia wirtualne dostarczane przez różne przeglądarki. Z tego powodu wielu profesjonalistów przeprowadza cyfrowe strategie marketingowe, dzięki czemu mamy wiele sposobów pracy na tej platformie. Dlatego Google zawsze proponuje różne typy narzędzi i funkcji na naszą korzyść. Tak jest w przypadku Google Correlate dla SEO

To narzędzie jest niezbędne, aby pomóc nam być widocznym w sieci. Śmiało, w tym poście powiemy Ci, czym jest Google Correlate, jak to działa i do czego służy.

Co to jest Google Correlate?

Jest narzędzie, które ułatwi Ci bezpieczne wyszukiwanie z określonych tematów stworzonych przez różnych użytkowników Google w określonym przedziale czasu. Jednak ta eksploracja jest wykonywana nie tylko za pomocą słów kluczowych, ale możesz między innymi stworzyć kompendium porównawcze.

Również możesz indywidualnie przeglądaj dane wyszukiwanie a tym samym porównaj je z własnymi danymi, które posiadasz w swojej firmie. Ponadto dane te będą nie tylko tym, co daje nam Google, ale można je porównać globalnie, kiedy przeszukiwali określony temat. W ten sposób odkryjesz upodobania i zainteresowania wielu użytkowników.

Po co to jest?

To narzędzie jest używane do pokazać korelację między wzorcami wyszukiwania. Wpisując kluczową frazę, która cię interesuje, filtrujesz czas, eksplorujesz iw ten sposób będziesz obserwować wyszukiwania, które przeszły największą ewolucję.

To też ci pomoże znajdź słowa kluczowe podobne do tych, które wprowadzasz. W tym momencie czasami znajdziesz słowa, które nie mają nic wspólnego z tym, czego szukasz, ale ponieważ istnieje doskonała korelacja, zobaczysz je odzwierciedlone w twojej eksploracji. W takim przypadku powinieneś odrzucić te, które nie są związane z twoim wyszukiwaniem.

Ponadto to narzędzie pomoże Ci zobaczyć dane jak nigdy dotąd, więc możesz podjąć decyzję na podstawie danych, które zostaną do Ciebie rzucone. Możesz także oprzeć kampanie Google Ads z większą dokładnością wyszukiwania; Dzięki słowom kluczowym dostarczonym przez Google Correlate będziesz mógł dodać je do treści SEO na swojej stronie.

Jak działa Google Correlate?

Jego rolą jest pomoc zamienić słowa w osie czasu, aby zbudować listę wyszukiwań, z którymi możesz się odnosić i porównywać. W ten sposób wynik ten można wykorzystać jako strategię marketingu cyfrowego lub jako strategię SEO w Twojej firmie.

Ponadto główną funkcją Google Correlate jest skłonienie różnych użytkowników do stworzenia łańcucha osi czasu, a tym samym do porównania innych poszukiwań w Google w celu lepszego pozycjonowania.

Generowanie w ten sposób słów kluczowych u użytkowników, których mogą używać do tworzenia czegoś, co Twoim zdaniem jest interesujące dla internautów. Google Correlate poda wartości korelacji w zakresie od 0 do 1; gdzie 0 oznacza brak podobieństwa, a 1 oznacza maksymalne podobieństwo.

Należy zauważyć, że to narzędzie wykorzystuje rozszerzenie Asymetryczny algorytm haszowania i SSN dla równowagi między dokładnością a szybkością wyników wyszukiwania. Użyj również korelacji Pearsona, aby porównać dane zapytania.

wykres seo w google

Inną funkcją jest to, że to narzędzie nam umożliwia zawiera wykresy postępu w okresie, który ustawisz na wyszukiwanie. Oznacza to, że im bardziej podobne są wykresy, tym większa korelacja wyszukiwania.

Zalecamy używanie tego narzędzia Google Correlate do mieć masowe wyszukiwanie słów kluczowych W ten sposób, znajdując te najczęściej używane terminy, możesz rozwinąć swój marketing cyfrowy lub strategię SEO. Przekaż nam swoją opinię, która jest bardzo cenna, i podziel się tą informacją z rodziną lub przyjaciółmi.

dołącz do naszego kanału telegram