Skip to content

Jak używać Witryn Google do tworzenia bezpłatnego portfolio cyfrowego (przykład)

1 de marzec de 2021

Branding i posiadanie profesjonalnej strony internetowej do zaprezentowania klientowi nie musi już być drogie. Witryny Google to najlepszy sprzymierzeniec stworzyć bezpłatne portfolio cyfrowe.

Wśród wielu wspaniałych narzędzi oferowanych przez Google wraz z tworzeniem Gmaila są Witryny Google. To pozwala stworzyć stronę internetową od podstaw, całkowicie za darmo iw najlepszym stylu, jaki może Ci dać profesjonalista.

Jak stworzyć portfolio cyfrowe za pomocą Witryn Google

Najważniejszą rzeczą przed rozpoczęciem tworzenia portfolio w Witrynach Google jest posiadanie pliku Konto e-mail Gmail. Jeśli go nie masz, możesz utworzyć konto Google. Uzyskaj dostęp do strony głównej Google i kliknij przycisk Zaloguj. Zaloguj się na swoje konto Google, wprowadzając dane dostępowe do swojego konta Gmail.

Po poprawnym wprowadzeniu danych nastąpi przekierowanie z powrotem na stronę główną Google. Kliknij przycisk Aplikacje Google, Następnie kliknij ikonę aplikacji Drive.

Po wejściu na stronę Dysku kliknij plik nowy przycisk i wybierz opcję Więcej. Następnie kliknij Witryny Google lub Witryny Google.

Interfejs witryny Google

Interfejs aplikacji Google Site jest dość prosty i intuicyjny. Nie potrzebujesz dużego doświadczenia, aby to zrozumieć. Ma menu rzęsa, służy do dodawania elementów do witryny, takich jak tekst, obrazy, projekt, galerie itp.

Aby dodać zawartość, wystarczy wybrać za pomocą kliknięcia i przeciągnij element do serwisu. Możesz współpracować z innymi osobami, jeśli dasz im dostęp do edycji.

Menu Strony umożliwia dodawanie nowe strony do witryny. W miarę dodawania stron do serwisu u góry serwisu tworzone jest menu. Masz wiele opcji modyfikacja jak stworzyć bardzo oryginalną i niepowtarzalną witrynę w sieci. Aplikacja pozwala modyfikować nawet rozmiar i kształt czcionek.

Moje pierwsze portfolio cyfrowe

  • Umieść tytuł początkowy. Zmień tytuł nagłówka tytułu i umieść swoją osobistą nazwę marki lub nazwę firmy.
  • Zmień obraz tła okładki witryny. Wybierz obraz spośród domyślnych w witrynie Google lub bezpośrednio z komputera. Zmień rozmiar pokrowca zgodnie ze swoimi preferencjami lub usuń go, jeśli uważasz, że nie jest to konieczne.
  • Wybierz wygląd strony. W menu Motywy dostępnych jest kilka domyślnych opcji edycji stylu witryny. Wszystkie opcje oferowane przez Google są bardzo profesjonalne. Możesz zmienić typ i kolor czcionki.
  • korzystać z Witryn Google
  • Dodaj logo swojej marki. Wybierz ze swoich plików logo identyfikujące Twoją markę osobistą. Umieszczany jest na pierwszej stronie serwisu za pomocą przycisku Dodaj logo.
  • Dodaj linki. Linki mogą przekierowywać do sieci społecznościowych marki lub możesz dodawać filmy ze swojego kanału YouTube bezpośrednio do witryny.
  • Wstaw formularze z Dysku Google. Przed wejściem do formularzy Dysku Google należy je wcześniej utworzyć. Są bardzo przydatne do poznania opinii konsumentów lub zebrania informacji na określony temat.
  • Kiedy wszystko będzie gotowe, kliknij na to Przycisk publikowania.
  • Przed publikacją podaj adres, jaki będzie miała strona internetowa. Google sprawdzi, czy jest dostępny lub czy jest już używany. Masz taką możliwość umieścić adres domeny.
  • Wybierz, kto może zobaczyć Twoją witrynę i jeśli to możliwe indeksowane w wyszukiwarkach.

Najlepsze narzędzie Google

Dysk jest jednym z najbardziej przybory Google. Działa jako przestrzeń nośnik danych i oferuje bezpłatnie 15 GB razem z kontem Gmail. Jedną z największych zalet korzystania z Dysku jest to, że możesz uzyskać dostęp do plików na swoim koncie z dowolnego urządzenia.

Możesz udostępniać i tworzyć pliki z innymi użytkownikami, a nawet je przyznawać pozwolenie na użytkowanie, jeśli chcesz, aby miał do niego dostęp lub jeśli może je modyfikować. Twórz arkusze kalkulacyjne, dokumenty, prezentacje lub rysunki i pracuj w synchronizacji z innymi osobami.