Skip to content

Dlaczego nie mogę zamówić lub zaplanować przejazdu w aplikacji Uber? – Ostateczne rozwiązanie

5 de kwiecień de 2021

Uber to prywatna firma transportowa, z którą jest to możliwe zamawiać przejazdy w aplikacji Uber, aplikacja mobilna. To tak, jakbyśmy mieli uniwersalną taksówkę, która zabierze nas w dowolne miejsce, o ile zapłacimy kwotę wymaganą przez aplikację Uber.

Gdy chcemy zamówić przejazdy Uberem, po prostu wchodzimy do aplikacji i stamtąd kontaktujemy się z kierowcą, który przyjedzie po nas jak najszybciej po nas i zawiezie do miejsca docelowego. Ale czasami nie możemy zamówić ani zaplanować wycieczki, i tutaj wyjaśniamy, dlaczego.

Dlaczego nie mogę zamówić ani zaplanować przejazdu w aplikacji Uber?

Proces korzystania z aplikacji Uber jest bardzo łatwy i szybki, nie wymaga dogłębnej wiedzy zamów lub zaplanuj przejazd z Uberem. Wystarczy zainstalować aplikację Uber, aby zacząć z niej korzystać i dotrzeć do naszych miejsc docelowych w najłatwiejszy i najwygodniejszy sposób.

Jednak w niektórych sytuacjach proces zamawiania przejazdu nie może nastąpić, ponieważ aplikacja nie pozwala na to klientowi w aplikacji Uber, więc nie może on używać aplikacji do tego, czym naprawdę jest: aby dotrzeć do celu za pomocą prywatny system transportu.

Przyczyny tego problemu są różne, może to być nawet coś łatwego do rozwiązania jako błąd w tej samej aplikacji, dla której nie możesz nic zrobić. Najczęstszą przyczyną tego problemu jest oczekująca płatność, czasami możemy dostać „karierę” bez płacenia pełnej kwoty, więc jest konto oczekujące.

Inną przyczyną jest to, co dzieje się w kilku krajach Aplikacja Uber jest niedostępnapotwierdzające oczywiście brak możliwości korzystania z aplikacji.

Czasami nie ma dostępnych kierowców, być może ze względu na godzinę lub po prostu krótki czas, a kierowcy są bardzo daleko. W innych przypadkach ten problem może wystąpić z powodu odrzucona płatność.

Jakie jest ostateczne rozwiązanie problemu zamawiania lub planowania przejazdu w aplikacji Uber?

Podobnie jak poprzednie, możesz nie być w stanie poprosić o wycieczki w aplikacji Uber z innych powodów, takich jak brak potwierdzony adres e-mail lub numer telefonu na swoim koncie Uber.

Rozwiązanie wszystkich tych problemów zależy od ich przyczyny. W tym sensie musimy znaleźć sposób, aby dowiedzieć się, jaki jest powód tej niedogodności, która nie pozwala na zamówienie wycieczki w aplikacji Uber.

Jeśli przyczyną Twojego problemu jest oczekująca płatność, to jesteś winien zapłacić zaległą kwotę przy następnej podróży, akceptując dopłatę do kwoty ustalonej przez kierowcę za ten nowy przejazd.

Musisz się dowiedzieć czy Uber ma swoje usługi w Twoim kraju, a także jeśli w twoim obszarze geograficznym jest on nieaktywny i dostępny, na przykład sprawdzanie, czy w określonych godzinach są kierowcy. Jeśli problem wynika z odrzucenia płatności, powinieneś go naprawić, dodając inne metody płatności do swojego konta.

Jest również zalecane potwierdź lub zweryfikuj konto klienta Uber, niezależnie od tego, czy jest to konieczne, czy nie, i dzięki temu mają większe zaufanie jako użytkownik.

Jak w prosty sposób zamawiać przejazdy w aplikacji Uber?

Obsługa Ubera jest właściwie niezwykle prosta, wystarczy wejść do aplikacji i stamtąd wyszukać kierowcę, który jest w pobliżu i ustawić aktualną lokalizację geograficzną z celem, do którego chcesz dotrzeć.

zaplanuj przejazd Uber z telefonu za pomocą aplikacji

Następnie kierowca zaoferuje opłatę za przejazd, a klient zdecyduje, czy ją wziąć, czy zostawić. Zwykle jest mały negocjacje między obiema stronami, a kilku klientów jest przyzwyczajonych do obniżania ceny, jaką mogą zapłacić, aby trochę zaoszczędzić.

Być może kierowca chce i może uzyskać dostęp, jednak ten również ma tendencję do negocjacji i robi to według twojej wygody.

Niezależnie od tego prawda jest taka, że ​​sterowniki Ubera wymagają weryfikacji czyni ich zaufanymi użytkownikami, a korzystanie z tych usług przez aplikację Uber jest jednym z najbezpieczniejszych.

dołącz do naszego kanału telegram