Skip to content

Dlaczego ustanowiono przepisy regulujące przekazy podprogowe w reklamach?

4 de marzec de 2021

Przekazy podprogowe to elementy, które składają się na różne byty otaczające ludzi w ich codziennym życiu, w tym reklamy, które chcą promować zakup określonego produktu.

Dzieje się tak, ponieważ pomysły przekazywane za pośrednictwem reklam i reklam są odpowiedzialne za dostarczyć wiadomość grupie przeglądającej Twoje treści, aby zachęcić ich do pewnego stopnia zainteresowania lub realizacji dobrowolnego działania.

Tak jak przekazy podprogowe są powszechne w reklamach, tak są one również rozpowszechniane w reklamach radiowych i telewizyjnych, a nawet można je znaleźć w słynnych powieściach, filmach i serialach, które ogląda się dzień po dniu.

Dlatego z upływem czasu nie próbowano tego zabronić, a raczej regulować wielkość przesyłanych wiadomości ludziom, aby kontynuować marketing produktów bez przytłaczania społeczności widzów impulsami.

Jakie były narodziny przekazów podprogowych?

Wiele lat temu, gdy branże stawały się pionierskimi źródłami dochodów ekonomicznych dla wielu krajów, w szczególności była jedna marka, której sprzedaż drastycznie spadła.

Z tego powodu właściciel firmy podjął decyzję o promowaniu znaczenia sprzedaży swojego produktu poprzez przyjemne reklamy, które były przekazywane za pośrednictwem radio i telewizja.

Żaden z tych widzów nie wiedział, że ten kupiec zaprojektował swoją propagandę załadowane wiadomościami podprogowymi, który zachęcił do zakupu produktu że zaoferował je ze swoich sklepów.

Z tego powodu przeprowadzono kilka badań, które analizują pojemność tych konkretnych wiadomości modyfikować ludzkie myślenie, prowadząc go w ten sposób do wykonania określonej czynności, zadania lub zakupu.

Powody, dla których przekazy podprogowe zostały uregulowane

Jak wspomniano powyżej, w różnych systemach transakcyjnych zaimplementowano tę funkcję rozpowszechniania produktów, aby znacznie poprawić sprzedaż.

Jednak pod koniec 1900 roku zapadła decyzja regulować przesyłanie tego typu treści, bez potrzeby jej uciskania, aby organizacje nie straciły korzyści, jakie zapewnia.

Jednak głównym powodem, dla którego ten rodzaj transmisji jest w znaczący sposób kontrolowany, jest ładunek wpływu, jaki może on wywołać u młodych ludzi i dorosłych, co jest potencjalnie niebezpieczne, ponieważ treść przekazów podprogowych jest nieznana i podżeganie, które wywołują poprzez Twoje reklamy.

podprogowe produkty reklamowe

Wyraźnym tego przykładem są reklamy przemysłu tytoniowego i alkoholowego, które były wcześniej emitowane w telewizji, które zostały zakazane w znacznej liczbie krajów ze względu na ciągłe zachęcanie do zażywania i korzystania z tego typu narkotyków.

Jakie rodzaje praw są odpowiedzialne za moderowanie podprogowych wiadomości przesyłanych przez sieci komunikacyjne?

Z dowolnego miejsca na świecie Federalna Komisja Łączności zajmuje się oceniać treść i jakość produktów reklamowanych za pośrednictwem istniejących obecnie sieci komunikacyjnych.

Ponieważ obecnie nie wykazano skuteczności, z jaką przekaz podprogowy działa podświadomość ludzi, konieczne jest umiarkowane ich użycie, aby uniknąć tego typu prowokacji w młodej populacji, takiej jak dzieci i młodzież.

Bardzo powszechnym zastosowaniem są organizacje, które reklamują słodycze, desery lub podobne przekąski, ponieważ zachęcają do kupowania tego rodzaju ciast, ponieważ reklama jest odpowiedzialna za wywołanie apetytu u tych, którzy ją oglądają.

Dlatego każda firma, firma i organizacja, która chce wdrożyć zestaw komunikatów podprogowych w ramach promocji swojego produktu, powinna wiedzieć, że może postępuj oszczędnie i nadal osiągaj cel przekazuPonieważ przekroczenie limitu lub bardzo wyraźne wskazanie celu może spowodować problemy prawne.

dołącz do naszego kanału telegram