Skip to content

Jak wyszukiwać słowa kluczowe za pomocą bezpłatnego narzędzia Google Trends (przykład)

23 de marzec de 2021

Google LLC to firma założona 4 września 1998 r. Przez Larry’ego Page’a, Sergeia Brina, a jej obecność na rynku zmieniła nasze życie dzięki wyszukiwarce, e-mailowi ​​(Gmail), przeglądarce (Chrome) i platformie wideo (Youtube); Jednak ta amerykańska firma międzynarodowa oferuje nam inne rodzaje bardzo przydatne narzędzia, jak Trendy.

Co to są Trendy Google?

Google Trends to darmowe narzędzie, które służy do poznania słów kluczowych lub frazy najczęściej używane w Twojej wyszukiwarce, które są szeroko stosowane na świecie w celu poprawy pozycjonowania SEO i silnego odniesienia do tego, co ludzie lubią w określonym temacie; stąd ważne jest, aby wiedzieć, jakie są najlepsze słowa kluczowe związane z danym tematem.

Co to są słowa kluczowe?

Są to małe grupy słów, które składają się na zdanie lub fraza, której ludzie używają do wyszukiwania i które generują więcej kliknięć, aby przyciągnąć uwagę internautów; Dlatego są szeroko stosowane w obszarze marketingu produktów i SEO (osoby zajmujące się optymalizacją wyszukiwarek).

Jak wyszukujesz słowa kluczowe w Trendach Google?

Google Trends to bardzo przydatne narzędzie, a także bardzo łatwe w użyciu, idealny dla tych, którzy muszą zdefiniować strategie rynkowe w oparciu o najczęściej używane przez ludzi słowa kluczowe, także w celu optymalizacji treści bloga czy serwisu internetowego w celu poprawy jego pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych.

Musimy pamiętać, że Google segmentuje wszystkie swoje dane i statystyki według kraju, ponieważ wyszukiwania i zainteresowania ludzi są różne w każdym z nich region; dlatego liczba kliknięć i skuteczność słowa kluczowego różnią się w zależności od obszaru, dlatego ważne jest, aby jasno określić, w którym kraju powinniśmy znać najlepsze słowa kluczowe.

Pierwszy Wchodzimy z dowolnej przeglądarki na adres https://trends.google.com/trends/ i od razu zobaczymy wyszukiwarkę w centralnej części; W prawej górnej części znajduje się pole wyboru oznaczone Stany Zjednoczone, jeśli naciśniemy strzałkę (↓), zobaczymy lista wszystkich krajów.

Wybieramy interesujący nas kraj oraz w ramach centralnej wyszukiwarki, umieściliśmy słowa kluczowe które naszym zdaniem mogą generować wyszukiwania, a nawet trendy; Na przykład, jeśli chcemy promować kurs gotowania, najbardziej logicznymi słowami kluczowymi na początek może być właśnie klasa kucharska. Więc zakładamy je i naciskamy Wchodzić albo ikona lupy.

Trendy Google pokażą nam wszystko, co dotyczy tych słów kluczowych, wyróżnionych kolorem niebieskim i zobaczymy wykres z liczbą kliknięć że miał przez rok; Możemy zmienić czas, a nawet posegmentować wyniki według wybranej kategorii (na przykład zdrowie lub żywność i napoje) oraz rodzaju wyszukiwania (sieć, obrazy, filmy z YouTube itp.)

wyszukiwarka słów kluczowych

U góry ekranu zobaczymy 4 pola wyboru do zastosowania filtry wyszukiwania, a grafika natychmiast dostosuje się do tego, co umieścimy; Poniżej przedstawiono dwie sekcje: Tematy pokrewne i Powiązane zapytania, obie są przydatne, ponieważ przedstawiają nam inne różne opcje, które mogą dać lepszy wynik.

Jeśli klikniemy pierwszy, pokaże nam najlepsze wyszukiwania według tematu (np. Gotowanie), aw drugiej pokaże zapytania z największą liczbą kliknięć (np. kurs gotowania online); to wskaże nowy kombinacje słów które mogą być bardziej optymalne do pracy.

Jeśli mamy wiele opcji słów kluczowych, możemy umieścić je u góry, gdzie jest napisane + Porównać a Google Trends pokaże nam plik wykres z oboma słowami kluczowymi; wszystko związane z nowymi słowami będzie wyróżnione innym kolorem. Można porównać kilka grup słów jednocześnie, a każda z nich będzie miała inny kolor. Jako dodatkowa funkcja, Google Trends pozwala poznać liczbę wizyt w Twojej witrynie, dzięki czemu możesz wiedzieć, jak przebiegał Twój proces w świecie Internetu.

Więc możemy wiedzieć, które z nich słowa kluczowe są lepsze niż inne w szybki sposób, aby zoptymalizować wszelkie treści publikowane w Internecie, dzięki czemu nasz produkt lub usługa będzie można łatwo zlokalizować w Google, Bing lub Yahoo! Teraz, gdy wiesz, jak działa to wspaniałe narzędzie, możesz zwiększać sprzedaż, wizyty i kliknięcia.

dołącz do naszego kanału telegram