Skip to content

Skąd pochodzi DIDI i jak zaczęła się jego historia?

2 de marzec de 2021

Prawdopodobnie wielu nie wie o tym zbyt wiele DiDi i jego historia; firma, która ma swoje korzenie w Chinach i gdzie udało jej się zlikwidować Ubera pod każdym względem, odkąd uzyskała 35 000 milionów dolarów.

Technologia Didi Chuxing to firma zajmująca się transportem. W ten sam sposób, w jaki działają inne firmy jak Uber czy Cabify. Właśnie tym jest DiDi, aplikacja, która jest odpowiedzialna za ułatwienie transportu osobom, które muszą przemieszczać się z jednego miejsca do drugiego po zbyt niskiej cenie i zatrudniają wiele innych osób, które są kierowcami DiDi.

Chociaż dominuje w całych Chinach, stosunkowo niedawno firma chciała rozszerzyć działalność na Amerykę Łacińską, co jest realizowane stopniowo, ale już przynosi pozytywne wyniki.Czy DiDi zdetronizuje Ubera??

DIDI i jego historia

Twórcą DiDi jest Cheng wei którzy po wielu latach pracy w dziale płatności mobilnych Alipay i Alibaba postanowił założyć własne biuro podróży. W 2012 roku stworzył DiDi, który ma koncepcję dość podobną do tego, czym jest Uber i reszta alternatyw.

W tym czasie Uber zdominował rynek chiński i Wei prawdopodobnie nie miał pojęcia, co osiągnie dzięki DiDi. Ambitny projekt, ale niełatwy do zrealizowania.

Firma zainwestowała 15 milionów dolarów od Tencent. Początkowo rywalizował z Kuaidi Dache. Kolejna firma, która miała inwestycje od Alibaba Group.

Przez długi czas rywalizacja była dość wyrównana. Obie firmy otrzymały znaczne inwestycje do czasu zawarcia porozumienia o połączeniu, po tym, jak narodził się Didi Kuaidi. Po połączeniu firma rozwijała się imponująco pod każdym względem, stając się tymi, którzy zdominowali rynek.

DiDi vs Uber

Uber próbuje konkurować z DiDi w 2015 roku. Jednak rok później firma poinformowała, że ​​konkurencja została przegrana, ponieważ firma traciła ponad 1 miliard rocznie, aby móc poradzić sobie z DiDi.

Po tym DiDi przejmuje chiński oddział Ubera za 35 miliardów dolarów. Uber przejął 5,89% akcji spółki. To wszystko, co zrobiła, to dalsze potwierdzenie pozycji DiDi na rynku i przeniesienie go na szczyt w sposób, którego nikt by sobie nie wyobrażał. Ale temu wszystkiemu towarzyszy strategia niskiej ceny, jeśli chcesz wiedzieć, jak to zrobili, spójrz na ten post i dowiedz się.

podróżuj wygodnie z didi

DiDi i jego historia dla świata

Pomimo tego, że DiDi dominuje w Chinach, dopiero stosunkowo niedawno ogłoszono, że zacznie działać w Meksyk, Japonia, Australia, Chile i Kolumbia. W związku z tym plany ekspansji tej spółki są już na stole i być może w ciągu najbliższych kilku lat będzie ona dostępna w innych krajach.

Jakby tego było mało, firma inwestuje w różnych konkurentów, aby zdobyć więcej użytkowników i uzyskać większy dochód. Obecnie szacuje się, że cena firmy to około 50 000 mln dolarów.

Różne rodzaje usług

Aplikacja ma sekcję, w której możesz wybrać rodzaj usługi, którą chcesz. Możesz iść DiDi Express lub DiDi Premier którym możesz wybrać samochód, którym chcesz podróżować, jeśli jesteś naprawdę wymagający w tym zakresie.

Ma również inną alternatywę o nazwie DiDi Luxe z bardzo doświadczonymi kierowcami i wysokiej klasy samochodami. Chociaż ta usługa koncentruje się na długich podróżach i należy je planować z dużym wyprzedzeniem.

Krótko mówiąc, DiDi zaczęło się jako dość prosta, ale funkcjonalna usługa, która stopniowo nie tylko się rozwijała, ale także stała się liderem w Chinach. Teraz pozostaje zobaczyć, co przyniesie przyszłość dla reszty świata. Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie znajduje się DiDi w różnych częściach świata, zapoznaj się z naszą niedawną recenzją i dowiedz się, jak daleko zaszła.

dołącz do naszego kanału telegram